Ryktetråd 2024

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4127
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 18065
Liker mottatt: 11743

Tja, hvis det var sånn at vi skulle begynne handle smart, er jeg meget usikker på om dette er spilleren vi bør gå for.
Med tanke på pris, kvalitet og han har vel vært litt skade plaget også?
post liked by: messilingard, Andtho01, Rød Pølse, Jan Erik, Pangaea

28FPellistri
Posts: 539
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 558
Liker mottatt: 1895

Kvaliteter syns jeg han har nok av. Skadene gjør meg skeptisk. Palace er omtrent to forskjellige lag med og uten han, men vi har nok spillere som kun spiller halve sesonger.

Henter vi han og han tar en "Van Persie" og plutselig er skadefri så har vi en klassespiller og endelig høyrekanten man har jaktet på lenge.

Så kan man jo spørre seg om det er posisjon man bør styrke seg i, eller dyrke Garnacho til å bli vår høyrekant.
Det kommer vel litt an på hvem som forsvinner i sommer.
post liked by: RedTrafford, messilingard, Andtho01, Jan Erik, Pangaea
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4492
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2943
Liker mottatt: 9739

Virker som en utrolig dårlig investering etter min mening. En ting er at Olise har slitt mye med hamstringskader, en helt annen ting er at vi har større behov andre steder enn høyrekant etter min mening. Stopperplass, sentral midtbane og spiss bør stå over høyrekant på listen etter min mening.

Så er jeg enig i at Olise ser ut til å ha en del spennende kvaliteter, sjekk united.no på artikkelen de har om han. Men spør du meg så ser jeg for meg at Amad vil kunne tilby noe av det samme i form av kreativ kraft. For min del så er det egentlig kun et scenario som gjør at Olise blir særlig aktuell, nemlig om vi klarer å få solgt unna Antony. Da er det rom for å både økonomisk og spillermessig til å hente en erstatter/oppgradering.
post liked by: 28FPellistri, Andtho01, RedTrafford, Rød Pølse, Ryder, Jan Erik, Pangaea
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2276
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 10468
Liker mottatt: 9314

Jeg vil IKKE ha Olise. En ving/10er til over £50M som passer best sammen med ost og vin. Da er det bedre å få han vi kjøpte i fjor til å virke i litt mer enn tre kamper på rad. Mount kan bekle akkurat de samme rollene som Olise, pluss et par til.

I tillegg renner akademiet nesten over av offensive spillere som kan lukte på førstelaget i løpet av et år eller to.

Spissplassen er den eneste offensive posisjonen som må styrkes i sommer, ellers skriker laget etter midtstoppere og en 6er. Hadde ikke skadet med en venstreback heller. Vi trenger først og fremst rollespillere som kan få mer ut av de poengplukkerne vi allerede har.

Hvis United havner i Conference League, som dessverre ikke er helt usannsynlig, vil vi måtte operere med et jævlig stramt budsjett i sommer. Kjenner at jeg blir misfornøyd hvis United blåser store deler av overgangsbudsjettet på en kjeks vi strengt tatt ikke har behov for.
post liked by: RedTrafford, Pink Final, Andtho01, Jan Erik, Pangaea
Football, bloody hell!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4127
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 18065
Liker mottatt: 11743

Ikke vanskelig å være enig der Pølsa :D
post liked by: Andtho01, Rød Pølse
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4127
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 18065
Liker mottatt: 11743

Sportsdirektøren til Dortmund Sebastian Kehl sier de vil gjøre alt for å beholde Jadon Sancho.

Ja, det er bare en måte å ordne det på, nemlig å bla opp cash.
post liked by: Rød Pølse, Andtho01, Pwint, Tringe, Pink Final, Blodfink, Pangaea
User avatar

Andtho01
Posts: 1430
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 4648
Liker mottatt: 4644

Dortmund kaster seg inn i kampen om spissen Serhou Guirassy
post liked by: Rød Pølse
Hate Glazer love United
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14835
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23977
Liker mottatt: 20025

Olise spiller i United neste år @RedTrafford , trur det blir bra jeg, som du sa så spilte han ålreit i dag :D
post liked by: Andtho01, RedTrafford
LUHG!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4127
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 18065
Liker mottatt: 11743

Hvis Antony setter seg på første fly så er det innafor :-|
post liked by: Blodfink, Andtho01
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14835
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23977
Liker mottatt: 20025

Gazzetta hevder flere Premier League-klubber har Dumfries' navn på blokka til sommeren, men at 28-åringen ikke er interessert i å gå til en midt på tabellen-klubb og at han aller helst vil til Manchester United. Dumfries har denne sesongen spilt 34 kamper og bidratt med tre scoringer og seks målgivende pasninger.

Dumfries må ta et tabell-lesekurs
post liked by: Andtho01
LUHG!
User avatar

Andtho01
Posts: 1430
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 4648
Liker mottatt: 4644

Blodfink wrote: 07 May 2024, 00:14 Gazzetta hevder flere Premier League-klubber har Dumfries' navn på blokka til sommeren, men at 28-åringen ikke er interessert i å gå til en midt på tabellen-klubb og at han aller helst vil til Manchester United. Dumfries har denne sesongen spilt 34 kamper og bidratt med tre scoringer og seks målgivende pasninger.

Dumfries må ta et tabell-lesekurs
Tar han det kurset kommer han ikke til oss..
post liked by: Blodfink
Hate Glazer love United
User avatar

Pangaea
Posts: 2879
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 4211
Liker mottatt: 5610

Blodfink wrote: 07 May 2024, 00:07 Olise spiller i United neste år @RedTrafford , trur det blir bra jeg, som du sa så spilte han ålreit i dag :D
Fysioterapeutene i United må ha noe jævlig med overtid :-|

Er enig med flere andre her at vi først og fremst trenger forsterkninger andre steder enn høyrekant. Olise er absolutt en god spiller, men tenker vi bør ha andre prioriteter. Samtidig har han sikkert gode tilbud, så ikke sikkert United når opp engang. Framover blir det sikkert ikke "tenk på et tall" når vi skal forhandle om lønn.
post liked by: Pwint

28FPellistri
Posts: 539
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 558
Liker mottatt: 1895

Jeg håper i alle fall at vi nå begynner å se mer utvidet på markedet og ikke bare på spillerne som er/har vært innenfor ETH sin krets, dvs ikke flere hollendere eller ex Ajax-spillere. Kan også slenge på Æredivision i sin helhet.

Spillere fra Holland er ikke på samme nivå som de var på 90-tallet. Det er kun et fåtall av de som spiller på de beste klubbene.
post liked by: Pwint, Pink Final
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

Andtho01
Posts: 1430
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 4648
Liker mottatt: 4644

Al Nassr skal by 40 millioner pund for Casemiro.
post liked by: Pwint, RedTrafford, Rød Pølse, Pink Final, Blodfink, 28FPellistri
Hate Glazer love United
User avatar

Ryder
Posts: 4829
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2725
Liker mottatt: 11187

Om det stemmer er det bare å ta pengene, løpe og le. Hadde vært en bra sum selv om han fortsatt hadde vært i toppform...
post liked by: Pwint, Andtho01, RedTrafford, Pink Final, 28FPellistri
Post Reply