(PL) West Bromwich Albion - Manchester United (14-02-21)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2068
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7791
Liker mottatt: 4474

Det lukter uavgjort lang vei her, disse kampene er som regel aldri lette. Og United har ikke hatt for vane å ta 6 poeng mot WB de siste sesongene. Men statistikken kan man alltid snu.
Selv om poeng fangsten ikke har vært så bra i det siste, så synes jeg ikke laget har spilt dårlig. bortsett fra kampen mot SU.
Everton kampen var bra, WH kampen bar preg av mange bytter.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

messilingard wrote: 14 Feb 2021, 14:03 Merker selv at jeg ble veldig negativ nå, men disse tre sammen har ikke fungert særlig godt sammen. Og med vår form om dagen så ser ikke jeg bort i fra at dette kan bli en virkelig slitekamp. 1-1 er mitt tips.
Åpning på innlegget ditt viser selvinnsikt, og det er en bra ting :)
Men jeg er ikke fult så skeptisk som deg. Ut fra de spillerne som er i troppen, så er dette det beste som kan stilles. Greenwood som spiller på høyre side har ikke vært helt topp i det siste, da synes jeg faktisk at Martial har vært flere hakk bedre. Da blir løsningen å sette Rashford på høyre, siden han er bedre der enn Martial. I noen kamper har vi sett at United har hevet seg flere hakk etter at denne endringen er gjort. Så regne jeg med at Martial og Rashford i perioder bytter litt plass, det har vi også sett i flere kamper.

Jeg registrerer at jeg på langt nære er så negativ til Martial som mange andre er. Selv om det har vært litt dårlig med mål denne sesongen, så kommer han stadig til muligheter. Løsner det, så kanskje får vi en ekstra faktor som kan bidra til å vinne kamper. Hva er vel bedre å slippe til disse spillerne mot lag som man må anta er på et langt dårligere nivå. Gode opplevelser kan være med på å snu hodet slik at de får tro på egne ferdigheter. Derfor synes jeg at Solskjær gjør helt rett når han setter laget opp slik. Jeg hadde tippet denne lagoppstillingen, mest fordi jeg håpet at den skulle bli slik.

Selv om Martial ikke smiler så mye, så ser vi glimtvis at han er en glad gutt. Tøff-i-trynte-maska sprakk rimelig bra opp i kampen mot Southampton.

(Det er lavere odds på at Martial scorer enn Rashford)

Jeg tipper seier 0-3 eller mer.
post liked by: Buchan, Pink Final

Deleted User 429

Vi vinner 5-0 i dag. Dere hørte det her først!
post liked by: Buchan, Pink Final
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Pink Final wrote: 14 Feb 2021, 14:14
Blir vel Rashford på høyre da.
Martial vs Peltier på venstresiden.
De er ikke fornøyd på det engelske WBA forumet leser jeg.
Nei skjønner jeg jo at WBA-fans ikke er fornøyd med å møte Martial der, men det blir vel ikke noe lettere på siden hvor Rashford trolig skal spille. Begge spillerne til WBA der er svake på taklinger, og høyst middels på å gjenvinne/stoppe ball. Gibbs har hatt noen gode perioder hvor han greier å avskjære, men det spørs når han møter en med farten til Rash.

[EDIT]
Her må jeg rette meg selv etter at jeg har fått sett ny lagoppstilling til WBA. Spillerne som møter Rashford har mange kvaliteter.
post liked by: Pink Final

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Det blir 4-2 United.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Ok.....da ble det ikke 3-0 seier.
Det var faktisk en litt imponerende scoring av Diagne.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4482
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2932
Liker mottatt: 9689

Var som fryktet det her. Hvorfor Lindelöf ikke bare angriper ballen i boksen fremfor å stå stille er jo helt utrolig.
post liked by: Blodfink
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 429

Tydeligvis lov å prøve å rive ansiktet av folk i PL nå?
post liked by: Pink Final
User avatar

offside
Posts: 1311
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 583
Liker mottatt: 1269

Syntes det er rart målet står.
Så kampen mellom Juve Napoli i går.



Chiellni fikk straffe mot seg i situasjonen over? hmm
User avatar

Sir Crap-A-Lot
Posts: 201
Joined: 30 Jan 2021, 02:39
Liker gitt: 17
Liker mottatt: 15

Herregud å flaut! Vi skal ikke ligge under mot et publag som west brom! Nå må gutta ta seg sammen å banke inn noen mål!!!
User avatar

offside
Posts: 1311
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 583
Liker mottatt: 1269

Trollene har våknet ser jeg 😉
post liked by: Pink Final, Pangaea, Belfastboy, Torquemada
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7736
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27980
Liker mottatt: 18552

Han har sett bl.a min post på United.no i går.
Der jeg skriver at uttrykk som publag o.l trekker ned United fansens rykte.
Han er her kun for å provosere fram reaksjoner fra oss andre.
Satt ham som FOE som jeg gjorde med @The Rock
post liked by: Pangaea, offside, Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4482
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2932
Liker mottatt: 9689

Beta wrote: 14 Feb 2021, 15:05 Tydeligvis lov å prøve å rive ansiktet av folk i PL nå?
Litt av problemet her er jo at vi har 11 snille gutter som ikke er hissige nok mot dommeren. Er samtlige mann i trynet til Pawson og skriker blir den situasjonen sett mer nøye på. Kan snakke mye om hvorvidt det skal være sånn, men det er lite tvil om at det fungerer å lage en scene.
post liked by: Pink Final, Blodfink, Belfastboy
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Sir Crap-A-Lot
Posts: 201
Joined: 30 Jan 2021, 02:39
Liker gitt: 17
Liker mottatt: 15

offside wrote: 14 Feb 2021, 15:10 Trollene har våknet ser jeg 😉
Fordi man sier man synes det er flaut å ligge under for et bunnlag? Ooooookej.........

Pink likte med en gang... Sjokk!!
User avatar

Pangaea
Posts: 2879
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 4211
Liker mottatt: 5606

God start. United ligger under på bortebane. Det betyr at West Brom er i trøbbel!
post liked by: Torquemada
Post Reply