(CL) København - Manchester United (08-11-23)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Jan Erik
Posts: 2764
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 9171
Liker mottatt: 9344

@Pink Final Norge hadde vel forbud mot utenlandsproffer frem til 1969? Dette gikk ut over to av våre aller beste spillere noensinne, Per Bredesen og Roald Jensen. Blant andre, selvsagt.
post liked by: Rød Pølse, Cola2, Pink Final, Pwint
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7839
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 28763
Liker mottatt: 19146

Det har du rett i @Jan Erik 👍
post liked by: Pwint, Jan Erik
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14978
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 24589
Liker mottatt: 20608

Håper ikke på reprise av kampen i København for 17 år og 5 dager siden. Tror gutta boys haler i land de 3 poeng man helst bør få tak i.
post liked by: RedTrafford, Cola2, Pink Final
LUHG!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3242
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 15367
Liker mottatt: 10187

Ser FCK driver og kjekker seg i media. De fortjener en nesestyver. Håper det virkelig løsner for oss i dag og at Højlund setter et par.
post liked by: Rød Pølse, Pink Final, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2452
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 11521
Liker mottatt: 10274

Blir på ingen måte overrasket hvis Antony starter i kveld, men etter lørdagens prestasjon er det ingenting som tilsier at gutten fortjener en ny sjanse fra start. Ikke bare feilet han øyetesten, men han hadde også helt horrible stats 💩 Har tippet Pellistri i konkurransen, men har egentlig lyst til å se Mount i en rolle ute til høyre. Iallfall så lenge det ser ut til at sjefen tviholder på 4-2-3-1.
post liked by: Pwint, Pink Final, Blodfink
Football, bloody hell!
User avatar

red
Posts: 1569
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2376
Liker mottatt: 4349

Forventer at Antony starter ja.

Pleier vanligvis å tippe veldig konservativt i konkurransen. Men bare orker ikke å tro at han får enda en sjanse foran Mount og Pellistri, selv om det nok er det han gjør.
post liked by: Rød Pølse, Pwint, Pink Final, Blodfink
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3242
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 15367
Liker mottatt: 10187

Ser absolutt ut som Antony starter når man ser Erik ten Hags kommentarer om ham nå. Men jeg mener at det er viktig å la andre få sjansen når de fortjener det. I dette tilfellet har Antony fått mange sjanser mens Pellistri og Mount har fått få. Jeg er ingen fotballekspert som ten Hag, men jeg mener han ikke bør være for sta når det kommer til slike ting.
post liked by: Cola2, Rød Pølse, Pink Final, Blodfink, RedTrafford
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2452
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 11521
Liker mottatt: 10274

De kommentarene var svar på direkte spørsmål om Antony. Håpløst hvis han får fornyet tillit etter det som ble levert i helga 💩
post liked by: Pwint, Pink Final, Blodfink
Football, bloody hell!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4525
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2975
Liker mottatt: 9910

Jeg tror også at Antony får fornyet tillit. Og det er etter min mening ufortjent basert på hans prestasjoner både før og etter at han fikk en tvunget "pause". Han har dog vært betraktelig svakere etter denne pausen enn tidligere i sesongen. Han fremstår som både ukonsentrert og ute av stand til å virkelig påvirke kamper, og resultatet blir egentlig bare elendig.

Både Pellestri og Mount bør være før han i køen etter min mening. Når det gjelder fremtidige investeringer på kanten så håper jeg at klubben tar til seg de to smellene vi har gått på nå i Sancho og Antony og heller prioriterer stopper og sentral midtbane før vi splasher flere milliarder på kantspillere når billigere alternativer som Rashford, Garnacho og Pellestri alle har mer å bidra med.
post liked by: Pwint, red, Cola2, Pink Final
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

red
Posts: 1569
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2376
Liker mottatt: 4349

Personlig synes jeg at Ten Hag har vært ganske dyktig på å gi de som fortjener det sjansen, samt at dersom du presterer på banen så får du fornyet tillit.

Mener dette også inkluderer Rashford vs. Garnacho (dvs Garnacho har ikke overbevist nok til at det er naturlig å starte han foran Rashford, selv om Rashford har underprestert han også).

Men akkurat i tilfellet Antony virker det som om det har gått prestisje i å få han til å fungere, mtp at Ten Hag nok presset veldig på for den overgangen...
post liked by: Pink Final, Pwint, Rød Pølse, messilingard
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3242
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 15367
Liker mottatt: 10187

Har egentlig en god følelse, men vil ikke strekke det så lenge som å si at jeg føler meg trygg på seier selv. Hva med dere?
post liked by: Blodfink, Rød Pølse, Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4238
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 18852
Liker mottatt: 12264

Jeg tipper vi scorer like mange mål som antall ganger Antony går til høyre i stedet for å skjære inn til venstre. :-|

Hvis han starter da, noe jeg vil tro.
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, Blodfink, Pwint
User avatar

Jan Erik
Posts: 2764
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 9171
Liker mottatt: 9344

@Pwint 2-0 i kveld. Seier altså. I kveld begynner oppturen for alvor. Højlund og Rashford scorer.
post liked by: Rød Pølse, Blodfink, Pwint, RedTrafford, Pink Final
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14978
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 24589
Liker mottatt: 20608

Jeg har også en godfølelse, men mest fordi jeg er forutintatt mtp motstanderen, skandinavisk lag bør jo bety seier liksom. Men danskene er ikke dårlige. Og United har vel noen tap på dansk jord under selveste Ferguson eksempelvis.

Om vi taper etterpå er det jo en fadese, samtidig ingen bombe. Men nå ser det jo ut til at United klarer å tvinge frem en knapp seier, mot antatt svakere motstand denne sesongen.
post liked by: Pwint, RedTrafford, Jan Erik, Pink Final, Rød Pølse
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14978
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 24589
Liker mottatt: 20608

Redigerte bort en bra sum i lagkonkurransen nok en gang :hah:
post liked by: Pink Final, Pwint, Rød Pølse, RedTrafford
LUHG!
Post Reply