Bruno Fernandes v Aston Villa (H) 3-2

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Topic author
Jan Erik
Posts: 2641
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 8449
Liker mottatt: 8730

United stiller i en slags 4 3 3 eller 4 1 4 1 om du vil, med Eriksen og Bruno som indreløpere. Både Varane og spesielt Dalot tar steget opp i midten når vi har ball, og da blir det en slags 3 2 4 1 variant til tider. Presset vårt fungerte i store deler av kampen veldig bra, og den største svakheten er at forsvaret ikke står høyt nok når vi presser. Der er vi mer konservative enn f eks Spurs og Villa. Men veldig mye bra over hele linjen. Selv i første omgang når vi på mange måter ødela for oss selv.

Involveringer +/N/-

0m Bruno tar sitt sedvanlige avspark. Lissepasning til Andre. N

0m Flott initiativ fra Bruno, løper mot 16, holder igjen og snur tilbake, får ball og finner Dalot på overlapp. Big Brain fotball. Innlegget fra Dalot blokkeres, Bruno plukker opp, finner Mainoo, ut til Dalot igjen. Nytt innlegg som ikke er ufarlig, men Garnacho blåses av for offside. +

3m Bruno vinner en duell i HB-posisjon, får til og med innkast. +

4m Bruno vinner en ny duell sentralt. AWB slår til icing... +

5m Bruno nede i eget felt og klarerer, etter at gutta bak der har rotet når de skal spille seg ut...+
6m Nok en gang er Bruno den mest aggressive i press, vinner ball høyt. Højlund mister. +

8m Villa har hjørnespark, Bruno avskjærer det lave innlegget mot femmeter. +

10m Dalot kaster til Bruno på venstre, Bruno gir tilbake. Det ender med et høyt innlegg fra Dalot som til slutt ender hos Eriksen som får avgårde et greit skudd. +

11m Bruno klarerer etter litt diverse på et Villa-hjørnespark, får sekunder senere et frispark på egen halvdel. +

12m Bruno tar et nytt godt løp inn i 16, frispillingen fra Rashford er ikke 100%. N

12m Dalot til Bruno sentralt, finner Rashford som prøver å spille løs Garnacho. +

14m AWB og Varane briljerer i forsvar når de vinner ball, Varane spiller opp på Højlund som legger igjen til Bruno, som på en berøring spiller løs Garnacho. Mange gode løp bak Garnacho. Han slipper inn til Eriksen sentralt, som av en eller annen grunn lar den gå ut mot Rashford. Rashford gir til Bruno, som chipper inn mot en litt treg Eriksen. Der kunne vi ledet 1-0. +

15m Bruno og Varane klarerer. N

16m Bruno jobber med AWB og vinner ball utenfor egen 16, får ball rett etter og spiller opp på Eriksen. +

17m Bruno chipper litt for langt mot Rashford. N

18m Ny, bra defensiv involvering etter at Varane har klarert mot stjernene. N

19m Bruno jobber igjen defensivt, denne gangen på venstre. Mislykkes først med en frispilling, får blokkert og gitt til innkast etterpå. N

20m Bruno lager et unødvendig frispark mot Dendoncker på venstre. -

21m Frisparket går rett i mål. Noen vil kanskje gi Bruno litt av skylden for det målet siden han lager frispark, men Onana må gjøre noe annet enn å se på...frisparket er ikke veldig hardt slått, det har litt høyde og Onana har tid til å gå ut og ta kommandoen der. Men han venter for lenge og da blir det en tabbe. 0-1.

23m Bruno tar et litt resignert avspark til Onana. N

23m Bruno har to gode alternativer etter en høy gjenvinning, men slår vekk ballen i et rom ingen løper i. -

24m Ny, sterk gjenvinning av Bruno sentralt. Finner Garnacho umiddelbart. +

25m 0-2. Villa får et hjørnespark etter mye bra spill der United rett og slett ikke henger med. Bra slått, og alle sikringene går samtidig inne i feltet. Ingen tar ansvar, eller setter ut en fot eller noe som helst. Elendig forsvarsspill. Det står altså en Villa-spiller ALENE på tre meter og scorer. På en dødball. Tjærnås sa det var stryk, jeg vil si meg enig.

