(FA Cup) Wigan Athletic - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Jan Erik
Posts: 2618
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 8347
Liker mottatt: 8640

Laget...

Onana
AWB
Varane
Evans
Dalot
McT
Mainoo
Bruno
Garnacho
Rashford
Højlund

Omtrent som forventet, men ingen Antony eller Eriksen på benk. VELDIG ung benk med Hugill, Kambwala, Hannibal, Bennett, Pellistri, Forson, Shoretire pluss de to keeperne som aldri spiller...Altay og Tommy.
post liked by: Rød Pølse, Pwint, Pink Final, RedTrafford
User avatar

Andtho01
Posts: 1398
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 4544
Liker mottatt: 4519

Rød Pølse wrote: 08 Jan 2024, 20:19 Bra lag, syltynn benk. Kan virke som Eriksen har pådratt seg enten sykdom eller skade. Same shit, different year...
Får håpe at han blir klar til Tottenham søndag.
post liked by: Rød Pølse, Pwint
Hate Glazer love United
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2254
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 10315
Liker mottatt: 9214

Det er vel dette presset som manageren lever under, @10Hag. Jeg skulle også ønsket at Bayindir fikk sjansen i kveld, men vi får smøre oss med tålmodighet og håpe at han håndterer å bli kastet ut på dypt vann i PL. Forhåpentligvis spiller keeperen vår en liten birolle i kveld uansett 🤞
post liked by: 10Hag, Jan Erik, Andtho01, Pwint, Pink Final, RedTrafford
Football, bloody hell!

28FPellistri
Posts: 518
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 540
Liker mottatt: 1811

Sterkt lag.

Skulle vi gå på en smell her å ryke så tror jeg ETH også ryker. Forståelig at man ikke sparer noen av førstelaget egentlig med tanke på presset og at vi knapt har kampar i hele januar.

Skuffende at Amad Diallo ikke er med, men han er kanskje syk eller noe. Innhoppet hans var en av få positive ting sist.
Så er det jo ufattelig at man har to keepere på benken med mindre det er et krav da i FA-cupen? Tenk den verdien det ville hatt for en unggutt å vært på benken her i plassen for Tom Heaton som sikkert legger opp om noen få måneder.
post liked by: Rød Pølse, Jan Erik
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

Jan Erik
Posts: 2618
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 8347
Liker mottatt: 8640

Dette med to keepere er jo pga de store troppene klubbene kan ta med seg til hver kamp. Ekstra sikkerhet om førstereserven skulle bli skadet eller utvist e.l....hjelper sikkert til med oppvarming og annet også. I kveld har vi syv innbyttere til fem (seks?) mulige bytter. Er jo forsåvidt nok, men argumentet med å ta en yngre spiller istedenfor ser jeg jo. Ancelotti gjorde også dette i Everton, sikkert andre også.
post liked by: 28FPellistri, Rød Pølse, Pwint, 10Hag, Pink Final, RedTrafford

28FPellistri
Posts: 518
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 540
Liker mottatt: 1811

Vil tippe at man i 1 av 1 000 000 000 kamper vil ha bruk for 2 keepere på benken. Det er totalt bortkastet i mitt hode, man har jo keepertrener til å være med på oppvarmingen uansett. Den plassen burde helt klart blitt gitt til en unggutt, det ville vært enormt lærerikt og stort for den som fikk muligheten selv om det kun ble med benkplass.
post liked by: Pwint, 10Hag, Jan Erik
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona

Alf banan
Posts: 358
Joined: 17 Apr 2020, 12:43
Liker gitt: 33
Liker mottatt: 754

Helt latterlig å ikke bruke Bayindir. Onana vet vi blir borte noen kamper, da hadde dette vært en glimrende kamp å få Bayindir i gang på en rolig måte.
Hvorfor i all verden kjøpte de ham? Han kan umulig være en god keeper da han aldri får sjansen selv om Onana gjør tabber i nesten hver kamp.
Begynner å bli lei ten Hag.
post liked by: Pwint, 28FPellistri

28FPellistri
Posts: 518
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 540
Liker mottatt: 1811

Enig i at man burde gitt kampen til Bayindir her, litt verre å bli kastet rett til ulvene mot et aggressivt Tottenham selv om det er på Old Trafford, om han i det hele tatt står der også da. Kan jo være det blir Heaton for alt vi vet.

