Marcus Rashford

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.

Pwint
Donor
Liker gitt: 26852
Liker mottatt: 17570

For all del @Andtho01 . Bra at han har det fint, men får litt den følelsen man gjerne fikk når man var ung og traff eksen for første gang etter bruddet på fest. Du er kanskje overbevist om at det var riktig å gjøre det slutt, men det er ikke kult å se henne kline med andre for det. :D
post liked by: Belfastboy, Andtho01, red, Can2
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Blodfink
Donor
Liker gitt: 34194
Liker mottatt: 26805

Ser Rashford blir diskutert i FA-tråden. Han har vært på banen for Villa 10 ggr, har vel ikke spilt en hel kamp. Snittet er 50 min pr kamp disse 10.

Han scora sine første mål for Villa i dag, så har han 4 assist også. 1 i FA, 2 i PL og 1 i CL.

Helt greit det, men det er ikke sånn at han har tatt Villa med storm, helt middels.

For min del er det lite aktuelt med retur til United. Jeg mener alle broer er brent. Han har jo fortsatt en ganske høy MV, men det spørs om noen vil satse.

Jeg ser for meg suksess i en annen liga, han ønsket seg vel til Barca i følge en del rapporter. Og de er vel litt interessert. Men usikker på om de trenger ham.
post liked by: Jan Erik, Pwint, Andtho01, RedTrafford, Tringe
LUHG!

Pwint
Donor

Jeg ønsker ham all lykke og suksess, men en straffescoring og en tap in mot et lag i championship er mest sannsynlig ikke nok til at Tuchel vil vurdere ham på landslaget, ei heller til at jeg ønsker ham tilbake. Vi vet at han har et veldig bra toppnivå. Det var aldri i tvil. Det er noe annet å prestere på høyt nivå over tid.
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Blodfink, RedTrafford, Can2
— Eric Cantona

Jan Erik
Liker gitt: 21520
Liker mottatt: 22522

@Pwint, han var jo med for England nå sist? Tuchel er kjempefan.
post liked by: Blodfink, Pwint, Andtho01, RedTrafford, Can2

Blodfink
Donor

Jepp, han er inne i varmen på landslaget, men fikk kritikk av Tuchel etter match.
post liked by: Pwint, Jan Erik, RedTrafford, Can2
LUHG!

Pwint
Donor

Jan Erik wrote: 30 Mar 2025, 17:43 @Pwint, han var jo med for England nå sist? Tuchel er kjempefan.
Jeg snakker ikke om enkeltkamper. Jeg tenker VM neste år. Og da må han prestere over tid.
post liked by: Blodfink, Andtho01, Jan Erik, RedTrafford, Pink Final, Can2
— Eric Cantona

Jan Erik

Det var ikke det du skrev, @Pwint...er da for faen ikke tankeleser heller...😄

Jeg tror absolutt han blir vurdert til VM. Tuchel hadde ikke tatt ham med nå om han ikke ønsket å se og vurdere ham. Så er det jo opp til han selv å overbevise TT.
post liked by: Pwint, Andtho01, RedTrafford, Pink Final, Blodfink, Can2

Pwint
Donor

Jan Erik wrote: 30 Mar 2025, 17:53 Det var ikke det du skrev, @Pwint...er da for faen ikke tankeleser heller...😄

Jeg tror absolutt han blir vurdert til VM. Tuchel hadde ikke ratt ham med nå om han ikke ønsket å se og vurdere ham. Så er det jo opp til han selv å overbevise TT.
Nei, jeg var kanskje ikke krystallklar :D Men, som sagt, så ønsker jeg ham alt godt, og håper han får spille VM (som jeg tror er drømmen hans), men det krever at han presterer over tid. Og er jeg overbevist om at det kommer til å skje? Ikke foreløpig.
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Pink Final, Blodfink, Can2
— Eric Cantona

Jan Erik

Enig i det, @Pwint.

