Typisk skummel bortekamp, selv om dette på papiret skal være langt enklere motstand enn liverpool. Her gjelder det å holde konsentrasjonen hele kampen gjennom så tror jeg det blir tre poeng her. Men, med de resultatene vi har hatt denne sesongen så blir ikke dette kampen der jeg begynner å spille på oddsen. Føler uansett at vi har litt å hevne fra kampen på Old Trafford før jul.
post liked by: Andtho01, Jan Erik, RedTrafford, Tringe, Rød Pølse, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
Skaderapporter for begge lagene. Manchester United mangler Luke Shaw, Tyrell Malacia, Lisandro Martinez, Victor Lindelof, Jonny Evans, Rapahel Varane og Anthony Martial. Usikkert om Marcus Rashford og Scott Mctominay rekker kampen.
Bounremouth mangler Ryan Fredericks, Luis Sinisterra og Marcus Tavernier men dei får kanskje tilbake Tyler Adams, Antoine Semenyo og Chris Mepham til kampen. https://www.premierinjuries.com/injury-table.php
Last edited by Andtho01 on 10 Apr 2024, 15:21, edited 2 times in total.
post liked by: Pwint, RedTrafford, 10Hag, Jan Erik, Tringe, Rød Pølse, Blodfink
Har begynt å ta den skadelisten helt med ro, Pl er vel egentlig over for i år.
Tenker at det står igjen to kamper jeg, en mot Coventry og en mot Chelsea
Ellers ser jo skadelisten ut som spillertroppen ved første øyekast
post liked by: Pwint, Jan Erik, Belfastboy, Rød Pølse, Blodfink
Hadde vært gøy å se noen flere av de mest lovende unggutta debutere i innspurten. Det kommer kanskje litt an på hvor sikker EtH er på å beholde jobben, noe jeg håper han gjør uansett. Spenningen er reservert FA-cupen, sportslig administrasjon og overgangsvinduet. Hurra...
post liked by: Pwint, Pink Final, RedTrafford, Belfastboy, Blodfink
Leste i boka til Simon Inglis igjen, om fotball banene i England og Wales per 1983.
Hadde tenkt å skrive, helt til jeg titta på Wikipedia.
Hele Dean Court er snudd 90 grader.
Det skjedde i 2001, bl.a for å få mer rom til privat eiendommene ved arenaen.
Så alt fra Inglis er passé hva gjelder Dean Court.
Vel, bortsett fra rekord publikummet.
28.799 mot Busby Babes i kvartfinalen i FA cupen 1957.
Vi spilte mye av matchen med 10 mann, fordi Mark Jones måtte ut med skade.
Og innbyttere var ikke oppfunnet i UK enda .
Bournemouth var i 3 divisjon den gang.
De hadde 40 strake sesonger i 3 div, mellom 1923-1970.
Respekt!
Ja jeg mener det, alle rekorder fortjener respekt.
Og med 69 sesonger på nivå 3 totalt er de kun forbigått av Walsall med massive 75 sesonger i 3 divisjon.
Afc Bomo er en godtgående klubb nå.
Imponert over at de er i PL.
Men de gruset oss på Old Trafford i desember.
Tid for hevn, skal vi si 4-1 til oss?
post liked by: Andtho01, LoveBruno&Rashford, Rød Pølse, Belfastboy, RedTrafford, Pwint
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Vi har vel EGENTLIG bare Mount og Diallo som kan gi oss noe kreativitet fra benken. Eriksen og Amrabat virker å være helt ute, og Forson og Wheatley kan vel ikke bidra med all verden?
Vi mangler (tar med alt her...) Lindelöf, Martinez, Martial, Malacia, Varane, Antony, Heaton, Shaw, McT, Evans...noen jeg har glemt?
Det blir ikke lett for Jason, Dan og Omar fremover...mye som må tas tak i...
post liked by: 10Hag, Andtho01, Ryder, RedTrafford