30m Bruno tar et løp gjennom Villa-forsvaret, Eriksen sender avgårde en perfekt pasning fra høyre. Dessverre bommer Bruno på mottaket, og skyter svakt under press på grunn av det. Stor sjanse egentlig. N

30m Evans bryter Villa sitt utspill, til Eriksen, direkte til Bruno på nytt løp...slipper mot Højlund, men det er Rashford som avslutter. Ny bra mulighet. +

31m Varane spiller opp på Garnacho, som jobber godt i en duell, fiks flikk fra Bruno sender Garnacho gjennom. Innlegget mot Højlund er ikke godt nok. United prøver igjen fra venstre, Bruno er sterk I duellen, og driver med ball mot høyre, til Garnacho igjen. Frispark United. +

34m Bruno og Garnacho ligger ute mot høyre, Evans sender en lang ball den veien. Her ser vi Bruno sin fotballintelligens. Han går ikke i duellen sammen med Garnacho og Villa-backen, men posisjonerer seg der ballen ender uansett hvem som vinner duellen. Sender et fint innlegg til Højlund, som desverre ikke heter Ronaldo Luís Nazário de Lima. Da hadde vi scoret der. Ender uansett med et godt skudd av en positiv Rashford. +

35m Dalot skaffer United et hjørnespark som Bruno tar fra venstre. Brukbart slått, men Villa klarerer. N

36m Lang ball fra Onana til Bruno som er venstrekant. Vinner duellen, men er visstnok i offside. N

37m Garnacho pådrar seg et frispark når vi presser Villa høyt. Her kan man høre hvordan Bruno pusher spillerne rundt seg til å presse. 'Go, go, go!'. Sjef. +

38m Ny, god pressjobb av Bruno. Villa får under litt tvil innkastet. +

39m En periode her på et par minutter der Villa ikke får fred. Det høye presset sitter som et skudd, ledet an av Bruno. Gode involveringer av flere. Eriksen, Dalot, Rashford, Højlund. Veldig positivt. Bruno kombinerer fint med Mainoo og Eriksen, før han slipper mot Rashford. Ny offside. +

40m Flotte prestasjoner av Varane og AWB gjør at Bruno kan spille løs Garnacho igjen. Via Mainoo får Bruno ball igjen, innlegget er så som så, men United står opp igjen. Virkelig på hugget nå. Tjærnås er med. +

41m Ny, sterk duellseier for Bruno. Ender med et forsøk fra Garnacho på å spille Rashford gjennom. +

43 Villa har hatt ballen litt nå, trykker på litt. AWB bryter, til Garnacho, til Bruno som sender en perfekt lang ball mot Rashford. Får dradd seg nok fri, men skuddet går utenfor. +

45m Bruno vinner et par dueller sentralt. +

46m I det Bruno er i nok en duell, så sier Tjærnås at det er en vei tilbake for United. Geniale Lars. N
48m Nytt forsøk på gjennombrudd fra Bruno. Pasningen er bra, men Højlund er i offside. Villa har lyktes godt med det, men Tjærnås snakker stadig om at det de gjør er risikabelt. +

PAUSE

45m Bruno i en liten duell. N

47m Bruno kombinerer fint med Højlund, sender Rashford gjennom. Han spiller på Garnacho som scorer. Men offside. +

50m Bruno kombinerer med Dalot og Eriksen, men Villa blokkerer innlegget fra Eriksen. +

51m Bruno er støtte på innkastet, ender hos Rashford som sender avgårde et dårlig innlegg. N

52m Bruno involvert i et par dueller, mener han skal ha et frispark. Har en lengre monolog om det rettet mot Pawson. N

52m Dalot bryter, til Bruno som kombinerer med Garnacho. Pasningen til Højlund blir brutt. Brukbart forsøk. N

53m Varane står og bryter forsøket fra Villa, spiller Bruno som må jobbe for å få kontroll, men finner Rashford med nok en perfekt pasning. Martinez kommer ut og avvverger med en knallhard takling på ball og så gjennom Rashford... +

