Bruno Fernandes

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3107
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 14623
Liker mottatt: 9509

Min store frykt er at Bruno skal forlate oss og oppleve masse suksess et annet sted. Ikke at jeg ikke unner ham suksess, men jeg håper og tror han kan oppleve det hos oss om ikke så altfor lang tid.

Etter at han har vært lojal hos oss gjennom ganske crappy tider hadde det vært fantastisk om han var hos oss i gode også.
post liked by: Jan Erik, Andtho01, Rød Pølse, Ryder, Pink Final, Can2
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3107
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 14623
Liker mottatt: 9509

Kan legge til at jeg ikke er så bekymret for salgsprisen til Bruno. Om han velger å avslutte karrieren hos oss og vi ikke tjener en krone på et eventuelt salg, så tenker jeg det er bra for klubben. Jeg tror han kommer til å være god i mange år enda. Han er ikke typen som slutter å jobbe. (Tror jeg).
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Rød Pølse, Pink Final, alfen74
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2272
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 10446
Liker mottatt: 9302

Han var vel heller ikke noen tenårings-sensasjon, jeg føler meg rimelig trygg på at Bruno har noen kilometer igjen. Tror også han kan tilpasse spillet sitt, ikke helt ulikt Paul Scholes. Samtidig håper jeg United kan gjøre seg litt mindre avhengig av Bruno, slik at han kan få litt mer normal kampbelastning i årene som kommer.
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Pwint, Pink Final, Pangaea
Football, bloody hell!
User avatar

Pangaea
Posts: 2879
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 4211
Liker mottatt: 5608

I dag er det altså flaggdag for Bruno Fernandes.

Første kampen han har gått glipp av pga skade siden en U11-kamp i Portugal for snart 20 år siden.

:laughing: :yikes:
post liked by: Rød Pølse, Pancho P, Jan Erik, Andtho01, Ryder, Pink Final, Can2
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2624
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13781
Liker mottatt: 8903

@Pangaea Eg tippar at mor og far Fernandes hadde eit svare strev med å halde 11-åringen heime den dagen...
post liked by: Andtho01, Pangaea, Blodfink, Rød Pølse, Pink Final, Can2
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14834
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23961
Liker mottatt: 20023

Hehe, lite skadet BF ja, 4 kamper ute i hele karrieren om Trmarkt har rett. , 1 for United i mars 2022. 2 for Portugal i 2019, 1 for Sampdoria i 2017.

5 kamper utestengt for gule kort i United. 14 tot. i karrieren.
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, Pangaea, RedTrafford, Jan Erik, Can2
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4829
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2725
Liker mottatt: 11187

Nå skal en ikke trekke for tydelige konklusjoner etter én kamp der hele laget spilte som de var på en snurr, i tillegg er det urettferdig å felle noen endelig dom over Mason Mount etter et så langt skadefravær.

Men synes jo kampen gir et visst bilde av hva vi mister/får med Bruno ute. Det Mount har som Bruno mangler, er rykket og evnen til å passere motsander med ball. Slike spillere har vi får få av, og der tilfører Mount noe. Samtidig mangler Mount åpenbart pasningsregisteret og kreativiteten til Bruno, han spiller greit på små flater men evner ikke å løfte blikket på samme måte. Mount spiller heller ikke spesielt mye tryggere, hadde vel omtrent samme treffprosent som Bruno pleier å ha, med betydelig mindre "reward". Press-spillet ¨og den defensive tryggheten ble heller ikke noe bedre, heller tvert imot.

Hadde vi vunnet kampen med Bruno på banen? Nei, det tror jeg definitivt ikke, dette laget har for mange og store grunnleggende problemer. Men jeg føler meg ganske sikker på at vi ikke hadde trengt å vente til det 50. minutt før vi hadde en avslutning på mål.

Så er selvsagt motargumentet at "ingen" kan lykkes i nåværende oppsett, spesielt ikke andre spillertyper enn Bruno. Det er i så fall helt legitimt, samtidig innebærer det først og fremst en kritikk av manageren og ikke spilleren - og er heller ikke et argument for at Bruno ikke kan fungere i en annen taktisk virkelighet.

Uten Bruno ser en håpløs taktikk enda mer håpløs ut.
post liked by: 28FPellistri, Jan Erik, Pwint, Andtho01, Rød Pølse, Pink Final
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2272
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 10446
Liker mottatt: 9302

Enda godt at denne mannen er tilbake i trening. Ikke verst å skape 99 sjanser for et lag som har scoret 52 mål 🤯

post liked by: Buchan, Belfastboy, Andtho01, Pink Final, RedTrafford
Football, bloody hell!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4122
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 18055
Liker mottatt: 11726

Ser at Pereira har 80 skapte sjanser.
Da må vi kjøpe han tilbake🤣
post liked by: Andtho01, Pink Final, Pwint, Rød Pølse
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3107
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 14623
Liker mottatt: 9509

Jeg likte Pereira godt. Leste intervjuet av ham i unitedsupporteren og likte ham enda bedre da. Han virket som hel ved. Så gjorde han endel feil på banen, var ikke spesielt rask og oppsummert så var han vel ikke god nok til å være en førstelagsspiller for United på det tidspunktet. Jeg er likevel glad det går bra med ham og at han har suksess.
post liked by: RedTrafford, Pink Final, Rød Pølse
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3107
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 14623
Liker mottatt: 9509

Her er en video som beskriver ganske godt hvorfor jeg er redd for å miste Bruno. Han er så ekstremt god, og jobber så hardt, men han gjør det i et lag som ikke får til ting for tiden. I tillegg får han veldig mye kritikk, og jeg sliter med å forstå mye av det. Ja, han har et litt dårlig kroppsspråk til tider, men jeg tror det er fordi han er en vinner. En som bryr seg om hvordan vi gjør det. Jeg tror også at Neville og gjengen ødelegger mer enn de hjelper oss. Det er så mye kritikk, og så mye snakk om hvor mye bedre alt var før.

Jeg kan skjønne hvis Bruno vil gå et annet sted og vinne troféer, og spille i et lag der alle jobber like hardt som ham (men jeg håper han blir):

post liked by: Rød Pølse, Jan Erik, alfen74, Andtho01, Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Jan Erik
Posts: 2641
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 8453
Liker mottatt: 8731

@Pwint, nesten så jeg håper at han blir solgt til et velfungerende lag og viser hvor god han virkelig er.
post liked by: Pwint, Andtho01
User avatar

Andtho01
Posts: 1424
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 4632
Liker mottatt: 4626

Faen Burno trolig ute mot Newcastle Onsdag..
post liked by: Pwint, Jan Erik, Pink Final, Rød Pølse
Hate Glazer love United
User avatar

Andtho01
Posts: 1424
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 4632
Liker mottatt: 4626

Dette er en god nyhet.
post liked by: Rød Pølse, Pwint, Blodfink, RedTrafford, Pink Final
Hate Glazer love United
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14834
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23961
Liker mottatt: 20023

For håpe han ikke får "No value in the market" da :hah:
post liked by: Andtho01, RedTrafford
LUHG!
Post Reply