(PL) Crystal Palace - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14852
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 24039
Liker mottatt: 20082

Har litt på følelsen at EtH er ferdig i morra, ingen bombe. Det som taler i mot er Ratcliffe; som nok legger en del skyld på spillerne au. Og uttalelsen om at det kan være lurt å være tålmodig med managere, (han brukte Arteta som eks.)

Tipper det foregår litt diskusjoner på bakrommet..
post liked by: Pwint, Pancho P, messilingard, Pink Final, RedTrafford, Rød Pølse, Jon Andreas
LUHG!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3129
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 14701
Liker mottatt: 9611

Tenkte det samme @messilingard. Skulle gjerne tatt en øl eller ti. 😂
post liked by: Pancho P, Jan Erik, Blodfink, messilingard, Rød Pølse, RedTrafford
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

King Eric
Posts: 85
Joined: 04 Dec 2023, 19:08
Liker gitt: 109
Liker mottatt: 522

@messilingard Nope...bottoms up!
post liked by: Pancho P, Pwint, Blodfink, messilingard, Jan Erik, Belfastboy, Rød Pølse, RedTrafford
User avatar

10Hag
Posts: 1605
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3755
Liker mottatt: 5235

Andtho01 wrote: 06 May 2024, 23:02
10Hag wrote: 06 May 2024, 23:00
Første gongen er en eing med han....
Carragher er en god pundit. Veldig fair, uansett lag. Har lav terskel for å kritisere Liverpool når de fortjener det, og skryte av rivaler når det er på sin plass.

Han var en av de engelske punditsene som skrøt aller mest av Mainoo etter landskampene.
Last edited by 10Hag on 06 May 2024, 23:10, edited 2 times in total.
post liked by: Pwint, Blodfink, Jan Erik, Andtho01, Jon Andreas
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14852
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 24039
Liker mottatt: 20082

Mandagsfyll er helt innafor vil jeg si
post liked by: Jan Erik, Pwint, messilingard, Andtho01, Rød Pølse, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 2879
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 4211
Liker mottatt: 5610

UnitedWeStand wrote: 06 May 2024, 23:02 Å med det bakker jeg bagen og gjør meg klar for flytur til Manchester i morgen full av entusiasme og positivitet før to overkommelige hjemmekamper :D
:rofl:

Kondolerer.
post liked by: Jan Erik, Blodfink, RedTrafford, UnitedWeStand, Rød Pølse

M.r. Brownstone
Posts: 97
Joined: 02 Dec 2021, 22:20
Liker gitt: 400
Liker mottatt: 501

Kommentatorene til viaplay går meg på nervene når de snakker i store bokstaver konstant. Men vil gi litt kred til ekspertene i studio som begge er innpå noe vi har sett hele sesongen nemmelig organiseringen av laget. Skulle gjerne likt å høre fra Ten Hag hvorfor han mener dette er den beste løsningen.
I dag var det helsvart fra så å si samtidlige spillere Amrabat skal få slippe bunnkarakter. Casemiro hadde ikke dagen for å si det forsiktig
post liked by: Andtho01, Pink Final, Jan Erik, Blodfink, Belfastboy, Pancho P, Rød Pølse, Jon Andreas

28FPellistri
Posts: 550
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 572
Liker mottatt: 1956

UnitedWeStand wrote: 06 May 2024, 23:02 Å med det bakker jeg bagen og gjør meg klar for flytur til Manchester i morgen full av entusiasme og positivitet før to overkommelige hjemmekamper :D
God tur og lykke til. Glory glory!
post liked by: Pink Final, Jan Erik, Pwint, Blodfink, Belfastboy, Pancho P, UnitedWeStand, Rød Pølse, Jon Andreas
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4492
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2943
Liker mottatt: 9740

Dette er lavthengende frukt...

post liked by: Andtho01, Pwint, Blodfink, Belfastboy, Pancho P, Pink Final, RedTrafford, Pangaea, Rød Pølse, Jon Andreas
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14852
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 24039
Liker mottatt: 20082

De fintene vil jeg se i PL, fantastic :hah:
post liked by: Pwint, Pancho P, Pangaea, Rød Pølse, messilingard, RedTrafford, Jon Andreas
LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 2879
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 4211
Liker mottatt: 5610

Blodfink wrote: 06 May 2024, 23:03 Har litt på følelsen at EtH er ferdig i morra, ingen bombe. Det som taler i mot er Ratcliffe; som nok legger en del skyld på spillerne au. Og uttalelsen om at det kan være lurt å være tålmodig med managere, (han brukte Arteta som eks.)

