(PL) Manchester United - Liverpool 22-08-22

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7756
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 28124
Liker mottatt: 18649

Har full forståelse for deres synspunkt @Blodfink, @GBailey, @Pangaea.
Så jeg skal ikke være bombastisk, og jeg er egentlig ikke uenig med dere.

Det er bare at han (Ten Hag) for det første får stort sett bare kinkige spørsmål.
Kanskje kunne han ordlagt seg litt annerledes.
Men han blir altså pepret med Ronaldo, og Casemiro osv.

For det andre har ingen manager i United snakket eierne midt i mot.
Ikke engang Rangnick så vidt jeg husker.
Han gikk på spillerne.
Enklere det.

Jeg leser det som at Ten Hag ønsker å få fansen med seg bak laget på mandag.
post liked by: Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 595

Godt poeng @Pink Final.

Kan lese det slik du sier og. Han er under press og blir stilt hardt til veggs med sånne spørsmål. Gikk jo ikke akkurat bra med Rangnick når han begynte å snakke om åpen hjerteoperasjon på alle klubbens plan.

Grunnen til at det skuffer, er fordi man bare ønsker at EtH skal lykkes og ha fansen bak seg.

Leser det som at han:
a) Ønsker fansens støtte (Helt topp)
b) Går litt lengre enn nødvendig i å rosemale eierne, til en fanskare som er klok av skade og vet bedre (Uheldig)
post liked by: Pink Final
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4120
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 18035
Liker mottatt: 11715

The Glazers vet at de er verdens minst likte personer, står garantert i kontrakten til EtH at han ikke skal uttale seg negativt om svina.
Ikke lett å snakke med to tunger.
post liked by: Blodfink, Pink Final, Can2
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14826
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23939
Liker mottatt: 19989

Ja, det er jo klart det er leit å svare ærlig på eier-spørsmål når du akkurat har skrevet kontrakt eller er under kontrakt med dem. Solskjær sympatiserte jo med protestene en gang i tiden, før han tok jobben han ble tilbudt...

Det er lett å forstå at EtH ikke taler eierne i mot. Og det kan tolkes på flere måter. Jeg bare ønsker at en eller annen skal flerre eierne på direkten, måtte det skje en gang.

Kikker litt på 12/13-kampen på Anfield btw. Sjekk lagene og benken, det var ikke rare standarden på noen av dem. 1-2 ble det. Shelvey utvist tidlig osv.

Edit: Altså, mange bra navn, men de fleste var på godt hell.

https://www.premierleague.com/match/7909

Den viktigste oppdateringen før matchen:

https://the1958.net/2022/08/19/importan ... l-protest/

Politiet og klubben gjør det de kan for eierne, men the 58 forventer massive mengder av folk som er møka lei som det heter. Pyroteknikk-loven er sentral.
post liked by: Pink Final, Can2
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4829
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2725
Liker mottatt: 11185

Å forvente at ETH skal si noe negativt om eierne, nesten før han har begynt, er vel kraftig i overkant. Spesielt når vi fortsatt venter på at noen av de fire forrige managerne, som ikke lenger jobber i klubben, skal gjøre det. LVGs kommentarer tidligere i sommer ("kommersiell klubb") er vel det nærmeste, men det var ganske milde saker det også. Moyes? Bitter fordi han fikk sparken tidlig, ellers ingen ting. Mourinho? Sur for at han ikke fikk de spillerne han ville den siste sommeren, ellers ingen ting. Solskjær? Ingen ting i det hele tatt.

