Håper snart at Casemiro sitter seg på flytet til Saudi.
Carlos Henrique Casimiro (Casemiro)
-
- Manchester; football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 37367
- Liker mottatt: 27839
Har ikke sett matchene i sommer.
Men mistenker at redaktør i United dott enno ikke treffer klokkerent på Er alt annet enn ferdig.
Spillerbørsen mot Real Betis.
https://www.united.no/nyheter/er-alt-an ... ig/1316590
Tror det viktigste vi trenger i sommer er en ny CDM.
Men mistenker at redaktør i United dott enno ikke treffer klokkerent på Er alt annet enn ferdig.
Spillerbørsen mot Real Betis.
https://www.united.no/nyheter/er-alt-an ... ig/1316590
Tror det viktigste vi trenger i sommer er en ny CDM.
post liked by: Andtho01, Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Saudi overgangsvinduet er åpent til 6.oktober. Få det på sett deg på eit fly ned til Saudi Casemiro
https://www.transfermarkt.com/transfers ... 146/plus/1
https://www.transfermarkt.com/transfers ... 146/plus/1
post liked by: RedTrafford, Can2
Hate Glazer love United
Quote fra 07 May 2024, 19:44:
Fra United.no: "Casemiro scoret to mål mot Leicester, og leverte flere andre gode kamper også, og det holdt til en andreplass på kåringen i oktober med gjennomsnittskarakteren 6,78."
Syns det ser ut som det var riktig å håpe på at Casemiro ikke var ferdig. Jeg syns han har spilt seg veldig opp.Pwint wrote: ↑07 May 2024, 19:44 Syns han var tidvis svært god forrige sesong. Jeg er en av veldig få (tilsynelatende) som tror han har mye god fotball i seg enda. Har en følelse av at han ikke har kvittet seg med skaden, men spiller med smerter. Klarer ikke å forstå ellers hvorfor han skulle droppe så mye på en sesong. Det gir ikke mening.
Fra United.no: "Casemiro scoret to mål mot Leicester, og leverte flere andre gode kamper også, og det holdt til en andreplass på kåringen i oktober med gjennomsnittskarakteren 6,78."
post liked by: Andtho01, Can2
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Tja. God mot klart svakere motstand (Leicester B og Barnsley), ellers kommer svakhetene veldig til syne. Han mangler tempo, intensitet og løpskraft. Jeg blir overrasket hvis han får spille en stor rolle i Amorims United. Ett mål mot West Ham og to mot Leicester er nok med på å sminke den børskarakteren ganske kraftig.
Alder, overgangssum og lønn gjør Casemiro til en større utfordring enn bidragsyter i mine øyne. Mulig det er en smule brutalt, men det får så være når klubben valgte å investere over €150m i en Real Madrid-legende som hadde passert 30.
Alder, overgangssum og lønn gjør Casemiro til en større utfordring enn bidragsyter i mine øyne. Mulig det er en smule brutalt, men det får så være når klubben valgte å investere over €150m i en Real Madrid-legende som hadde passert 30.
post liked by: Andtho01, messilingard, Can2, Tringe
Football, bloody hell!
Ikke tvinge meg til å si "I told you so" @Rød Pølse.
Tenker han er en god spiller i riktig rolle og vil være viktig for oss så lenge han er frisk.
Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Men ja, jeg er enig i mye av det du sier. Jeg bare tenker at den avgjørelsen er tatt og nå er det bare om å gjøre å få mest mulig ut av investeringen.

Men ja, jeg er enig i mye av det du sier. Jeg bare tenker at den avgjørelsen er tatt og nå er det bare om å gjøre å få mest mulig ut av investeringen.
post liked by: Rød Pølse, Pink Final, Can2
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Rúben Amorim om Casemiro:
“We understand that Casemiro has other things nowadays. The intelligence he has, understanding the game, understanding where the ball is going to fall but we’re in a league that I can see, even in European competitions, the difference in intensity is big.
“And so, I feel that this team also needs players with a very high intensity. And sometimes we don’t have that and sometimes that difference in characteristic can lead one player or another to play.
“Even the fact that the group has a certain characteristic as a group. I needed some players in certain positions with a slightly different pace. But we all know the quality Casemiro has and everything he won. And so, I have nothing to say about that. It’s just a choice.”
Godt å ha en trener som ikke baserer laguttakene på navn og stjernestatus.
post liked by: RedTrafford, Andtho01, Jan Erik, Spirograf1, Pink Final, Vidar Dale Fjeld, Pwint, Tringe, Pangaea, Blodfink
Football, bloody hell!
Vidar Dale Fjeld wrote: ↑17 Feb 2025, 11:30 de er søren meg ikke lett å bli kvitt...de sitter og smiler på benken med en lønnslipp som de fleste i PL bare kan drømme om
post liked by: Andtho01, RedTrafford, Jan Erik, Blodfink, Pwint, Vidar Dale Fjeld, Tringe, Can2
Football, bloody hell!
Hehe, Casemiro må jo ha laga seg et lite Copacabana på eiendommen, med tak av solariumsrør og basseng. Kan jo la vær tak, da fyller i hvert fall bassenget seg fort helt automatisk.
post liked by: Jan Erik, RedTrafford, Andtho01, Rød Pølse, Pwint
LUHG!
-
- Liker gitt: 290
- Liker mottatt: 1132
Måtte dette bli siste gang Manchester United dummer seg ut angående kontrakter til old boys spillere...
post liked by: Rød Pølse, Pwint, RedTrafford, Blodfink, Pink Final
Gratulerer med 33 års dagen Casemiro
Savner han beste sesong som var den første han var her. Vi hadde trengt å se han i den formen igjen men tviler på at det skjer.

post liked by: Pwint, Can2
Hate Glazer love United
Det er jo ikke alderen i seg selv som gjør dette. Det er mange spillere på hans alder som gjør det bra. Luca Modric nærmer seg vel 40 med stormskritt? Det er noe med Casemiro som spiller. Han ser ikke ut til å ha viljen til å jobbe for å holde seg på topp, men hva vet jeg. Kanskje han har mye smerter, eller andre ting han sliter med.
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Blodfink, Can2
— Eric Cantona
— Eric Cantona
-
- Liker gitt: 290
- Liker mottatt: 1132
En skal aldri ønske egne spillere bort fra en klubb, men jeg ønsker at andre tar hans plass i troppen nå...yngre, eller andre krefter må nå få slippe til. Skjønner ikke hvordan det kan forsvares i en klubb som spiller i PL. Jeg baserer dette på årets sesong og de siste kampene etter spillerbørs i "alt" av aviser i England. Nå må Amorim sette strek.
Last edited by Vidar Dale Fjeld on 23 Feb 2025, 20:03, edited 1 time in total.
post liked by: Jan Erik, Andtho01, Rød Pølse, Pwint, Blodfink