Antony Matheus dos Santos (Antony)

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19272

@messilingard
Ja, fanden ta altså, det er jo ikke til å unngå at også fotballspillere begår handlinger de ikke skal, men nå er det nok i United for ei stund...
post liked by: Cola2, Can2
LUHG!
User avatar

10Hag
Posts: 1501
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3610
Liker mottatt: 4889

Hvis det stemmer, så var det 90 millioner pund rett ut vinduet... For ikke å snakke om en tragedie for kvinnen.

Får bare håpe at dette er falske anklager. Tiden vil vise.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4433
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2862
Liker mottatt: 9446

Skal sies at det er en del ting i den artikkelen (fra united.no) som ikke stemmer helt i mine øyne. Hvorfor skulle klubbleger ha behandlet hun om hun ble mishandlet? Vil tro at United er temmelig på alerten etter Greenwood og Antony har jo spilt kamper regelmessig i hele år. Det er i alle fall noe som virker merkelig i mine øyne.

Tviler sterkt på at klubben hadde latt noe slikt passere etter alt de har gått igjennom med Greenwood, noe må de ha lært, spesielt for en klubb som bryr seg så mye om kommersielle inntekter.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Antony er vel forøvrig også gift med en annen kvinne. Må nesten bare si at det mange spørsmålstegn her.
post liked by: RedTrafford, Blodfink, 10Hag, Cola2, Jan Erik
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19272

Støtter veldig at man nok bør vente før man spikrer Antony opp på veggen. Greit å få fakta på bordet.
post liked by: RedTrafford, 10Hag, Cola2, Jan Erik, messilingard, Pwint
LUHG!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17257
Liker mottatt: 11013

Mye som skurrer ja.
Ser egentlig ikke noe poeng å mene noe som helst før det foreligger noe konkret.
post liked by: 10Hag, Blodfink, Cola2, Jan Erik, messilingard, Pwint
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19272

Da har Antony gått ut offentlig og meddelt at dette er falske anklager. Og at etterforskningen da vil avsløre dette. Håper det.
post liked by: Pwint, Cola2
LUHG!
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 889
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 7926
Liker mottatt: 2616

Det er et særdeles viktig prinsipp i en rettsstat at det ikke skal forhåndsdømmes. Det kan være være 3 høyrevinger (Giggs, Greenwood og Antony) er utsatt for komplott eller fått falske beskyldninger mot seg. Tenker ikke på noen spesielt, men synes å merke at det er en slags "massiv" forhåndsfrikjenning i kjølvannet. Synes det på sett og vis er like ille. Det er kanskje rimelig å anta at 1-3 av disse ikke er "gode gutter". Mulig jeg er på "feil side" og forhåndsdømmer for fort, men jeg liker ikke disse gutta så godt lenger. Jeg har begynt å skippe til neste låt, når Rammstein dukker opp også, forøvrig. Tror ihvertfall jeg kan slå fast at Andrei Kanchelskis rykker opp som min favoritt høyre ving.
post liked by: Ryder, RedTrafford
Kong Eric Cantona
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19272

Det er bare å håpe at rettsvesenet fungerer i disse sakene, jeg synes det er greit å ikke dømme noen fra sofaen i hvert fall.

Det er jo i Greenwoods tilfelle veldig merkelig at eventuelt offer og gjerningsmann er sammen igjen og venter barn. Man begynner vel å lure litt da. Er ikke enig i at det er en massiv forhåndsfrikjenning i hans tilfelle, når vitner i saken ikke ville vitne allikevel så leste jeg mest om at Greenwood har påvirket disse etc. Mindre om at disse vitnene kanskje ikke var til å stole på. Hva som er sant aner jeg ikke.

Av disse tre du nevner @Can2 så er Giggs den som fremstår mest tydelig, mye pga alle årene med cheating med brorens dame. Så kommer saken om kontrollerende oppførsel og hjemmevold. Blir dobbelt ille liksom.

Antony-saken er jo ikke ferdig etterforsket, så godt mulig at de lander på tiltale, eller så kan han være utsatt for en hevngjerrig ex. Det er eksempler på det opp igjennom også.
post liked by: RedTrafford, Can2, Cola2
LUHG!
User avatar

red
Posts: 1530
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2277
Liker mottatt: 4150

Er vel ikke helt uvanlig at par holder sammen også etter at det har blitt utøvd vold fra den ene eller begge parter.

Mange fotballspillere kommer fra vanskelige kår (gjerne forstedene til de store byene, med høy innvandrerprosent), uten familie med særlig utdanning, osv. Statistisk øker jo dette sannsynligheten for at de selv har vokst opp med vold, og at dette således normaliseres.

Ikke for å unnskylde. Men jeg er ganske overbevist om at det er vesentlig mer av slikt vi fikk fra lydopptaket til kjæresten til Greenwood, enn det som kommer frem i mediene. Da veldig mange av disse fotballspillerne lever i forhold der maktbalansen er veldig skjev (de har alle pengene, kona har verken utdanning, eller noe jobb å falle tilbake på om de blir forlatt).
post liked by: Ryder, RedTrafford, 10Hag, Cola2
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19272

Jeg frikjenner ingen og dømmer ingen, enkelt og greit. Vi bare spekulerer her...
post liked by: RedTrafford, 10Hag, Can2, Cola2
LUHG!

Topic author
Deleted User 430

Can2 wrote: 30 Jun 2023, 11:21 høyrevinger (Giggs
Litt vanskelig å la denne forbli forbigått i stillhet... 😳😅
post liked by: red, 10Hag, Can2, Blodfink, Cola2
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 889
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 7926
Liker mottatt: 2616

@Blodfink Ser absolutt et poeng i det du sier.

@Steinar Stenseth Kanskje jeg har tatt litt, (for) mye Møllers tran. 😅
post liked by: Blodfink, Cola2
Kong Eric Cantona
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19272

Da er det full fyr i ex-konas anmeldelse av Antony for vold og div. Blir sak ut av dette ser det ut til...

Samtidig skriver Custis at Greenwood er ferdig i United.

Dårlige tider i starten av en sesong...Om 1 sak får sin løsning, skal vi holde på 1 år eller 2 med en ny.
post liked by: RedTrafford, Pwint
LUHG!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17257
Liker mottatt: 11013

Deprimerende nyheter.
Som med MG saken, velger jeg og ikke leke hverken advokat eller dommer.
Må bare ha tillit til rettssystemet og se hva som skjer.

Kjedelig at slike saker ikke tar slutt snart ja.
post liked by: Blodfink, Rød Pølse, Pwint
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2060
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9066
Liker mottatt: 8363

Nok en sak som setter klubben i en håpløs situasjon. Det er selvsagt sekundært for de som er direkte involvert, men MG-saken viser at rettssystemet ikke alltid strekker til.

Disse sakene er i alle tilfeller utelukkende tragisk. Sosiale medier gir både psykopater og idealister en arena som kan sammenlignes med den "gode gamle" gapestokken. Dette er ikke en positiv utvikling.

Jeg verken forsvarer eller anklager, men uttrykker min bekymring for en utvikling som er en fare for menneskers rettssikkerhet. Den gjelder også for kjendiser.

Håper at man i dette tilfellet får en rettslig konklusjon.

That's it fra meg ang disse sakene. Hilsen en fotballsupporter som verdsetter damer og som aldri bruker vold som virkemiddel.
post liked by: Pwint, RedTrafford, Cola2, Blodfink
Football, bloody hell!
Post Reply