Men da forventer jeg jo i det minste at du svarer og faktisk erkjenner resultatet, selv om du ikke liker utfallet.
Sist gang jeg tok meg skikkelig bry til å gå i sømmene og poste noe lignende, var i en video som gjennomgikk hvor ofte De Gea lot være å engasjere seg 1v1 gjennom en analyse av samtlige innslupne mål i løpet av 2020/21-sesongen. Den var grundig, og da lot du egentlig bare vær å svare. Så da er det klart at man oppfatter det jo som om at enkelte spillere rett og slett ikke skal kritiseres. Og hvis de skal kritiseres, må det være på noen forhåndsbestemte premisser. Det blir i alle fall oppfatningen.
Og igjen, man kan ikke henvise til Jan Eriks analyser som fasit. Det er veldig gode, men likefullt subjektive analyser, som ikke tar for seg alle aspekter ved spillet.
Men her snakker vi om en veldig enkel svart-hvitt analytisk prosess; Løper Rashford med ball rett inn i motstanderen? Det er enten ja eller nei, og ikke en subjektiv vurdering.

Så kan man ta den mer subjektive debatten som @Jan Erik peker til, etter man har fastslått om dette er reellt eller ikke. Den er og relevant.
Problemet nå, er jo at det er flere som rett og slett ikke ser ut til å observere noe som skjer.