56m Bruno med et brukbart skudd fra 20 meter, etter fint arbeid av Garnacho. +

57m Mislykket forsøk på å spille gjennom Højlund. -

58m Nok en gang vinner Bruno ball, sender Rashford gjennom. Innlegget hans ender hos Garnacho! 1-2! +

64m Støtter Dalot ved innkast. N

68m Bruno plukker opp en klarering etter et United-hjørnespark. Finner Eriksen, får den rulbake og prøver innlegg som blir litt for kort. N

70m Garnacho, Højlund, Eriksen, AWB og Mainoo kriger på midten. Mainoo tar med seg Garnacho som avanserer, finner Bruno på høyre. Bruno legger inn mot Højlund, blokkeres, men der er Garnacho igjen og scorer! 2-2! Garnacho sitt mål fra ende til annen, men deilig jobbing av flere. +

71m Bruno vinner et frispark i eget felt etter at Evans har klarert på strek. +

72m Så får Bruno et latterlig gult kort for å prøve å ta frisparket kjapt. En Villa-spiller står rett foran og blokkerer. Det er så hinsides dårlig dømt.

74m Bruno tar frispark fra venstre, Varane i duell i feltet, innkast United. N

74m En sjelden feilpasning fra Bruno mot Eriksen. -

75m God gjenvinning av Højlund, finner Bruno som spiller løs Rashford. Blir taklet. Godt forsøk igjen. +

75m Eriksen med god gjenvinning, finner Bruno som prøver å tre gjennom til Eriksen igjen. United står opp, men ender med et Villa-innkast. N

80m United gjør to bytter. Mainoo og Rashford ut for McT og Antony.

80m Antony jobber knallhardt umiddelbart, vinner ballen høyt og får hjørnespark. Det tar Bruno. Duell i feltet, ballen havner hos Højlund som scorer! 3-2! +

84m Bruno blokkerer et innlegg. +

87m United gjør et bytte. Kambwala for Højlund.

88m AWB til Bruno på høyre, lang ball i bakrom som ikke AWB går på. N

91m Bruno vinner ball, sender til Garnacho igjen. Villa får avverget. +

93m Bruno lager frispark på midten. N

94m United gjør to bytter, Mejbri og Gore inn for Eriksen og Garnacho.

97m Dalot med fin pasning opp på Bruno, som kontrollerer og spiller til Mejbri. Som holder rutinert på ball, og får frispark. +

SLUTT

Involveringer

+ 35 N 21 - 4

En veldig god kamp. Av begge lag egentlig, Villa er et spennende lag å følge. Blir interessant å se om de kan holde hele veien. Mange gode prestasjoner i United. Varane og Evans var stort sett gode, selv om de burde gjort det bedre på 0-2. AWB og Dalot har bra kamper, Mainoo er bunnsolid. Eriksen er bra. Rashford bedre enn på lenge. Højlund er uferdig, men viser glimt av hva han kan tilføre. Garnacho er fantastisk i denne kampen, og ikke bare på grunn av målene. Bruno er motoren i dette laget, og er involvert i alle tre målene uten å få målpoeng. Står ellers for så mye bra at jeg blir til tider målløs. Det er fascinerende å se hvor stort område han dekker, og hvor involvert han er med og uten ball, og hvor mye riktig ham gjør. Rett og slett på grunn av en makeløs vilje, arbeidskapasitet, teknikk og fotballintelligens

Måtte vi nå ha funnet en formasjon og måte å spille på nå som betyr godt med poeng fremover. Da kan denne sesongen fortsatt reddes.
post liked by: RedTrafford, Pwint, 10Hag, Rød Pølse, Spirograf1, messilingard, Ryder, Pink Final
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4121
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 18042
Liker mottatt: 11720

Strålende @Jan Erik der ord ikke kan brukes for jobben du gjør :D

Skal komme med en innrømmelse her, takket være den jobben du gjør skifter jeg nok litt syn på Mr Bruno asså :D
Har jo forsåvidt ment han er god hele tiden, men heller om han passer inn godt nok.
Det er nok mer opplagt hvordan han brukes og det som er rundt han.