Tipper det foregår litt diskusjoner på bakrommet..
For å prøve og ta på meg en mer rasjonell analysehatt, så tviler jeg på at Ratcliffe, Wilcox m.m. tar beslutninger basert på individuelle resultater nå på slutten av sesongen. Tipper at de enten har bestemt seg for å støtte Ten Hag inn mot neste sesong allerede, eller gi ham sparken. Men heller mot at han får sjansen. Slike avgjørelser er for viktige til å være "kneejerk", og de tar sikkert en del hensyn til de ekstreme skadeproblemene denne sesongen, samt at vi hadde en ganske så sterk sesong i fjor - uten 4928 skader i uka.

Hadde det vært en åpenbar kandidat tilgjengelig på markedet, slik som Ten Hag var for to år siden, så hadde det kanskje vært lettere å kvitte seg med ETH nå. Men jeg ser rett og slett ingen særlig gode kandidater. Og litt som med Rashford, så vet vi at ETH har et godt nivå inne. Det beviste han i Ajax, og delvis i første sesongen for United.

Antar ulike ledergrupper og -personer har gode og til dels temperaturfulle diskusjoner, og jeg stoler faktisk på at det tas mer fornuftig bestemmelser framover, nå når ikke alt skal bestemmes av to amerikanske blodsugende fotballamøber.
Last edited by Pangaea on 06 May 2024, 23:18, edited 1 time in total.
post liked by: Pwint, Pink Final, Andtho01, Pancho P, Jan Erik, Belfastboy, Rød Pølse, messilingard, RedTrafford, M.r. Brownstone, Jon Andreas
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2294
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 10595
Liker mottatt: 9391

messilingard wrote: 06 May 2024, 23:03 Er det for tidlig i uken å drikke på en mandag?
Nei. Det er nesten for dumt å la være...
post liked by: Andtho01, RedTrafford, Ryder, messilingard, Pancho P
Football, bloody hell!
User avatar

King Eric
Posts: 85
Joined: 04 Dec 2023, 19:08
Liker gitt: 109
Liker mottatt: 522

Savner Solskjær, jeg...

Da var ting gøy....

Sånn, takk for meg for denne gang.
post liked by: Pwint, Pink Final, Rød Pølse, Pancho P, Jon Andreas
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14852
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 24039
Liker mottatt: 20082

@Pangaea Alle rapporter så langt påstår at avgjørelsen ikke er tatt angående managerens fremtid. Seinest nevnt av Ornstein i dag før kampen.

Wilcox skal visstnok levere en analyse av situasjonen og EtH. Tenker at det er 50/50 nå kanskje. EtH har noe som taler for og noe i mot.

Jeg tror ikke han har karisma nok godeste EtH. Men får han sjansen neste år så er jo det greit nok kanskje. INEOS eller SJR har jo nevnt at tålamod er bra.

Ang. karisma så har jo Southgate og Potter vært nevnt, om det stemmer så er ikke karisma så nøye for INEOS :-|
post liked by: Pwint, messilingard, Andtho01, Rød Pølse, Pancho P, RedTrafford, Pangaea, Jon Andreas
LUHG!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3129
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 14701
Liker mottatt: 9611

Casemiro was dribbled past 8 times against Crystal Palace, the most challenges lost by a player in a single Premier League game so far this season.
post liked by: Andtho01, messilingard, Rød Pølse, RedTrafford, Jon Andreas
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
Post Reply