Nå er jo jeg veldig uenig i at Onana gjør tabbe nesten hver kamp, men godt mulig det er satt på spissen for å få frem poenget for alt jeg vet. Ser man bort fra CL, så har Onana hatt en helt grei første sesong i Premier League til nå og det med et nytt forsvar så og si annen hver kamp foran seg.
post liked by: Rød Pølse, Jan Erik, Pwint, 10Hag
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

Andtho01
Posts: 1398
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 4544
Liker mottatt: 4519

Er treking nå kl 20:50 blir spennede å se hvem motsander bilr om vi slår Wigan. Håper vi ikke før Chelsea,Spurs,Liverpool,City eller Newcastle
Hate Glazer love United

Alf banan
Posts: 358
Joined: 17 Apr 2020, 12:43
Liker gitt: 33
Liker mottatt: 754

28FPellistri wrote: 08 Jan 2024, 20:40 Enig i at man burde gitt kampen til Bayindir her, litt verre å bli kastet rett til ulvene mot et aggressivt Tottenham selv om det er på Old Trafford, om han i det hele tatt står der også da. Kan jo være det blir Heaton for alt vi vet.

Nå er jo jeg veldig uenig i at Onana gjør tabbe nesten hver kamp, men godt mulig det er satt på spissen for å få frem poenget for alt jeg vet. Ser man bort fra CL, så har Onana hatt en helt grei første sesong i Premier League til nå og det med et nytt forsvar så og si annen hver kamp foran seg.
Selvfølgelig satt på spissen. Men han gjør mange «tabber» i PL også. Og da mener jeg tabber som feks en De Gea eller en toppkeeper ville antageligvis ha reddet. Mange av tabbene i PL har ikke hatt samme konsekvens som i CL. Så har han selvsagt hatt en del gode redninger også.
post liked by: 28FPellistri
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2254
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 10315
Liker mottatt: 9214

Eriksen er syk. Enda godt at det ikke er skade. På tide at gutta begynner å bruke stil-longs og ta tranpiller. Har ikke hørt grunnen til at Amad ikke er med i dag, men håper det ikke er skade...
post liked by: 28FPellistri, Pwint, Jan Erik, Andtho01
Football, bloody hell!
User avatar

Jan Erik
Posts: 2618
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 8347
Liker mottatt: 8640

Spurs v City...........
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Newport/Eastleigh v Wigan/United

DRØMMETREKNING!!!!
post liked by: Rød Pølse, Andtho01, 10Hag, Pink Final
User avatar

Andtho01
Posts: 1398
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 4544
Liker mottatt: 4519

Jan Erik wrote: 08 Jan 2024, 20:59 Spurs v City...........
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Newport/Eastleigh v Wigan/United

DRØMMETREKNING!!!!
Ja digg å slippe PL motsander
Blei noen godbiter da
Chelsea-Aston Villa, Tottenham-Man CIty, Sheffield United-Brighton og Fulham-Newcastle
post liked by: Rød Pølse, Jan Erik, Pink Final
Hate Glazer love United
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2254
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 10315
Liker mottatt: 9214

Håpte på Wrexham, men tar Newport/Eastleigh alle dager i uka. Kan ikke annet enn å klage etter den trekningen 🥳
post liked by: Jan Erik, Andtho01, Pink Final
Football, bloody hell!
User avatar

Jan Erik
Posts: 2618
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 8347
Liker mottatt: 8640

Skjer nok ikke, men hadde vært suverent om det ble Eastleigh...kan knapt huske at jeg har hørt om de før...er vel i National League?
post liked by: Rød Pølse, Andtho01, Pink Final
Post Reply