Men for å ta et hypotetisk usannsynlig scenario .
Hvis alle spillere i alle klubber hadde blitt fristilt fra sine kontrakter og at klubbene måtte signere spillere på nytt, er det ikke sikkert jeg ville signert Brune, kan hende, men ikke sikkert. :D
post liked by: Jan Erik, Blodfink, Pink Final
User avatar

Topic author
Jan Erik
Posts: 2641
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 8449
Liker mottatt: 8730

@RedTrafford, han ville vært den første jeg signerte. Og enda mer etter å ha fulgt ham nøye i disse kampene. Det er ikke et spørsmål om han passer inn, men om han har nok spillere rundt seg på samme nivå. Vi er på vei mot noe med unge spillere som Mainoo og Garnacho. Så må vi få Martinez på banen igjen, så blir dette bra etterhvert.
Last edited by Jan Erik on 28 Dec 2023, 17:09, edited 1 time in total.
post liked by: RedTrafford, Rød Pølse, Blodfink, Pink Final
User avatar

10Hag
Posts: 1601
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3746
Liker mottatt: 5221

Finfin analyse, igjen!

Er som vanlig litt uenig i enkelte vurderinger, og er ikke like overbevist eller begeistret av Bruno som de fleste andre. Selv harde analyser er jo subjektive.

Men jeg øyner mer tro på at han kan spille en sentral rolle i flere år fremover. Og liker å lese gjennom disse analysene. Det føles ut som man ser deler av kampen på nytt, og i nytt lys.
post liked by: Jan Erik, RedTrafford, Blodfink
User avatar

Topic author
Jan Erik
Posts: 2641
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 8449
Liker mottatt: 8730

Takk, @10Hag. Er jo mye for din del jeg gjør dette...😄

Det er klart at noen '+' er større enn andre, og noen kan være 'N' osv. Men jeg mener bestemt at disse gjennomgangen viser at Brunoner hår beste og viktigste spiller, at han har færre 'sutreepisoder' enn hva folk mener, og at han slår færre pasninger på lykke og fromme enn man trodde. Jeg syns rett og slett han er veldig nær verdensklasse. Selv om United sliter. Han hadde blitt hyllet som en av de beste i verden om United som lag fungerte. Og det er altså, etter min mening, ikke Bruno som er problemet i laget. Det er det at vi har for få spillere med overblikk, paningsteknikk og orienteringsevne.
post liked by: 10Hag, Rød Pølse, RedTrafford, Blodfink, Pink Final
User avatar

10Hag
Posts: 1601
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3746
Liker mottatt: 5221

Jan Erik wrote: 28 Dec 2023, 17:09 Det er det at vi har for få spillere med overblikk, paningsteknikk og orienteringsevne.
Det siste du sier her, er jo også fundamentalt. Om Bruno skal få ut sitt fulle potensial, trengs det flere klassespillere rundt ham.

Er flere som har påpekt det her i lang tid, meg selv inkludert. Overblikk og orienteringsevne fordrer jo høy fotballintelligens.

Scholes er et prakteksempel på dette, Carrick likeså. Mainoo, Eriksen, Martinez og Shaw ser og ut til å ha det. Og folk kan si hva de vil, men der er faktisk Donny en av våre aller beste. En lignende analyse av de få gangene han har spilt, vil vise dette. Antony får fortjent mye pepper, men er og en spiller med høy fotballintelligens. Han mangler teknikk med høyre beinet, som begrenser valgene han tar. Det er hans største problem.

Så er det pasningsteknikk. Om den er kombinert med høy fotballintelligens i form av å ta de rette pasningsvalgene, så er man en klassespiller. De har vi og unektelig få av. Og det er en naturlig konsekvens av at vi hovedsakelig har hentet og fostret spillere som er bedre tilpasset en direkte spillestil. Det har riktig nok endret seg litt under Ten Hag.

