Formen hans dalte lenge før familietragedien slo inn, dessverre. Vel og merke om han egne uttalelser om temaet har blitt gjengitt korrekt, og at det var hovedsakelig 19/20-sesongen som gikk åt skogen pga. dette.Blodfink wrote:16 Sep 2021, 23:39 At formen mulig skyldtes mye vanskeligheter på privaten er jo trist. At klubben støtter ham er jo bra. Lingard er rett og slett vanskelig å gjøre seg opp en mening om synes jeg.
Han hadde en helt rå periode med sykt spill og produksjon i ligaen over en 6-ukers tid mot slutten av 2017 (litt som de første 5-6 ukene i WH), men etter det har det jo vært ganske tamt. Det er ganske lenge siden nå og laget har utviklet seg siden den tid. Det føler jeg ikke Lingard har gjort, dessverre.
Det verste jeg vet som United-supporter er å se egenutviklede med potensiale forlate klubben fordi de ikke får ut det siste lille ekstra, uavhengig av årsak, men jeg føler tiden er overmoden for at han får spille regelmessig et annet sted. Han var et "beacon of hope" under en meget mørk tid for oss, og jeg var selv en av de som ble blendet og veldig oppildnet av avslutningen av 15/16-sesongen og begynnelsen av 17/18-sesongen, men det er en tid for alt.
Inntil da så er det bra, som du sier, at klubben støtter han. En selvfølgelig vil jeg si, og jeg håper også "fansen" i SoMe klarer å ta seg litt sammen. Grøsser med tanken på hva han må gjennomgå om han skulle signere en pre-contract med en annen klubb i januar..