Erik ten Hag
Kanskje de vil sikre seg i tilfelle han ikke går med på vilkårene @Jan Erik? Burde vært journalist jeg. Kan finne på minst like mye crap som dem.
post liked by: Jan Erik, RedTrafford, Can2, Rød Pølse, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Jo, det kan være @Pwint. Men 'alle' 'seriøse' avispoeter mener jo at han sannsynligvis er ferdig. Da er det jo ikke så mye vits i å reforhandle kontrakten?
Hadde vært interessant å få vite hele sannheten om dette, for nærmest uansett hvordan de prøver å vinkle dette ser ten Hag svekket ut om han får fortsette. Og det kommer til å bli tema HVER ENESTE GANG vi taper neste sesong.
Hadde vært interessant å få vite hele sannheten om dette, for nærmest uansett hvordan de prøver å vinkle dette ser ten Hag svekket ut om han får fortsette. Og det kommer til å bli tema HVER ENESTE GANG vi taper neste sesong.
post liked by: Pwint, Ryder, RedTrafford, Can2, Rød Pølse, Pangaea
Nå syns jeg du er litt negativ @Jan Erik. Tenker du virkelig at vi kommer til å tape neste sesong?
post liked by: Ryder, Jan Erik, RedTrafford, Can2, Rød Pølse, Blodfink, Pangaea
— Eric Cantona
— Eric Cantona
@Pwint
Hele tiden. Nedrykk. City overtar driften av PL, og Noel Gallagher bestemmer at vi skal tape alle kampene 3-0 uansett. City får 4 poeng for hver seier.
Hele tiden. Nedrykk. City overtar driften av PL, og Noel Gallagher bestemmer at vi skal tape alle kampene 3-0 uansett. City får 4 poeng for hver seier.
post liked by: Pwint, RedTrafford, Can2, Rød Pølse, Blodfink, Andtho01
Denne syns jeg var bra. En fin forsvarstale for Erik.
https://x.com/Utd_Forever7/status/1800401425828094130
https://x.com/Utd_Forever7/status/1800401425828094130
post liked by: Andtho01, Jan Erik, red, RedTrafford, Can2, Rød Pølse, Pangaea
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Da skal jeg være en positiv motpol: 30 seire, 7 uavgjorte og et katastrofalt tap mot Brentford eller noe sånt. Ligagull, europaligagull, FA cup.
post liked by: Jan Erik, RedTrafford, Can2, Rød Pølse, Blodfink, Andtho01
— Eric Cantona
— Eric Cantona
@Pwint, ja, det er mye å ta tak i. Kanskje enda mer enn vi tror vi vet. Vi får bare se de neste dagene og ukene hva de lander på, og hvordan de skal selge det inn, uansett utfall.
post liked by: Pwint, RedTrafford, Can2, Rød Pølse, Andtho01