Så synes det er helt konge at man faktisk kan diskutere dette, uten at det blir en debatt om man er for kritisk eller ei. Disse trådene dine er gull for nettopp det.
Last edited by 10Hag on 28 Dec 2023, 19:08, edited 1 time in total.
post liked by: Jan Erik, RedTrafford, Blodfink
User avatar

Topic author
Jan Erik
Posts: 2641
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 8449
Liker mottatt: 8730

@10Hag, veldig enig. Må jo være helt andre ting enn van de Beek sin fotballforståelse som gjør at han ikke blir brukt. Fysikk? Tempo? Svak på trening? Gitt beskjed om at han egentlig ikke vil være der? Har sett glimt av bevegelser og fotballforståelse når han spiller.

Til slutt...er ikke poenget med et forum at man skal diskutere? Lese hva andre skriver, kommentere og fleipe litt? Uten å ta ting som blir sagt for seriøst? Enten under kamp eller utenom? Alle holder jo med samme lag, og da må man kunne si det man mener.
post liked by: 10Hag, 28FPellistri, RedTrafford, messilingard, Blodfink, Rød Pølse, Ryder
User avatar

10Hag
Posts: 1601
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3746
Liker mottatt: 5221

Hør, hør, @Jan Erik. Og synes mange av de nye tilvekstene på forumet har bidratt til nettopp dette, samt de som har vært aktiv lenge og fortsatt er det. Der er mye uenighet, samt mye enighet og humor -- både lystig og mørk.
post liked by: 28FPellistri, RedTrafford, Jan Erik, Blodfink, messilingard, Rød Pølse
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7760
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 28141
Liker mottatt: 18655

Jan Erik wrote: 28 Dec 2023, 18:26
Til slutt...er ikke poenget med et forum at man skal diskutere? Lese hva andre skriver, kommentere og fleipe litt? Uten å ta ting som blir sagt for seriøst? Enten under kamp eller utenom? Alle holder jo med samme lag, og da må man kunne si det man mener.
Jeg hadde jo slutta her, men leste alt - så klarer ikke holde meg unna 😂.
Hadde tenkt å kun skrive om nøytrale ting som tribuner, historie, fankultur og den slags.
Holde meg unna diskusjon om spillere.

Jeg tror ingen, ingen ikke aksepterer at poenget med et forum er å diskutere.
Da må man regne med ulike meninger, og at ikke alle tenker likt.
Jeg har lovt @messilingard å ikke bidra til flere bølger her nå.
Han er alene som Mod nå, og gjør det glimrende, som han alltid har gjort 👏.
Men jeg kan si én ting.
Det er ikke mangel på humor eller evnen til å se flere sider som har ødelagt for flere av oss.
Nok om det.
Du analyserer Bruno glimrende.
Han har langt flere positive bidrag enn negative.
At han er hektisk og slår bort mye ball benekter ingen.
Men for en skaperevne han har, og for en energi.
Per nå vår i særklasse viktigste mann.
post liked by: RedTrafford, messilingard, Rød Pølse, Jan Erik, Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Topic author
Jan Erik
Posts: 2641
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 8449
Liker mottatt: 8730

@Pink Final, neida, jeg tror jeg vet hva du mener. Det er greit det, og opp til deg og de som mener at noe blir for mye. Alt er greit.

Bruno slår bort mye ball...benekter ingen...jo, jeg benekter det. Han gjør faktisk ikke det, ihvertfall ikke i de kampene jeg har fulgt ham ekstra nøye. Noe er det jo, men på ingen måte noe annet enn hva Son, De Bruyne, Salah eller Ødegaard gjør. Han er rett og slett en strålende fotballspiller.
post liked by: Rød Pølse, Pink Final, RedTrafford, Belfastboy
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7760
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 28141
Liker mottatt: 18655

Tenkte jeg skulle være imøtekommende mot dem som mener han ikke er en lagspiller jeg @Jan Erik 😂.
Jeg hadde aldri hørt om Bruno før vi meldte vår interesse i 2019/20.
Da søkte jeg opp stats på ham, og på hukommelsen mener jeg å huske at han hadde 76% treff på pass i Sporting Club.
Så jeg var skeptisk.
Men man må jo aldri bedømme en spiller kun på stats.
Han er motoren i laget vårt, mannen som egentlig får alt til å skje.
Og jeg mener forbindelsen og forståelsen mellom ham og Rashford er vårt viktigste våpen.
De to er jo venner privat også, noe jeg tror er viktig i et fotballag.

