Bruno Fernandes

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2263
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 10372
Liker mottatt: 9247

Vi får glede oss over Bruno så lenge vi kan. Håper han bestemmer seg for å bli en stund til ❤️

post liked by: Jan Erik, Pwint, Andtho01, Pangaea, Belfastboy, Pink Final
Football, bloody hell!
User avatar

10Hag
Posts: 1595
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3738
Liker mottatt: 5199

@Jan Erik: Følger deg på den, da.

Så med en bedre sammensatt stall, som vi etter alle solemerker kommer til å få fremover, bør man da kunne forvente progresjon fra det vi har sett de 11 siste årene? Altså at United kjemper om ligagull, med et lagd bygd rundt Bruno?

Det høres flott ut, men jeg ser bare ikke at det skjer. Jeg tror vi får en bedre stall og et mer sammensatt lag, samtidig som jeg tror det vil bygges videre rundt Bruno som fortsetter å sanke målpoeng, og er ekstremt involvert i alt vi foretar oss -- slik statistikkene som ble delt over her viser.

Men jeg tror fremdeles ikke det blir noen vinneroppskrift. Ikke tror jeg Bruno er verken kapteinen eller spillertypen som vil drastisk forbedre og løfte spillerne rundt seg på banen opp til et mesterlig nivå. Og at jeg ikke har den trua som mange andre har, må vel bare være ålreit.

Men for forumfredens skyld kan jeg la være å si mer om Bruno, og bare jatte med på at jeg er enig i at han er ligaens beste spiller. Det koster meg lite, selv om det er lite meningsbærende å være uærlig. Skjønner jo at det skaper irritasjon at ikke alle bare kan være enige om at Bruno er best, og ikke har noen negativ innvirkning på vårt spill, selv om jeg ikke forstår logikken bak det.

Da slipper vi i alle fall disse runddansene hvert halvår, der mange bruker fåfengt med energi på å fortelle hverandre hvor feil de tar.
post liked by: Jan Erik, messilingard, Blodfink
User avatar

Jan Erik
Posts: 2635
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 8417
Liker mottatt: 8697

@10Hag, du trenger ikke la være eller late som noe som helst for min del. Du har din mening, og selv om du er i mindretall, kan det godt hende du har rett. Jeg tror Bruno er god nok (og vel så det) til å fungere som en del av et kollektiv i et mer kontrollert lag. Og samtidig 'skinne' når det kommer til sjanseskaping osv. Selv om jeg ikke er sykelig opptatt av akkurat det.

Men det spørs om vi får svaret på det noen gang. Som andre har vært inne på her så rusler tiden for oss alle. Til og med Bruno Fernandes.
post liked by: 10Hag, messilingard, Pwint, Rød Pølse, RedTrafford, Pink Final, Blodfink
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4487
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2932
Liker mottatt: 9718

10Hag wrote: 30 Apr 2024, 18:08 Men for forumfredens skyld kan jeg la være å si mer om Bruno, og bare jatte med på at jeg er enig i at han er ligaens beste spiller. Det koster meg lite, selv om det er lite meningsbærende å være uærlig. Skjønner jo at det skaper irritasjon at ikke alle bare kan være enige om at Bruno er best, og ikke har noen negativ innvirkning på vårt spill, selv om jeg ikke forstår logikken bak det.
Tenker at du skal få lov til å ha den meningen og ytre den, men selvsagt må du regne med å møte en del motstand mot det som mange oppfatter som vår beste spiller. Ikke at jeg leser alt om dagen, men føler at tonen generelt her inne er grei om dagen, vært betydelig høyere temperatur ved andre anledninger i alle fall.
post liked by: Jan Erik, 10Hag, Pwint, Rød Pølse, RedTrafford, Andtho01, Pangaea
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

10Hag
Posts: 1595
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3738
Liker mottatt: 5199

@messilingard: Vært en fin tone nå, helt enig. Og jeg møter helt fair motstand, ingenting å si på det.

Men som påpekt tidligere; Vi gjentar alle oss selv i disse diskusjonene. Og noen lar seg nok irritere av det. Det er i alle fall mitt inntrykk.

Så jeg er enig i at det nok blir mer forumfred på generell basis med en mer unison mening om spillerne våre, enn jeg kan ærlig bidra med. Jeg er United-supporter (ikke Liverpool-supporter slik spøken har blitt til). Men for meg er det ingen automatikk i at man må synes enkeltspillere er gode, fordi de spiller for oss og de fleste synes de er best. Og jeg skjønner at det kan være irriterende eller trasig for noen. Da er det ikke verdt det.

