Ryktetråd 2024

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
Post Reply
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7751
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 28100
Liker mottatt: 18618

Hehe, joda @Tringe - enig ang Joel Glazer.
Martial ble ikke spilleren han kunne blitt.
Men for et naturtalent han har.
Sikkert bra at han forlater klubben nå.
Jeg vil huske ham for de fantastiske driblingene, kroppsstyrken og målene han scorte.
post liked by: Belfastboy, Pwint, Andtho01, Blodfink, RedTrafford
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Tringe
Posts: 222
Joined: 19 Jan 2022, 21:58
Liker gitt: 1140
Liker mottatt: 470

Og alle målene han ikke scorte..
Men kem kan glemme de gangene han virkelig skrudde på og dro av hele stadion med fart og dragninger av en annen verden 8-) bare synd for alle parter at forsøket har dratt sånn ut i tid.

@Pink Final
post liked by: Pwint, Blodfink, RedTrafford, Pink Final
Ingen er større enn klubben!
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4487
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2932
Liker mottatt: 9723

Martial kunne hatt en strålende karriere han dersom han hadde dratt til Italia eller Frankrike for 3-4 år siden. Ypperlig teknisk og en god avslutter, men mangler fysikken og mentaliteten til å spille i dagens Premier League. En ting er i alle fall sikkert og det er at han ikke er en som United kan satse på.

United.no viser til The Sun når de skriver i dag at Villareal er interessert i Pellistri.
post liked by: Andtho01, Tringe, Pwint, Blodfink, Cola2, RedTrafford
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Andtho01
Posts: 1409
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 4590
Liker mottatt: 4561

Da ser det ut til at Werner ikke kommer til oss på lån men han går heller til Tottenham
post liked by: Pwint
Hate Glazer love United
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14815
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23920
Liker mottatt: 19957

På forhånd høres Werner og Spurs/Postecoglou ut som en god match egentlig, hadde ikke hatt helt samme trua hos oss. Vi får se om han kan få karrieren opp å gå igjen. Spurs vil savne Son når han er i Asia-mesterskapet.
post liked by: Andtho01, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14815
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23920
Liker mottatt: 19957

Fremtiden til Pellistri i United ser litt usikker ut ja. Spent på om de selger eller låner ham ut. Jeg er greit komfortabel med at han selges, selv om jeg egentlig ønsker å se ham ta nye steg i United.

Men det må jo ryddes opp litt i denne stallen. Noen må ut.

Så nå er det sannsynlig at Martial, Pellistri og Sancho forsvinner ut, i tillegg er DvdB og Reguilon borte. Det ideelle hadde jo vært 4 salg her.

Den avtalen med Dortmund ang. Sancho er mildt sagt elendig, men situasjonen rundt ham er jo en verkebyll for United. Som andre har nevnt her så satser vi på at Sancho tar Bundesliga med storm og er salgbar til sommeren. Ser ikke at comeback i United vil skje, da må manageren byttes ut først. Og spillere som i følge litt skriverier her og der ikke er imponert over disiplinen hans.

Synd med Martial, husker jo at overgangen var populær, og det starta med et brak for ham som @Pink Final nevner. Enig i at han var et naturtalent og kunne se ut som en spiller i verdensklasse. Men det har virkelig ikke gått slik. Jeg tror han har kasta det bort ved å ikke leve som en toppidrettsutøver kanskje må. Forståelig nok. Morro å game om natta, i stedet for å spise Ronaldo-diett (kokt kylling, litt grønnsaker og lunka vann) og gå å legge seg kl 2100 :hah:
Last edited by Blodfink on 07 Jan 2024, 00:58, edited 1 time in total.
post liked by: Cola2, 10Hag, RedTrafford, Pink Final
LUHG!
User avatar

10Hag
Posts: 1601
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3743
Liker mottatt: 5217

Jeg liker Pellistri, både typen og spilleren.

Uansett enig med @Blodfink. Er vel ganske åpenbart at han ikke har det toppnivået vi egentlig trenger. Det samme tror jeg gjelder Mejbri og Amad også, som også virker som flotte typer med greit talent.

Men jeg synes vi bør få litt penger for Pellistri -- alder, ferdigheter og internasjonal status tatt i betraktning.

Amad taper vi nok mye penger på uansett, selv om han forblir i klubben fremover. Vi hentet han vel for ganske ekstreme 25 mill. pund, som nå er steget til 30 pga klausuler. Vanvittige summer for en så uproven og ung, ukjent spiller. Imponerte i Sunderland, som var mer på hans nivå. Ser ikke for meg at verken Amad eller Mejbri blir noen som spiller mye for oss neste sesong. Kanskje nå på vårparten blir det en del kamper.