Hadde jeg vært like flink som deg skulle jeg gjort analyser på Rashford og Lindelöf.
Og de Gea da han var her.
post liked by: Jan Erik, RedTrafford, Rød Pølse, Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2271
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 10438
Liker mottatt: 9294

Strålende levert som alltid, @Jan Erik 👏👏👏 I dag har jeg ingenting å tilføre, annet enn at jeg er helt enig i det du skriver om Bruno i postene over. Vi har all grunn til å være fornøyde med at Bruno er vår spiller ✨

Måtte se denne kampen om igjen selv, men tok ikke på meg analysebrillene på samme måte som du. Jeg er glad for at det er du som har forpliktet deg til å se alle kampene på nytt i denne perioden, så kan jeg være selektiv og kose meg med høydepunktene 😆
post liked by: Jan Erik, RedTrafford, Pink Final, Belfastboy
Football, bloody hell!
User avatar

Topic author
Jan Erik
Posts: 2641
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 8449
Liker mottatt: 8730

Skal du begynne å bli rund i kantene nå, @Pink Final?😄

Slå bort ball og relativt sett lav pasningsprosent er to ulike ting. Han slår en del innlegg, en del stikker i trange rom. Da går prosenten ned. Naturlig nok, det gjør den for ALLE som har den oppgaven. Og så varierer det litt med hvor gode spillere han har foran seg. Men å.slå vekk ballen ugresset når han spiller normale pasninger, og skal hjelpe laget med å holde i ball, det gjør han stort sett ikke. Jeg er sikker på at han kunne hatt en pasningsprosent på over 90 om han kun spilte sentral midtbane der jobben var å dytte ballen til nærmeste medspiller. Bruno kunne fint tatt plassen til Bernardo i City f eks.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
@Rød Pølse, det er faktisk ganske gøy å se en kamp på denne måten. Tar litt tid, men det er artig å diskutere med dere i etterkant, og jeg likte å skrive i hine, hårde dager.
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford, Pink Final, Belfastboy, Tringe
User avatar

Ryder
Posts: 4829
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2725
Liker mottatt: 11185

Jan Erik wrote: 28 Dec 2023, 21:13
Slå bort ball og relativt sett lav pasningsprosent er to ulike ting. Han slår en del innlegg, en del stikker i trange rom. Da går prosenten ned. Naturlig nok, det gjør den for ALLE som har den oppgaven. Og så varierer det litt med hvor gode spillere han har foran seg. Men å.slå vekk ballen ugresset når han spiller normale pasninger, og skal hjelpe laget med å holde i ball, det gjør han stort sett ikke. Jeg er sikker på at han kunne hatt en pasningsprosent på over 90 om han kun spilte sentral midtbane der jobben var å dytte ballen til nærmeste medspiller. Bruno kunne fint tatt plassen til Bernardo i City f eks.
Dette er sentralt også for meg, og handler om rolle og oppgave. Bruno er en svært pasningssikker spiller rent teknisk, det er bare å se på både treffsikkerhet og ikke minst vekting av langpasninger f.eks. Han sleiver ikke, slik enkelte andre av våre spillere gjør.
Han spiller på høyere risiko enn de fleste andre på laget, og det er fordi han også bidrar med mye større gevinst (både på grunn av blikk/intelligens og nevnte kvalitet på pasningene, som ingen andre på laget er i nærheten av).

Det jeg har mest å utsette på Bruno, er at han tar for dårlige dødballer! Det forundrer meg litt, da han som regel er presis i pressede høytempo-situasjoner. Altfor mange cornere og frispark som ikke kommer forbi første mann.
post liked by: Jan Erik, Pink Final, Rød Pølse, Belfastboy
User avatar

Topic author
Jan Erik
Posts: 2641
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 8449
Liker mottatt: 8730

Enig, @Ryder. Du ser når Shaw og Eriksen er på banen, så tar de noe av hjørnesparkene og frisparkene. Kan det ha noe med tilslaget til Bruno som ikke er like effektivt på mortifisert ball?
post liked by: Pink Final
Post Reply