Midtbane
![Image](https://www.united.no/wp-content/uploads/2020/01/BF-1-470x290.jpg)
Født 8 september 1994
Signerte 5 1/2-årskontrakt med United 29. januar 2020
Bruno har 19 A-landskamper for Portugal.
Denne mannen fortjener sin egen post!
Tror ikke det er spesielt pessimistisk, selv med spillerkjøp fra øverste hylle. Neste sesong er altfor tidlig, da bør målet være solid topp 4. I beste fall sesongen etter det, men i så fall er vi også avhengige av hva som skjer i City og Liverpool - selv med 3-5 klare forsterkninger i Bruno-klassen vil vi neppe være på det nivået de er i dag. Og det har litt med manager å gjøre også, er jeg redd.Captain Marvel wrote: ↑24 Feb 2020, 17:55 Ser stor forskjell med han på banen allerede. Hjelpes meg. Som dere sier 4 spillere til i samme klasse vil heve nivået enda et par hakk. Da er vi kanskje med og kjemper i toppen. Men det må drilles inn i kanskje 1-2 sesonger før man vinner gull igjen. Jeg tror ikke på noe ligagull før om evnt 2-3 sesonger. Håper jeg tar feil da.
Det er egentlig grunnen til at jeg alltid har vært positiv til Solskjær. Vet ikke enda om han er en god nok taktikker til å ta oss helt tilbake til toppen. Men hvis det ikke går så kommer neste manager til å overta en tropp som er vanvittig mye bedre enn den Solskjør overtok. Liker virkelig måten han rydder i stallen.