Flotte typer med talent, men håper unektelig at vi får et skarpere nettverk med speidere under Ineos.
post liked by: Jan Erik, RedTrafford, Blodfink
User avatar

Jan Erik
Posts: 2638
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 8440
Liker mottatt: 8715

@10Hag, syns der er litt tidlig å bedømme Diallo. Han har egentlig ikke spilt for oss over en periode enda, og noen spillere blir skikkelig bra etter de har passert 20. Ingen grunn til å tro at han blir en verdensstjerne, men tror han har et større register å spille på enn Pellistri. Syns det hadde vært interessant å gitt ham et par sesonger som et, i utgangspunktet, andrevalg på høyre. Sink or swin osv.
post liked by: Belfastboy, RedTrafford, Blodfink, Tringe, red, Rød Pølse, Pink Final
User avatar

10Hag
Posts: 1601
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3743
Liker mottatt: 5217

@Jan Erik: Jepp, som sagt så liker jeg jo fyren og ser talentet. 👏

Så det baserer seg kun på hva jeg tror, og at jeg ikke helt ser for meg at han blir så god for oss at vi vil tjene inn det han har kostet. For make no mistake, han var en dyr spiller å hente.

Det blir gjetning, basert på det lille jeg har sett. Det er vanskelig å bruke utlånssesongen i Sunderland som målestokk for noe. Tror vi får se ham mer nå i vårsesongen, uten at jeg er for optimistisk til at han skal vise seg fram som noe mer enn en ganske så kurant spiller.

Med Garner sin kanonsesong i Championship friskt i minne, er jeg litt nøktern med å legge for mye i det.
post liked by: Blodfink, Jan Erik
User avatar

Jan Erik
Posts: 2638
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 8440
Liker mottatt: 8715

Ja, enig i det @10Hag. Jeg syns NOEN ganger at vi er for tålmodige med middelmådige spillere, og noen ganger avskiltes de uten å ha egentlig fått sjansen. Ikke at det nødvendigvis ville vært sånn i United, men Teden Mengi har visstnok fantastiske statistikker denne sesongen for Luton. Tror det var Stephen Howson som snakket om det på sin YT kanal. En spiller vi KUNNE ha utviklet selv.
post liked by: 10Hag
User avatar

Andtho01
Posts: 1409
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 4590
Liker mottatt: 4561

Hannibal nærmer seg Sevilla på lån
Men nå kasta Everton seg over han og prøver å ta Hannibal selv
post liked by: Rød Pølse
Hate Glazer love United

28FPellistri
Posts: 533
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 556
Liker mottatt: 1876

Håper Everton klarer å lure seg til han rett foran nesa på Sevilla.

Egentlig så hadde jeg håpt vi skulle beholde han og avslutte lånet til Ambrabat. Skjønner det rett og slett ikke.

Everton traff svært godt på forrige United-talent. Joe Garner storspiller uke ut og uke inn for de nå.
Tror Hannibal fort kan bli en meget habil spiller for det laget som får han på lån.
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, 10Hag, Pink Final
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2266
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 10394
Liker mottatt: 9264

28FPellistri wrote: 06 Jan 2024, 20:06 Håper Everton klarer å lure seg til han...

Egentlig så hadde jeg håpt vi skulle beholde han og avslutte lånet til Ambrabat...

Tror Hannibal fort kan bli en meget habil spiller for det laget som får han på lån.
Enig. Slik jeg ser det er det mye større sjanse for at Hannibal blir en skikkelig Unitedspiller enn at Amrabat blir det. Vi betalte vel ganske mye for å låne sistnevnte, og det er slett ikke sikkert at vi kommer billigere fra det med å avslutte lånet nå. Geniale avtaler for United de siste 10 årene, som ikke kommer fra markedsavdelingen, vil jeg tro at Cato Zahl Pedersen kan telle på fingrene....

Uansett positivt hvis Hannibal blir matchet hyppigere på høyt nivå, og aller helst i PL. Det er alltid vanskelig å spå hvem som tar steget opp til øverste nivå, men den gutten har mange av kvalitetene som kreves.
post liked by: Jan Erik, Tringe, Pink Final, Belfastboy
Football, bloody hell!
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2266
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 10394
Liker mottatt: 9264

Det er silly season og jeg syns denne er litt morsom 😅

post liked by: Pwint, Andtho01, Ryder, messilingard, Pink Final, 10Hag
Football, bloody hell!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3098
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 14551
Liker mottatt: 9461

Pur magi @Rød Pølse 😂
post liked by: Rød Pølse
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
Post Reply