Anthony Martial

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Andtho01
Posts: 1421
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 4623
Liker mottatt: 4610

Usikkert om vi ser Martial igjen som United spiller.
post liked by: Rød Pølse, Blodfink, Pink Final
Hate Glazer love United
User avatar

Andtho01
Posts: 1421
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 4623
Liker mottatt: 4610

Takk for alt Martial! Lykke til videre i karriern.
post liked by: Rød Pølse, Blodfink, Jan Erik, red, Pwint, Pink Final, Buchan, Belfastboy, messilingard, RedTrafford
Hate Glazer love United
User avatar

red
Posts: 1549
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2320
Liker mottatt: 4237

Trenger det målet med lyd (Martin Tyler før det begynte å høres ut som om han er lobotomert):



Tenk å score DET målet mot Liverpool i debuten sin!

Kommer aldri til å glemme "covid-sommeren", der han regelrett scorte på bestilling. Da hadde jeg troen på at han endelig ville få ut sitt potensiale den påfølgende sesongen. Men så skjedde det aldri :sad:

Spent på hva han kommer til å finne på nå. Lykke til videre Martial! Og takk for alt!
post liked by: Andtho01, Blodfink, Pwint, Pink Final, Buchan, messilingard, Rød Pølse
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14828
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23944
Liker mottatt: 20002

Den kampen inneholdt 4 flotte scoringer, en flott frispark-variant der Blind dukker opp umarkert og setter inn 1-0 med sin gode venstrefot.
Herrera hamrer inn 2-0 på straffe.
Benteke gjør (dessverre) en Rooney/Garnacho og gir håp mot slutten for Liverpool, men rett etter det sykkelsparket dukker Martial opp og 3-1.

The good old LvG-days :celebrate:
post liked by: red, Pwint, Pink Final, Buchan, Belfastboy, Andtho01, messilingard, Rød Pølse, RedTrafford
LUHG!

28FPellistri
Posts: 537
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 556
Liker mottatt: 1891

Så ut som en milliard Martial med engang han kom. Vannvittig slepen teknikk og meget god dribler. Tror nok han hadde vært bedre i en velfungerende klubb enn hva vi fikk utav han, selv om han utad i alle fall virket en smule lat. Blir et lett bytte for fans når man virker uinteressert på banen. Hjelper heller ikke at han sjeldent smilte, men det er nå slik personligheten til enkelte er også. De få gangene han gjorde det etter mål, og kanskje målgivende (vel så mye da), så så det ut som han egenlig var en lykkelig fyr :)
post liked by: Belfastboy, Andtho01, Buchan, messilingard, Rød Pølse, Pink Final
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4492
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2943
Liker mottatt: 9739

Vi slapp unna med å betale Ballon d'Or- klausulen i det minste!

Neida, jeg syntes Martial tidvis har sett ut som det talentet vi hentet. Ingen tvil om at dette kunne blitt en av Europas virkelige store spisser om alt stemte, for talentet lå der i bunn. Kommer ikke akkurat til å savne han her, men ønsker han lykke til videre. Kanskje klarer han å gjennopplive karrieren i Frankrike eller Italia?
post liked by: Buchan, Belfastboy, Andtho01, Rød Pølse, RedTrafford, Pink Final
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2075
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7845
Liker mottatt: 4511

Martial vant alle United hjerter etter det målet mot Liverpool.
Og han har vært en god spiller i stunder, sammen med Rashford så herjet de. Synd at han ble så mye skardeplaget, og diverse andre ting som sikkert påvirker.
Ble en litt trist sorti dette, når jeg så Martial på OT etter kamp slutt.
Håper at han lykkes i en annen klubb.
post liked by: Belfastboy, messilingard, Andtho01, Rød Pølse, RedTrafford, Pink Final

Mr H
Posts: 477
Joined: 16 Mar 2022, 15:18
Liker gitt: 113
Liker mottatt: 1402

Jeg tror nesten ikke jeg overdriver ved å si at noen av de beste united-minnene mine det siste tiåret er tilknyttet Anthony Martial. Åpenbart på overtid at han drar videre nå, men hvis man tenker på alle bommene vi har hatt på overgangsmarkedet, er Martial en "feil" jeg ville gjort igjen. Spiller man karrierene hans 100 ganger, er nok dette utfallet i de nederste 20%.
post liked by: Rød Pølse, Spirograf1, Pink Final
Post Reply