Kobbie Mainoo

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1945
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 822
Liker mottatt: 2570

Bare dem ikke gir han gigant lønn for da kan sykens han få seg en knekk, får håpe han har fornuftige folk rundt seg og fottan godt planta på jorda.
post liked by: 10Hag, Cola2, Tringe, RedTrafford, Blodfink
User avatar

10Hag
Posts: 1501
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3612
Liker mottatt: 4889

Dette er jo nøyaktig det vi ikke burde gjøre, uavhengig om det er Mainoo eller hvem som helst andre.

Han er på kontrakt til 2027. Altså ingen fare for å miste ham i overskuelig fremtid. Og han har kun spilt noen håndfulle kamper i sin helt ferske karriere.

La ham fullføre én hel sesong, før man vurderer situasjonen. La ham vise nivået sitt i kamper mot de største topplagene, og over lengre tid. Om han fortsetter å imponere neste sesong, så bør han selvfølgelig få en solid lønnsøkning. Og om nivået faller av litt, kan lønnsøkningen stå i stil med det.

Nå trenger vi en ny æra med fornuftig lønnspolitikk.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.


Flotte tilbakemeldinger. Sergio Reguilon sin tar kaka 😂👏
post liked by: Ryder, Rød Pølse, Cola2, Tringe, RedTrafford, Pink Final, Blodfink, Pwint, alfen74
User avatar

10Hag
Posts: 1501
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3612
Liker mottatt: 4889



Her må f*en meg Southgate få ut finger'n og kalle ham opp ved neste anledning. Helt bak mål om Kalvin Phillips skal okkupere plassen hans.

PS: Tviler sterkt på at Mainoo ville valgt Ghana uansett. Men det er på grensa til kriminelt om han ikke får sjansen for England i 2024.
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford, Blodfink, Pwint, red

28FPellistri
Posts: 459
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 485
Liker mottatt: 1586

Mainoo storspiller nå ut sesongen og så kommer EM, så er det Henderson og Phillips som er i troppen med begrunnelse om at man trenger rutine.

For et fantastisk talent vi har, og det er så ekstra deilig at han kommer fra egne rekker.
Nesten, men bare nesten litt irriterende hvor enkelt han får 4-3 målet til å se ut :P :hah:
post liked by: Rød Pølse, Andtho01, Belfastboy, Pink Final, Pwint
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

King Eric
Posts: 59
Joined: 04 Dec 2023, 19:08
Liker gitt: 76
Liker mottatt: 365

Så i kamptråden at det var fokus på "alt" som gikk galt. Greit nok.
Men den scoringen til Mainoo, 18 år gammel, er Manchester United for meg. En ung gutt, fra akademiet, våre egne rekker, som gjør det der på overtid. Det er historien vår, arven vår, alt vi er.

For et talent vi har fått frem. Gåsehud!
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, Andtho01, Pwint, Belfastboy, Jan Erik
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2072
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9162
Liker mottatt: 8415

Deler litt kunst signert vår fabelaktige 18-åring 🎨 Hvis man ikke liker dette er man blind, scouser eller begge deler...

post liked by: Jan Erik, Pwint, Pink Final, Belfastboy, Blodfink, 10Hag, Spirograf1, Ryder, Andtho01
Football, bloody hell!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7616
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27329
Liker mottatt: 17827

Nydelig, her har vi en kunster, en artist.
Det er ekstra stas når våre akademi spillere tar nivået på den måten.
Vi har hatt ganske mange akademispillere som har spilt seg inn på førstelaget i senere år.
Kobbie Mainoo er kanskje den aller mest spennende av dem?
post liked by: Pwint, Rød Pølse, Belfastboy, Blodfink, Spirograf1
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23313
Liker mottatt: 19276

Rød Pølse wrote: 04 Feb 2024, 01:37 Hvis man ikke liker dette er man blind, scouser eller begge deler...
Synes han kunne smilt litt mer etter knesklia, hehe. Så da gjør det meg til scouser uheldigvis, jeg er ikke blind så vidt jeg kan se :D

Neida, litt Cantona over de siste faktene der. Om han fortsetter slik har vi fått frem en ny storspiller. Helt fantastisk.
post liked by: Rød Pølse, 10Hag, RedTrafford, Spirograf1
LUHG!
User avatar

10Hag
Posts: 1501
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3612
Liker mottatt: 4889

Mainoo er nok en av de mest naturlig begavede spillerne jeg har sett de siste årene. Spiller som en ekstremt god og rutinert 25-åring, som fortsatt har utviklingspotensial. Stiller han i samme rekke som Rooney og Ronaldo på den alderen; ser bare at her er det ytterste verdensklassepotensial hos en tenåring.

Det sier ikke fint lite at man nå heller vil ha Mainoo enn f.eks Rice.

Håper utviklingen fortsetter neste sesong! Da blir dette en spesiell reise å være vitne til 😄
post liked by: Rød Pølse, Blodfink, Ryder, RedTrafford

Alf banan
Posts: 334
Joined: 17 Apr 2020, 12:43
Liker gitt: 27
Liker mottatt: 673

Ryktes han får bedre kontrakt nå. Da begynner vel nedturen som de fleste andre spillerne i denne klubben. 🤯
post liked by: Pwint
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2939
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13633
Liker mottatt: 8775

Håper ikke han blir "complacent" når han får mye penger mellom hendene @Alf banan . Han slår meg som en fyr som kan klare å holde beina på bakken.
post liked by: Rød Pølse
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2072
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9162
Liker mottatt: 8415

Så lenge klubben gir han en prestasjonsbasert bonus på hans allerede lange kontrakt, tror jeg ikke det er grunn til bekymring. INEOS har ikke kommet inn for å videreføre eksisterende praksis. Slik jeg ser det er skader det eneste som kan ødelegge for den magiske tenåringen ✨
post liked by: Pwint, Pink Final
Football, bloody hell!
User avatar

Andtho01
Posts: 1137
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 3522
Liker mottatt: 3657

Fantastisk gjort av Mainoo han er en bra gutt :heart:
https://www.manutd.com/en/news/detail/w ... his-father
post liked by: Rød Pølse, Pink Final, Beta 2.0, Buchan, Lorentzsen, Pwint, alfen74

28FPellistri
Posts: 459
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 485
Liker mottatt: 1586

Pwint wrote: 04 Feb 2024, 14:36 Håper ikke han blir "complacent" når han får mye penger mellom hendene @Alf banan . Han slår meg som en fyr som kan klare å holde beina på bakken.
Enig og så tenker jeg det er litt unødvendig også. Greit at han sikkert fortjener mer enn det han har, men håper inderlig at de ikke plutselig bare gir han 10x pengene han har nå, la han få være ung og glad i fotball uten å tenke på de enorme konsekvensene eller forventningene rundt det å prestere med en høy lønn.
post liked by: 10Hag, Pwint, Tringe, Spirograf1, RedTrafford, Pink Final
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2072
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9162
Liker mottatt: 8415

Det gjelder nok å finne en balansegang mellom den romantiske idéen om at Mainoo lever i sin egen boble og å kaste penger etter han.

Jeg regner med at han har folk som jobber for å ivareta hans interesser. Dersom han fortsetter å prestere denne våren bør han vurdere å bytte de ut hvis de ikke forsøker å sikre han bedre betingelser. Jeg kjenner ikke til detaljer i kontrakten hans, men det er hensiktsmessig å unngå misnøye hos et av våre største fremtidshåp.
post liked by: Andtho01, Pwint, RedTrafford, Pink Final
Football, bloody hell!
Post Reply