Når det gjelder kampen har jeg ingen håp om å se mirakler på banen. Forventer tap, håper det ikke blir for stygt. Nullstille tirsdag morgen og starte sesongen "på nytt".
post liked by: messilingard, Pink Final, Pancho P, Buchan

Deleted User 430

Ser at siste treningsøkt før kampen er gjennomført..

post liked by: Buchan, Pancho P, RedTrafford, Can2
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2075
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7845
Liker mottatt: 4507

😂Dette er jo bare suverent, oppi all galskap 😂
post liked by: Pancho P, RedTrafford, Can2
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1929
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13905
Liker mottatt: 5234

Håper på at det på en måte kan snu litt i kveldens kamp.
Tror det er en fordel å møte et skadeskutt Liverpool akkurat nå.
Jeg forventer å se et lag som er "på" fra første spark på ballen.
Det trenger ikke være fin fotball, bare det er stor fremgang fra de to kampene hittil i sesongen.

Har forresten vært på Old Trafford to ganger på kamp mot Pool - og begge endte med seier.
I 1996 ble Beckham matchvinner. Og i 2014 valset United over de og vant overbevisende 3-0.
post liked by: Pancho P, Pink Final, RedTrafford, Buchan, Can2

Deleted User 430

Skal du på kampen i dag også, @Belfastboy? 🙏
post liked by: RedTrafford, Pink Final, Belfastboy, Buchan, Can2
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1929
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13905
Liker mottatt: 5234

Hehe, ikke i kveld - blir nok sittende i sofaen og krysser fingrene, og håper jeg ser ferdig hele kampen denne gangen i motsetning til de to foregående møtene med de@Steinar Stenseth.
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Buchan
User avatar

Pangaea
Posts: 2879
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 4211
Liker mottatt: 5608

Får som vanlig ikke sett fotballen, men det viktigste som skjer i dag er uansett før avspark.
User avatar

Schmeichel
Posts: 441
Joined: 23 May 2019, 11:40
Liker gitt: 693
Liker mottatt: 1091

Pangaea wrote: 22 Aug 2022, 16:40 Får som vanlig ikke sett fotballen, men det viktigste som skjer i dag er uansett før avspark.
Er det fordi du ikke har abonnement? Vet om noen bra streams eventuelt. Er det jeg bruker når jeg ikke drar på pub.
User avatar

Pangaea
Posts: 2879
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 4211
Liker mottatt: 5608

Det stemmer ja, men det har ikke noe å si. Og moderatorene blir sikkert sinna hvis det diskuteres uansett. Kommentaren var mer for å påpeke at demonstrasjonene mot skadedyrene er det som betyr noe i dag. Kampen er ett fett. Men jeg håper det blir fredelig så ikke media får muligheten til å framstille alt som voldelig, en mobb, osv osv, som alltid skjer hvis 100 000 demonstrere fredelig og 2 stk kaster en sko. Ingenting blir avgjort i dag uansett, og jeg håper motstanden øker for hver kamp framover. De eneste som tjener på vold og forsøk på å få kampen utsatt er Glazers og deres støttespillere ledelsen og media.
post liked by: Can2
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7756
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 28124
Liker mottatt: 18649

Hehe, vi blir ikke sinna @Pangaea.
Men forumet må følge norske lover, derfor kan vi ikke henvise til slike lenker her.
Se retningslinjer for forumet.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Schmeichel
Posts: 441
Joined: 23 May 2019, 11:40
Liker gitt: 693
Liker mottatt: 1091

Men å sende privat blir vel noe annet @Pink Final ?

Og om man ikke har lov til å "linke" kan man vel kanskje gi ut navn på aktuelle aktører som man kan streame fra? Vet ikke akkurat hvor grensene går her, har ikke sett noen konkrete regler på det.
Er vel kanskje greit også å skrive som innlegg, men heller bare slette kommentaren etter et par timer når det *host* er "oppdaget"? Da har jo moderatorene i praksis også gjort jobben sin. Også litt usikker på hvordan dette er i henhold til norsk lov. Litt i samme gata som at det var lenge lov å ha en fotoboksvarsler i bilen, men man hadde ikke lov å bruke den. 🤦🏻‍♂️
Husker forresten at på det gamle forumet så hadde vi tilogmed en egen tråd for streams. Mulig de ikke var lenket direkte, men det husker jeg ikke.
post liked by: Pink Final, Pangaea, RedTrafford
Post Reply