Ser man på de han konkurrerer mot (Grealish, Gordon, Hudson-Odoi, Foden, Gittens?, Eze?), så er det vel bare Gordon som pr nå er klart bedre. Noen av de andre er jo i ferd med å slukne helt.

Jeg kan jo ha glemt noen her, men jeg tror Rashford har mer enn 50% sjanse for VM-spill om han fortsetter som nå.
post liked by: Andtho01, Pwint, Pink Final, Blodfink, Can2

Andtho01
Liker gitt: 18276
Liker mottatt: 19997

Rashford med en veldig god kamp i kveld mot PSG. Eg unner Rashford alt godt og håper vi får se mer av denne utgaven av Rashford ut sesongen.
post liked by: Pwint, Jan Erik, Belfastboy, Blodfink, Can2
Hate Glazer love United

Blodfink
Donor

Ja, godt for ham å ha det litt morro på banen igjen. Måtte han få ut sitt beste. Om han gjør det er det nok en del sjekkhefter der til sommeren. Er det 40 mill kjøpsklausulen er på?
post liked by: Andtho01, Pwint, Can2
LUHG!

Andtho01
Liker gitt: 18276
Liker mottatt: 19997

Blodfink wrote: 15 Apr 2025, 23:10 Ja, godt for ham å ha det litt morro på banen igjen. Måtte han få ut sitt beste. Om han gjør det er det nok en del sjekkhefter der til sommeren. Er det 40 mill kjøpsklausulen er på?
Stemmer. Villa har ikke bestemt seg for om dei kommer til å aktivere den eller ikke ennå.
post liked by: Pwint, Blodfink, Jan Erik, Can2
Hate Glazer love United

offside
Liker gitt: 755
Liker mottatt: 2108

Hvis han fortsetter sånn bør vi kunne få solgt han. Klubben trenger midler til et nytt lag. Blir en stor utskiftning i sommer.
post liked by: Pwint, Blodfink

Ryder
Liker gitt: 3834
Liker mottatt: 16884

Vet at dette går imot meningen til de fleste her, men nå skal jeg være 100 prosent ærlig:

Jeg hater at spillere vi har solgt/lånt ut gjør det bra. Fordi:

1. Det er jævlig surt og vondt å se at spillere ikke klarer å prestere for oss, men blomstrer for andre. På grensen til provoserende, faktisk.

2. Det får Manchester United til å se ut som idioter, og jeg er mer glad i klubben enn i enkeltspillere.

3. At «våre» spillere gjør andre klubber bedre, så å si på beskostning av oss, byr meg imot.

Så skjønner jeg at det er positivt ut fra et økonomisk perspektiv, men magefølelsen er like elendig uansett.
Gidder ikke late som jeg synes det er stas at folk vi vil kvitte oss med herjer i Champions League.

Dette har ingen ting med Rashford (som lenge var min soleklare favorittspiller på United) å gjøre, det gjelder alle. Og ønsker heller ingen av dem noe vondt, håper de får ok liv og karrierer - men da gjerne på et bittelitt lavere nivå… 😅
post liked by: Tringe, Vidar Dale Fjeld, Andtho01, Jan Erik, Blodfink

Vidar Dale Fjeld
Liker gitt: 335
Liker mottatt: 1245

Spørsmålet er jo nå om Manchester United spiser opp spillere på grunn av suksessen klubben har hatt i en ikke altfor fjern fortid...presset at du må prestere fra dag en! Høye skuldre på vei inn portene på Old Trafford er ikke et godt utgangspunkt...om redselen tar deg er du oppspist...vi trenger ungt blod uten for store lønnsjekker, vi har mange som smiler i stallen uten å gjøre en dritt. Tar gjerne en sesong til midt på treet, bare en kaster ut det som kan krype og gå av overbetalte egoister på klubben vegne. Håper på 8-10 ut, og en ung stall til neste år...en stall som må jobbe ræven av seg om de vil ha suksess...alt rundt nye spillere må sjekkes...
post liked by: Jan Erik, offside, Blodfink
Post Reply