Daily Mail: Mener på at Granada er bekymret for at United henter tilbake Álvaro Fernández denne mnd. De er vel etter sigende veldig fornøyd med hva han har prestert.
United må bestemme seg for noe, kontrakten går ut til sommeren. Jeg har trua på Fernández , og VB er en posisjon som trenger konkurranse. Alle posisjoner bør jo ha det selvfølgelig. Men det er ustabilt på VB, blir liksom ikke sementert.
Shaw er det klare førstevalget, men han er aldri frisk og fit en hel sesong (stort sett). Malacia har aldri kommet i gang, og blir kanskje ikke god nok. Selv om jeg i grunn liker typen spiller han er.
Dalot er Dalot. Ustabil, jeg vet aldri hva jeg skal forvente. Det blir litt sånn at "ja ja, han må jo starte, vi har ikke alternativer". Har foreslått dette før: Sett han opp på kant og gjør Antony om til back. Går det til helvete så selg begge

Dalot er jo bedre fremover enn bakover. Antony er jo aggressiv og har litt reaksjonsevne. Og Brasil har jo tradisjonelt hatt en del gode sidebacker. Forstår at det kan høres merkelig ut, men jeg hadde jaggu prøvd det eksperimentet tror jeg.
Vi får sjå om United har samme trua på Fernández på som meg.