Antony Matheus dos Santos (Antony)

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
Post Reply
User avatar

Cola2
Donor
Posts: 767
Joined: 18 Sep 2021, 04:33
Liker gitt: 5039
Liker mottatt: 1549

RaoulDuke wrote: 04 Sep 2023, 14:19 Ikke en enste dag uten noe utenomsportslig
Nå har jeg til gode å slå en av motsatte kjønn.
Levde 12 år sammen uten å være gift.
På gunn av vi siden begge sto som kjøper + lån i banken

Og hun utdannet seg til frisør, og jeg betalt månedskort fra Stovner til Ullevål., + semester avgift.
Hun fikk bruke bilen til salongen på Lambertseter, siden jeg løp hver morgen 3-4 km til og fra jobb.
Strømregning/avbetaling av lån sto jeg for.

MEN jeg hadde fått ett godt råd, og lag ett regnskap for deg selv + skykke regnskap hva hun betalte
Mat/drikke var det ca 55/45 % fra meg.

MEN hun ble tatt på fersken at hun hadde gått bak ryggen min i ca 3 år.
Fikk det først opplyst av han som naboben i nabo oppgangen til en.
Uke etterpå forteller en kollega jeg var i Libanon med i 6 mnd, som var tremenningen hennes.

Hun krevde 1/2 av summen når leiligheten ble solg.
Men min advokat fikk mitt fikk se mitt skykke regnskap ble det stille.

MITT RÅD HA ETT SKYGGE REGNSPAK HVIS DERE IKKE ER GIFT
(Sorry langt utenfor Antonyo innlegget, fløer admin å slette det, så slett det.)
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14636
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23328
Liker mottatt: 19304

RedTrafford wrote: 04 Sep 2023, 15:28 Seriøst tror jeg rett og slett jeg later som jeg ikke har lest eller hørt noe jeg.
Dette begynner å bli litt for mye.
Nesten som man savner Pogba styret.
:hah:
post liked by: RedTrafford
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4441
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2870
Liker mottatt: 9465

united.no:Antony benekter anklagene

Klubben har enda ikke kommentert, men fra jeg leser på twitter så er Greater Manchester Police igang med etterforskning av beskyldningene.
post liked by: Pink Final, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers

Topic author
Deleted User 744

«Jeg stoler på at de pågående politietterforskningene vil bevise min uskyld»
Hentet fra artikkel på United.no som kom for ikke så lenge siden.
post liked by: Jan Erik, Pink Final, Sir Alfie Rey

Topic author
Deleted User 430

In a statement to Telegraph Sport on Monday, GMP said: “Greater Manchester Police is aware of the allegations made and enquiries remain ongoing to establish the circumstances surrounding this report. We will not be commenting any further at this time.”

Manchester United declined to comment when approached for a response.

https://www.telegraph.co.uk/football/20 ... friend/[hr][/hr]
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Brenner på dass i United nå...

post liked by: Pink Final, Blodfink, Can2
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4441
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2870
Liker mottatt: 9465

Litt off-topic, men så mye drit som det er rundt klubben nå så blir jeg jammen ikke overrasket om det blir nye scener alá protestene før Liverpool 2021.

Svakt på banen, Glazers har visstnok utsatt salget, Greenwood var et eget kapittel, Sancho er nok et og nå kommer mannen som vi hentet for nesten 100 millioner euro til å sikkert være utilgjengelig for klubben basert på hvordan ting utartet seg med Greenwood.

Det blir vanskeligere og vanskeligere å opprettholde interessen, det er i alle fall det jeg kjenner på.
post liked by: Cola2, Pink Final, Ryder, red, Blodfink, Pwint
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Schmeichel
Posts: 441
Joined: 23 May 2019, 11:40
Liker gitt: 693
Liker mottatt: 1091

Jeg har vært så ivrig i å analysere og diskutere blant annet Arsenal-kampen at jeg faktisk ikke leste det som er blitt skrevet om Antony så nøye før nå.
Da skjønner jeg negativiteten blant enkelte brukere i dag her litt bedre. Vi er virkelig langt nede i en mørk dal med alt fra tilnærmet tørke i trofeer til utenomsportslige skandaler og rot i det administrative. Manchester United er rett og slett ett eneste kaos av en fotballklubb.
Men jeg har fortsatt ikke gitt opp prosjektet til Ten Hag av den grunn helt enda. Man kan liksom ikke klandre nederlenderen for dette, selv om jeg foreløpig har synes han har vært svært skuffende til den prisen. Skulle som Maguire ha kostet omtrent halvparten. Nå kommer vel nok en spiller som var verdt nærmere en milliard på sitt meste til å forsvinne tilnærmet gratis. La oss krysse fingrene for at dette er ren løgn, men med temperamentet til Antony og hvordan han er på banen så har jeg liksom ikke så store problemer med å se det for meg heller.

