(CL) Bayern München - Manchester United (20-09-23)
MU har dårlig forsvar alle 4 der bake er svake i kamp etter kamp, på midtbanen er det 2 sånn passelige gamlinger som sikker er ganske lei av å spille fotball (det ser nesten sånn ut i kamp etter kamp)så det er ikke mye posetivt med MU, og mål er dem nesten totalt vaksinert for å lage. Sånn ser fotball klubben MU ut i mine øyne nu.
-
- Liker gitt: 706
- Liker mottatt: 1103
Er absolutt ikke enig i det folk sier om Onana. Der hadde han da nettopp et par gode redninger, som hvertfall viser at han kan, og det er ikke første gangen i United etter min mening, så er ikke helt med på at han er en så forferdelig skuddstopper. Tror man har sett litt med utpreget negative briller da. Selv om han hadde en forferdelig tabbe på det første målet.
post liked by: 10Hag, Rød Pølse, Blodfink, Pancho P, Tringe
-
- Donor
- Liker gitt: 17489
- Liker mottatt: 6128
Hva slags sko har McTominay på seg i kveld? Dansesko?
Andre gang han sklir etter at han kom inn.
Andre gang han sklir etter at han kom inn.
post liked by: Blodfink
-
- Liker gitt: 706
- Liker mottatt: 1103
Er absolutt ikke enig i det folk sier om Onana. Der hadde han da nettopp et par gode redninger, som hvertfall viser at han kan, og det er ikke første gangen i United etter min mening, så er ikke helt med på at han er en så forferdelig skuddstopper. Tror man har sett litt med utpreget negative briller da. Selv om han hadde en forferdelig tabbe på det første målet
Edit: Og nå er det sjuende gangen på rad at innlegget bare blir slettet og jeg ble bedt om å logge inn på nytt, må da være en måte at det man har skrevet hvertfall blir lagret et sted når man logger inn igjen?
Edit: Og nå er det sjuende gangen på rad at innlegget bare blir slettet og jeg ble bedt om å logge inn på nytt, må da være en måte at det man har skrevet hvertfall blir lagret et sted når man logger inn igjen?
post liked by: Blodfink
-
- Liker gitt: 894
- Liker mottatt: 1552
Onana trenger som alle andre backup og hjelp.Schmeichel wrote: ↑20 Sep 2023, 22:42 Er absolutt ikke enig i det folk sier om Onana. Der hadde han da nettopp et par gode redninger, som hvertfall viser at han kan, og det er ikke første gangen i United etter min mening, så er ikke helt med på at han er en så forferdelig skuddstopper. Tror man har sett litt med utpreget negative briller da. Selv om han hadde en forferdelig tabbe på det første målet.
Midtbanen skal jobbe så forsvaret får mindre å gjøre.
Forsvaret skal skjerme keeper.
United feiler jo i ledd etter ledd.
3-2?
post liked by: Blodfink, 10Hag
-
- Liker gitt: 91
- Liker mottatt: 351
-
- Donor
Veldig bra spill av United der.
Men det er nok for sent til å få med seg noe vel?
Men det er nok for sent til å få med seg noe vel?
post liked by: Pink Final
-
- Donor
Det er så mye svakt i det defensive i United for tiden.
Både helt bakerst og forsvaret våres er ute å svømmer litt for ofte.
Hjelper kanskje å få Varane og Shaw tilbake snart?
Både helt bakerst og forsvaret våres er ute å svømmer litt for ofte.
Hjelper kanskje å få Varane og Shaw tilbake snart?
post liked by: Jan Erik, Pink Final, Blodfink