Ryktetråd 2024

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2913
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 14231
Liker mottatt: 12820

Tror ikke vi ser noen store signeringer før 21/22-sesongen er ute av regnskapet mtp FFP. Dvs etter 30. juni. Sånn sett er det positivt med EM, da er det ikke så enkelt for andre klubber å snappe noen foran nesen på United.

Det virker helt usannsynlig at United, som rapporteres å ha et stramt budsjett, vil bruke store summer på Olise. Personlig er jeg ikke spesielt sugen på å sprenge banken for Branthwaite heller. Man bør vel strengt tatt prioritere en høyrebeint stopper, en DM og en spiss før man ser til venstre i forsvaret.

Ny ving bør være ganske langt nede på den lista...

FFP begrenser spillerommet til ca £250m, før spillersalg. Hva vi har å rutte med er en annen sak.

Håper det stramme budsjettet er strategisk. Vi må bruke mye penger, men det er sikkert greit å la være å proklamere for hele verden at vi kan kjøpe hvem vi vil. «Woody-strategien» ga oss Fellaini, for overpris 🤡
Last edited by Rød Pølse on 06 Jun 2024, 19:42, edited 1 time in total.
post liked by: Andtho01
Football, bloody hell!
User avatar

Jan Erik
Posts: 3187
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 10851
Liker mottatt: 11299

Enig, @Rød Pølse. Uansett hvor 'lyst' man måtte ha på Olise, så er det noen posisjoner som MÅ på plass. Eller det MÅ være penger igjen til det om Olise eller noen andre kommer ramlende inn portene. Olise er vel ikke med i troppen til Frankrike, så han kan nok bli solgt ganske kjapt om Palace får det de vil/må ha...

Ellers ser jeg frem mot 31.juni like mye hvert år...😄
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford, Pwint, Andtho01
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2913
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 14231
Liker mottatt: 12820

Jan Erik wrote: 06 Jun 2024, 19:28 Ellers ser jeg frem mot 31.juni like mye hvert år...😄
🤣 Flisespikkeri, @Jan Erik 😬 Nå har jeg skrevet en dato som faktisk eksisterer. Hørte på UNO rykter i dag og syntes jeg hørte Holth nevne 31. juli. Skulle ikke mer til for å skape forvirring her i gården.

Er rimelig sikker på at det er utgangen av juni. Naturlig at det er etter andre kvartal, hvis ikke får vi det jævlig travelt i august.
post liked by: RedTrafford, Pwint, Andtho01, Jan Erik, Blodfink
Football, bloody hell!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4562
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 20925
Liker mottatt: 13790

Jeg også tenker høyrekant er den absolutte siste pos hvor det skal hentes nye.

Olise er ingen dårlig spiller, men tenker også at han ikke ville ha forsterket oss veldig mye heller.

@Jan Erik
Ikke helt kjempe troen nei.
Ser liksom ikke mer hva han kan, enn det å vende inn mot venstre. Går lenge mellom hver gang jeg blir imponert over avslutningene også .
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Rød Pølse wrote: 06 Jun 2024, 19:19 Personlig er jeg ikke spesielt sugen på å sprenge banken for Branthwaite heller
En Everton journalist sier i følge United.no at det ville vært smart å betale 80 mill pund nå :D
Selvfølgelig ville det vært kjempe smart, sett fra den siden. Akkurat som jeg syns det hadde vært kjempe smart av Dortmund å betale akkurat det vi kjøpte Sancho for.
post liked by: Pink Final, Pwint, Andtho01, Jan Erik, Rød Pølse, Pangaea
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 15363
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 26438
Liker mottatt: 22192

Inácio blir dyr nok, om de går for venstrebeint stopper. Morsom han Everton-journalisten ja. Branthwaite er jeg skikkelig usikker på, det er jeg på portugiseren au. Vet ikke, men tror ikke han starter første match i EM. Branthwaite ble jo sendt hjem...
Det skrives at United skal ha en høyrebeint og en venstrebeint stopper, i den rekkefølgen.
Kan det bli Todibo og Inácio mon tro? Vi er jo linka til 8-9 stoppere da...
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
RedTrafford wrote: 06 Jun 2024, 20:54 En Everton journalist sier i følge United.no at det ville vært smart å betale 80 mill pund nå
Selvfølgelig ville det vært kjempe smart, sett fra den siden. Akkurat som jeg syns det hadde vært kjempe smart av Dortmund å betale akkurat det vi kjøpte Sancho for.
Smart :D
post liked by: Pwint, Andtho01, RedTrafford, Pink Final, Jan Erik, Rød Pølse
LUHG!
User avatar

Jan Erik
Posts: 3187
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 10851
Liker mottatt: 11299

@Rød Pølse, flisespikkeren var kallenavnet mitt i barnehagen.

