Hvem ønsker du som neste United manager poll
Xavi er sikkert en god trener, men har hørt at han ikke snakker engelsk i det hele tatt. Det synes jeg høres vanskelig ut.
post liked by: Andtho01, 10Hag, RedTrafford, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Xavi er lik som José Mourinho på oppførsel. Xavi fikk en del røde kort pga dårlig oppførsel under kamper og spiller ikke den beste offensive fotballen. Om det stemmer at han ikke snakker englesk bør klubben styre unna han.
post liked by: 10Hag, red, Pwint, RedTrafford, Blodfink
Hate Glazer love United
@Pwint og @Andtho01: Okei nei det hørtes jo ikke spesielt bra ut. God engelsk må være et krav. Vi ser jo at selv Ten Hag sliter der, og hans engelsk er jo ikke dårlig.
Amorim snakker bra engelsk
Amorim snakker bra engelsk
post liked by: Pwint, Andtho01, RedTrafford, Blodfink
Han snakker engelsk, som vi kan høre her. Ikke akkurat flytende riktignok, men ikke spesielt mye dårligere enn f.eks Unai Emery.
post liked by: Pink Final, Pwint, 10Hag
Tja, godt spørsmål.
Vi kan på en måte ikke feile igjen, det har vi ikke råd til.
Så det er ekstremt viktig å treffe.
Kan vi bare håpe Ruud snur skuta og United spiller forrykende fotball?
Få inn René Meulensteen sammen med Ruud.
Nei er nok altfor lett.
United MÅ ha en topp, topp manager.
Erfaring, lederskap og en klar filosofi.
Ikke lett, stor konkurranse om de beste trenerne.
Men en kan ikke ikke eksperimentere. Det er for riski spør du meg.
Ser Edin Terzic har blitt nevnt, men igjen jeg er litt redd.
United er en stor klubb, presset, omgivelsene og forventingene er store.
Vi kan på en måte ikke feile igjen, det har vi ikke råd til.
Så det er ekstremt viktig å treffe.
Kan vi bare håpe Ruud snur skuta og United spiller forrykende fotball?
Få inn René Meulensteen sammen med Ruud.
Nei er nok altfor lett.
United MÅ ha en topp, topp manager.
Erfaring, lederskap og en klar filosofi.
Ikke lett, stor konkurranse om de beste trenerne.
Men en kan ikke ikke eksperimentere. Det er for riski spør du meg.
Ser Edin Terzic har blitt nevnt, men igjen jeg er litt redd.
United er en stor klubb, presset, omgivelsene og forventingene er store.
Hadde vært jævlig deilig om vi hadde klart å få Julian Nagelsmann. Men blir n ok vansklig pga han vil lede Tyskland i VM 2026 og dette er nok ikke den beste kilden heller.
post liked by: Pwint, Pink Final, Rød Pølse, Belfastboy, Jan Erik, Can2
Hate Glazer love United
Jeg kan bare si at det dessverre var på tide. Ønsker ten Hag lykke til videre og håper vi nå endelig kan få inn den manageren som skal få oss tilbake til toppen. Begynner å bli ganske motløs.
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, Jan Erik, Jon Andreas, Can2, Pangaea
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Ja, Nagelsmann hadde vært veldig spennende @Andtho01.
post liked by: Pink Final, Andtho01, Rød Pølse, Belfastboy, Jan Erik, Jon Andreas, Can2, Pangaea
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Jeg har tre klare favoritter når vi skal rekruttere ny permanent manager: Rúben Amorim, Julian Nagelsmann og Xabi Alonso.
Håper ledelsen har is i magen og unngår å hente en av de som er ledige nå. Syns Xavi er for defensivt orientert, tror Unitedjobben er for stor for Graham Potter og Gareth Southgate er en blanding av et mareritt og en vits.
Håper ledelsen har is i magen og unngår å hente en av de som er ledige nå. Syns Xavi er for defensivt orientert, tror Unitedjobben er for stor for Graham Potter og Gareth Southgate er en blanding av et mareritt og en vits.
post liked by: Andtho01, Pink Final, Belfastboy, Pwint, Jon Andreas, Can2, Pangaea
Football, bloody hell!
Greia med Amorim er vel at han er ganske sta på å spille 3-4-3 (3-4-2-1), en veldig uvant formasjon for denne troppen. Sier ikke at det ikke vil gå, men vil kreve tilpasning begge veier.
post liked by: Pink Final, Jan Erik, 28FPellistri, Pwint, Can2
-
- Liker gitt: 1705
- Liker mottatt: 6171
Jeg er jo der, at tradisjon kan fint kastes ut døra, så lenge vi spiller god underholdende fotball og vinner ting. Man trenger ikke være en ving-klubb for min del, selv om det er DNA-et til United egentlig.
Jeg har sagt før at vi har en stall som passer godt til den klassiske italienske fotballen med 3-5-2 (5-3-2), men er ikke noe favorittoppsett for meg, men man kan være sjukt bra om det klaffer, som for eksempel Conte sitt Chelsea. Og ikke minst ekstremt vanskelig å bryte ned.
Nå er det vel ikke helt likt Amorim spiller, men uansett, så må man nok være litt åpen til å forandre seg bort fra den standard-formasjon som "alle" spiller nå i PL.
Jeg har sagt før at vi har en stall som passer godt til den klassiske italienske fotballen med 3-5-2 (5-3-2), men er ikke noe favorittoppsett for meg, men man kan være sjukt bra om det klaffer, som for eksempel Conte sitt Chelsea. Og ikke minst ekstremt vanskelig å bryte ned.
Nå er det vel ikke helt likt Amorim spiller, men uansett, så må man nok være litt åpen til å forandre seg bort fra den standard-formasjon som "alle" spiller nå i PL.
post liked by: Pwint
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
-
- Liker gitt: 2897
- Liker mottatt: 2680
Hvis det nå blir Gareth Southgate som blir ny manager, så tror jeg ikke det finnes dype nok kjellere å gå ned i. Ei heller nok alkohol.
post liked by: Pwint, Can2, Pangaea