No hard feelings 😄
post liked by: messilingard, Rød Pølse, RedTrafford, Blodfink
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2263
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 10372
Liker mottatt: 9247

10Hag wrote: 30 Apr 2024, 18:08 Men for forumfredens skyld kan jeg la være å si mer om Bruno, og bare jatte med på at jeg er enig i at han er ligaens beste spiller.
Da vil ikke jeg være noe dårligere: Van de Beek er en helt utrolig spiller som blir misforstått av alle trenere. Egentlig vårt aller beste kjøp post Ferguson, men det er det dessverre ingen som har skjønt 😬
post liked by: 10Hag, RedTrafford, Pangaea, Pink Final, Belfastboy
Football, bloody hell!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3098
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 14549
Liker mottatt: 9454

No hard feelings her. Ingen stor hemmelighet at jeg ser på Bruno som vår beste, om ikke ligaens beste i sin posisjon. Men jeg er en enkel sjel. Jeg blir ikke sinna av at andre er uenig (tar feil) 😆
post liked by: Jan Erik, Rød Pølse, Andtho01, 10Hag, RedTrafford, Pangaea, Pink Final, Belfastboy
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2263
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 10372
Liker mottatt: 9247

Jeg forsøkte meg på humor, men lover å aldri gjøre det igjen 😇
post liked by: Pwint, Andtho01, RedTrafford, Pink Final, Belfastboy
Football, bloody hell!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3098
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 14549
Liker mottatt: 9454

Ja humor skal man være forsiktig med. Jeg unngår det helt og forventer egentlig at andre på forumet også gjør det. Fotball er ikke noe å tøyse med. Tant og fjas kan de drive med på curling forumet.
post liked by: Rød Pølse, Jan Erik, Andtho01, RedTrafford, Blodfink, Pink Final, Belfastboy
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Jan Erik
Posts: 2635
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 8417
Liker mottatt: 8697

Curling forum @Pwint? Hvor? Til helvete med United da.....CUUUUUURLIIIIIIING4LIFE! 🥌
post liked by: Pwint, Rød Pølse, Blodfink, Pink Final, Belfastboy
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3098
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 14549
Liker mottatt: 9454

Jeg vurderer det ganske ofte for tiden @Jan Erik 😆
post liked by: Jan Erik, Rød Pølse, Blodfink, Pink Final, Belfastboy
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4110
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17977
Liker mottatt: 11682

I følge The Telegraph så er United villig til å selge alle bortsett fra Mainoo, Garnacho og dansken.
Dvs at de er villig til å selge Bruno også, som i så fall hadde gitt unitedforumet gyllende tider. :D

Melder The Telegraph det, så er det vel sånn da :-|
post liked by: Jan Erik, Rød Pølse, Pwint, Andtho01, Blodfink, Pink Final, Belfastboy
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2263
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 10372
Liker mottatt: 9247

Jeg trykte 'lajk' på de curlingkommentarene over, men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke deler bergensernes voldsomme entusiasme for «airhockey på stor bane». Syns det har gått bratt nedover etter de utrolig festlige buksene til det norske OL-laget for en del år siden. Mulig jeg rett og slett bare har mer passion for fashion 😬
post liked by: Pwint, RedTrafford, Blodfink, Pink Final, Belfastboy
Football, bloody hell!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3098
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 14549
Liker mottatt: 9454

Kjenner jeg blir voldsomt provosert over holdningene dine @Rød Pølse. Vanskelig å skrive siden jeg hytter med neven mens jeg skriver.
post liked by: Rød Pølse, Jan Erik, Andtho01, RedTrafford, Blodfink, Pink Final, Belfastboy
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2263
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 10372
Liker mottatt: 9247

Jeg tar selvkritikk, @Pwint. Akkurat nå har jeg rullet fruen inn i et gulvteppe og plassert henne i skammekroken etter en middag under pari. Når hun har stått der en time lover jeg å overta stafettpinnen så jeg kan stå og tenke på hvordan jeg kan forbedre meg 😇

For å spore litt inn på tråden igjen...

post liked by: Pwint, Jan Erik, Pangaea, Pink Final, Belfastboy
Football, bloody hell!
Post Reply