Samletråd spillere/ledere

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4138
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 18151
Liker mottatt: 11787

Pangaea wrote: 08 May 2024, 22:44
Men vi kan vel ikke legge skylda for alle skadene på akkurat det :D

Hadde vi innført hjemmetrening for et år siden, er jeg sikker på at vi hadde hatt mindre skader og ikke vært noe dårligere enn nå😎
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, Pangaea, Jan Erik, Pwint, Andtho01
User avatar

Pangaea
Posts: 2879
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 4211
Liker mottatt: 5610

Pwint wrote: 08 May 2024, 22:47 Definitivt @Pangaea. Mener å ha lest et sted at sykefraværet var 14% høyere med åpent landskap. Og jeg blir helt sprø av å høre folk prate kontinuerlig i åpent landskap. Støykansellerende headset har vært redningen. (Og gjerne noe god musikk på. Foo fighters f.eks?)
Helt enig. Syns det var helt grusomt å gå fra normalt kontor til åpent landskap. Og var jo et tullehelvete når jeg skulle ta sensitive telefonsamtaler og måtte gå ut på et eget kott, og dra med meg laptop++. Altfor mye støy til å få god arbeidsro, og så mye "aktivitet" hele tiden i øyekrokene. Og selvsagt mindre plass.

Husker ikke tallene jeg leste, men 14% kan stemme godt ja. Vet det var ganske høyt, og en del som søkte seg bort til andre jobber og, som ikke kommer med i slik statistikk.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
RedTrafford wrote: 08 May 2024, 22:50
Pangaea wrote: 08 May 2024, 22:44
Men vi kan vel ikke legge skylda for alle skadene på akkurat det :D

Hadde vi innført hjemmetrening for et år siden, er jeg sikker på at vi hadde hatt mindre skader og ikke vært noe dårligere enn nå😎
Ja, @Pink Final hadde jo gode instruksjonsvideoer om trening for de eldre her om dagen :D
post liked by: Pwint, Jan Erik, RedTrafford, Rød Pølse, Pink Final, Andtho01
User avatar

Jan Erik
Posts: 2655
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 8556
Liker mottatt: 8803

@Pangaea 😄😄😄 herlig. Passer bra for Casemiro, Evans og Eriksen?
post liked by: Pwint, RedTrafford, Pangaea, Rød Pølse, Andtho01
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3129
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 14702
Liker mottatt: 9611

Jan Erik wrote: 08 May 2024, 22:59 @Pangaea 😄😄😄 herlig. Passer bra for Casemiro, Evans og Eriksen?
😂😂😂
post liked by: Rød Pølse, Pangaea, Jan Erik, Andtho01
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4138
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 18151
Liker mottatt: 11787

Ja ikke sant😀
Hadde vært kun Martial som hadde fått skuldrene ut av ledd 😀
post liked by: Pwint, Pangaea, Rød Pølse, Jan Erik
User avatar

Pangaea
Posts: 2879
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 4211
Liker mottatt: 5610

Jan Erik wrote: 08 May 2024, 22:59 @Pangaea 😄😄😄 herlig. Passer bra for Casemiro, Evans og Eriksen?
Ingen kan ta oss på bortefans eller galgenhumor vertfall :rofl: :hah:
post liked by: Pwint, Pink Final, Rød Pølse, Jan Erik, Andtho01, Pancho P
User avatar

Andtho01
Posts: 1471
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 4749
Liker mottatt: 4797

Her er en video om hvordan plan Ineos har for å restarte klubben.
post liked by: Pwint, RedTrafford, Pangaea, Pancho P, Rød Pølse
Hate Glazer love United
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3129
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 14702
Liker mottatt: 9611

Mye bra der @Andtho01. Ikke så ukjent for oss, da det er mye av det vi har vært enige om her inne. Jeg tror INEOS er på riktig spor nå, spesielt det med å ha en spillestil og få inn spillere som funker sammen uavhengig av manager og så rekrutterere riktig manager til troppen og stilen.
post liked by: Andtho01, RedTrafford, Pangaea, Pancho P, Rød Pølse
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Andtho01
Posts: 1471
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 4749
Liker mottatt: 4797

post liked by: RedTrafford, Jan Erik, Pancho P, alfen74, Rød Pølse
Hate Glazer love United
User avatar

Ryder
Posts: 4837
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2734
Liker mottatt: 11215