Greit å skylde på UNO-folkene...De roter minst like mye som vi gjør...
post liked by: RedTrafford, Andtho01, Blodfink, Rød Pølse
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 15363
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 26438
Liker mottatt: 22192

Jeg er ikke i mot å forsterke en eneste posisjon jeg altså, om Olise er rett ny offensiv spiller inn er det jo delte meninger om. Jeg tror han ville funka, når han er skadefri, hehe. Akkurat der passer han United meget godt :D

Spillere skal jo ut av klubben, går en kant/offensiv spiller skal denne erstattes. Forson og Martial er vel klare for exit. Det forsvarer en anvendelig Olise inn egentlig, kan vel bidra i alle offensive posisjoner.
post liked by: Andtho01, Jan Erik
LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 3262
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 5501
Liker mottatt: 7288

Tror ikke noen spiller sier ja til United før han vet hvem som blir manager. Og det tar visst tid :D

Hjalp sikkert litt på at vi kom til EL, men det er klart at det hadde hjulpet mye mer om vi var i CL.

Ashworth kommer vel ikke inn fra hagen sin i nærmeste framtid heller. Og CEO Berrada er ikke plass før 1. juli var det det? Mye som tilsier at signeringer ikke skjer i juni måned.
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Rød Pølse
User avatar

Jan Erik
Posts: 3187
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 10851
Liker mottatt: 11299

Berrada starter 13.juli. Da er det vel RBK-kamp en av de første dagene? Da er sesongen i gang...
post liked by: Rød Pølse, Pangaea, Blodfink
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2913
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 14231
Liker mottatt: 12820

Blodfink wrote: 06 Jun 2024, 21:14 Kan det bli Todibo og Inácio mon tro?
Jeg håper vel egentlig litt på det. Inácio med utkjøpsklausul på €60m og Todibo som sies å være tilgjengelig for ca €40m, før INEOS-rabatten. Da har vi to for prisen av en Evertonstopper, som ikke ble tatt ut i en Englandtropp uten Maguire.

Hvis vi skal gå «all in» på en spiller håper jeg han heter João til fornavn. Vi kan jo bruke juni på å selge unna en baby og et par pensjonister.

Vi har et par jævlig spennende vingtyper i akademiet. Bendito Mantato og Shea Lacey. Neste sesong er kanskje litt i tidligste laget, men vi trenger vel uansett et par år på å bygge et lag som kan utfordre om ligatittelen. Sistnevnte er omtrent like god til å være skadet som Olise 😬
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Blodfink
Football, bloody hell!
User avatar

Andtho01
Posts: 2275
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 8386
Liker mottatt: 8477

Har personlig ikke lyst på Felix for han kan oppføre seg som en dritt unge til tider og han var ikke så alt for god i verken Chelsea eller Barca som han har spilt for dei siste sesongene. Han har kranglet med Simeone I Atletico Madrid og er uønsket av klubben.
post liked by: Blodfink, Rød Pølse, 10Hag, Pangaea
Hate Glazer love United
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 15363
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 26438
Liker mottatt: 22192

Jeg er eldgammel Felix-fan, sjansespill, men why not
post liked by: Rød Pølse, Andtho01
LUHG!
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2913
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 14231
Liker mottatt: 12820

Byttedeal som meldes av Daily Star. Da skjer det helt sikkert 😂 Hadde ikke takket nei til en portugiser med kjempepotensial.
post liked by: Blodfink, Jan Erik, Andtho01
Football, bloody hell!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 15363
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 26438
Liker mottatt: 22192

Enig med Mr. Clay i UNO, hvorfor ikke gå for både Todibo og Yoro. :cash:
Men igjen, han på ca 190 cm og 73(!) kg går nok til Real.
post liked by: Andtho01
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 15363
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 26438
Liker mottatt: 22192

Fofana på Monaco ville også vært interessant å se i United. Alternativ til Neves. Blir nok solgt denne sommeren.
post liked by: Andtho01, Jan Erik
LUHG!
Post Reply