Det hadde vært langt vanskeligere om beskyldningene gjaldt Rashford for eksempel.
post liked by: Pink Final, Pwint, Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14636
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23328
Liker mottatt: 19304

United har kommet med en liten uttalelse:

"Manchester United acknowledges the allegations made against Antony and notes that the Police are conducting enquiries.

Pending further information, the club will be making no further comments.
As a club, we are taking this matter seriously, with consideration of the impact of these allegations and subsequent reporting will have on survivors of abuse".

Da står og faller det på om Antony blir arrestert slik Greenwood ble da antakelig. Håper de finner ut av det på 10 dager når PL er i gang igjen...Men det kan vel trekke ut.
post liked by: RedTrafford, Cola2
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4441
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2870
Liker mottatt: 9465



Nå skal ikke jeg forhåndsdømme, men tror vi alle kan være enig i at det ikke ser bedre ut etter det her.
post liked by: Blodfink, Cola2, RedTrafford, Pink Final, Pwint, Rød Pølse, Pancho P, Belfastboy, Can2
LoveUnitedHateGlazers

Topic author
Deleted User 430

Nå brenner det skikkelig på dass, faktisk..

post liked by: Cola2, RedTrafford, Pink Final, Pwint, Pancho P, Blodfink, red, Belfastboy
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2595
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13452
Liker mottatt: 8689

Eg trur United etterkvart må vurdere å forsikre spelarane mot utanomsportslege skandaler. Det er ikkje små summar som vert skylte ned i dass om Greenwood og Antony forlet klubben for peanøtter. Men igjen, forsikringsselskapa ville nok ha insistert på ein skyhøg premie og eigenandel i tilfellet United.
post liked by: Blodfink, Ryder, RedTrafford, Cola2
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Ryder
Posts: 4711
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2630
Liker mottatt: 10739

Beklager på forhånd for useriøs kommentar, men i lys av @Pancho P sine tidligere innlegg om fysiognomi, er det lov å si at det ikke er direkte overraskende dersom anklagene stemmer? Antony ser jo ikke direkte snill ut, dessverre...
post liked by: Blodfink, Pink Final, Pancho P, RedTrafford, Cola2, Belfastboy, Schmeichel, Can2
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14636
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23328
Liker mottatt: 19304

Den ene av de to nye mulige ofre skal ha blitt overfalt av Antony OG ex-kona til Dudu faktisk (noen få landskamper for Brasil). I Antonys bil på vei fra en nattklubb. Hun sier hun måtte på sykehus for behandling etterpå.
Den andre ble presset mot en vegg og skadet hodet når Antony ikke skal ha tatt nei for nei...

Man håper jo for alles del at det er falske anklager, men som nevnes, det begynner å bli litt mye...
post liked by: RedTrafford, Pink Final, Pancho P, Cola2, Belfastboy, Can2
LUHG!
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2595
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13452
Liker mottatt: 8689

Ryder wrote: 08 Sep 2023, 10:29 Beklager på forhånd for useriøs kommentar, men i lys av @Pancho P sine tidligere innlegg om fysiognomi, er det lov å si at det ikke er direkte overraskende dersom anklagene stemmer? Antony ser jo ikke direkte snill ut, dessverre...
For å bruke bergensk terminologi er han både eit klessetryne, ein eitel og kanskje til og med ein homlepong. 1-0 til fysiognomien😉
post liked by: Ryder, Blodfink, Cola2, RedTrafford, Belfastboy, Can2
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14636
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23328
Liker mottatt: 19304

Pancho P wrote: 08 Sep 2023, 12:06 homlepong
Det er jaggu et gammalt Østfold-uttrykk au, mulig vi har henta det fra Hordaland :D
post liked by: Pancho P, RedTrafford, Can2
LUHG!
Post Reply