Kambwala er litt av en type! ❤️

post liked by: Andtho01, Jan Erik, Rød Pølse, Pink Final, Spirograf1, Belfastboy
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4138
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 18151
Liker mottatt: 11787

The Athletic skriver sent søndag kveld at Manchester United har besluttet å avlyse den årlige prisutdelingen på grunn av den dårlige sesongen klubben har hatt.
En annen årsak er at klubben ikke ønsker noen distraksjoner før den kommende FA-cupfinalen mot Manchester City 25. mai.
Opplysningene til The Athletic har ikke blitt bekreftet fra offisielt hold, men artikkelen er ført i pennen av troverdige journalister som Adam Crafton og Daniel Taylor.
(united.no)

Jupp, det sier seg selv egentlig.
Mainoo årets unge spiller, og der stopper det positive.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14855
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 24058
Liker mottatt: 20089

Det er jo litt rart å ikke gjennomføre en tradisjon, men kan jo være et signal til spillerne ja, samtidig så sies det at det ikke skal være distraksjoner for spillerne, da er det litt mixed...Som mye annet.
Husker at de dreit i det for to år siden au
LUHG!

28FPellistri
Posts: 551
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 572
Liker mottatt: 1960

RedTrafford wrote: 14 May 2024, 06:34 The Athletic skriver sent søndag kveld at Manchester United har besluttet å avlyse den årlige prisutdelingen på grunn av den dårlige sesongen klubben har hatt.
En annen årsak er at klubben ikke ønsker noen distraksjoner før den kommende FA-cupfinalen mot Manchester City 25. mai.
Opplysningene til The Athletic har ikke blitt bekreftet fra offisielt hold, men artikkelen er ført i pennen av troverdige journalister som Adam Crafton og Daniel Taylor.
(united.no)

Jupp, det sier seg selv egentlig.
Mainoo årets unge spiller, og der stopper det positive.
Er ikke enig i det da. At han får årets unge er kanskje sant, men jeg personlig hadde nok gitt den til Garnacho fortsatt, han bar klubben på skuldrene en periode. Årets gjennombrudd om det er en pris som heter det, så hadde jeg gitt den til Mainoo. Selv om Mainoo tidvis har vært en åpenbaring så syns jeg han også har vært veldig svak i mange kamper, særlig etter at han begynte å spille mer. Selvsagt er det pga. alt for mye belastning, men man ser også klare begrensninger hos han, som for eksempel mangel på tempo. Skal sies at Garnacho også har hatt svake kamper. Hadde ikke lagt noe stort "baluba" uansett hvem som fikk den.

Garnacho får nok årets mål også. Få mål denne sesongen som kan matche brassesparket mot Everton.

Så hadde jeg nok gitt årets spiller til Diego Dalot. Det håper jeg spillernes spiller også hadde blitt, selv om jeg tror det fort blir Mainoo.

Og selvfølgelig håpløst å avlyse noe sånt og har min tvil om at det skjer også. Godt mulig de tar det etter sesongen, noe som definitivt er innafor.
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2297
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 10600
Liker mottatt: 9411

Casemiro - ca €35M (Saudi-Arabia)*
Sancho - ca €34M + lønnskompensasjon
Van de Beek - ca €8M + lønnskompensasjon
Maguire - ca €15M + lønnskompensasjon**

Dette er summene som gjelder for å unngå minus i regnskapet ved salg av disse spillerne.

For Lindelöf, Eriksen og Greenwood vil salgssumen bokføres som inntekt, minus evt. lønnskompensasjon.

United har rævkjørt seg selv i en årrekke.

Man kan trygt si at den nye sportslige ledelsen får det travelt når de begynner på jobb.

*Forventer at man slipper å betale lønnskompensasjon til en spiller som blir solgt til Saudi-Arabia.
**Beregnet med 6 års amortisering, siden dette var tillatt da Maguire ble kjøpt.

Beregnet med tall fra Transfermarkt.
post liked by: Andtho01, RedTrafford
Football, bloody hell!

Beta 2.0
Posts: 341
Joined: 03 Feb 2023, 11:35
Liker gitt: 107
Liker mottatt: 858

Vil tro at dette er med lønn ut denne sesongen og at regnskapet ser litt bedre ut hvis man tar med at man slipper å betale (hele) lønnen til disse neste sesong (og resten av kontraktstiden). Ikke at man skal ta med det i de individuelle regnestykkene, men budsjettet vil jo fortsatt se litt bedre ut.
Post Reply