Antony Matheus dos Santos (Antony)

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
Post Reply
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14698
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23507
Liker mottatt: 19558

Han har kontrakt ut 2026/27 btw...
post liked by: RedTrafford
LUHG!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3981
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17441
Liker mottatt: 11172

I en Brasiliansk film hadde det kanskje ikke vært vanskelig å tenke seg hvem som hadde fått rollen som helten og skurken av Casemiro og Antony😀
post liked by: Pink Final, Ryder, Rød Pølse, Schmeichel, Can2
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14698
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23507
Liker mottatt: 19558

Intervjuet på brasiliansk TV, uten at det sier så mye om hva som har skjedd, han benekter all fysisk vold. Han er 100% sikker på at han ikke har gjort dette, (bittelitt rar uttalelse) brukt kun verbal vold.
post liked by: RedTrafford, Can2
LUHG!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2964
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13808
Liker mottatt: 8887

Litt sånn "i did not have sexual relations with that woman" wibes ...
post liked by: Blodfink, RedTrafford, Belfastboy, Can2
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Topic author
Deleted User 430

RedTrafford wrote: 09 Sep 2023, 08:57 I en Brasiliansk film hadde det kanskje ikke vært vanskelig å tenke seg hvem som hadde fått rollen som helten og skurken av Casemiro og Antony😀
Overså ordet ikke første gang jeg leste og tenkte at jeg måtte begynne å se brasilianske filmer om de er gode på å lage film at man ikke ser forskjellen der 😂

---

Bortsett fra det... Har det noen gang slått heldig ut å stille opp i intervjuer før alt av etterforskning er gjort og skyldspørsmålet har blitt avklart i situasjoner som dette? Mulig ting er lost in translation, men det fremstår bare enda mer shady nå, for min del 🙄
post liked by: Pwint, Blodfink, RedTrafford, Pink Final, Belfastboy, Can2
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3981
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17441
Liker mottatt: 11172

Fort gjort @Steinar Stenseth :D

Når jeg leser gjennom selv i ettertid, tja ble litt rart kanskje :D
Men skal ikke kimse av brasilianske filmer da :D
post liked by: Blodfink, Pink Final, Can2

Topic author
Deleted User 430

Setningen er fin den, @RedTrafford. Ble bare VELDIG annerledes da jeg hoppet over ikke😅
post liked by: RedTrafford
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3981
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17441
Liker mottatt: 11172

@Steinar Stenseth
:D
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Ryder wrote: 08 Sep 2023, 10:29 Beklager på forhånd for useriøs kommentar, men i lys av @Pancho P sine tidligere innlegg om fysiognomi, er det lov å si at det ikke er direkte overraskende dersom anklagene stemmer? Antony ser jo ikke direkte snill ut, dessverre...
Altså, man kan ikke bedømme noen for hvordan man ser ut.

Hvordan skal vi da bedømme Lisandro ? :-| :hah:
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2964
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13808
Liker mottatt: 8887

Kanskje dette ikke burde vært tatt i media? Uansett hva som har eller ikke har skjedd så bør vel skyldspørsmålet avgjøres av en rettssak og ikke av public opinion?
post liked by: Cola2
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1947
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 823
Liker mottatt: 2578

Pause fra MU nu på Antony, da er d vel slutt for han i klubben.

Topic author
Deleted User 661

Det må jo I såfall komme en siktelse mot Antony. Blir det henlagt før en siktelse må han få fortsette i United. Kommer en siktelse må han bort. Umulig å gjøre forskjell på Antony og Greenwood da.
post liked by: Cola2, Can2
User avatar

Schmeichel
Posts: 441
Joined: 23 May 2019, 11:40
Liker gitt: 693
Liker mottatt: 1091

Ryder wrote: 08 Sep 2023, 10:29 Beklager på forhånd for useriøs kommentar, men i lys av @Pancho P sine tidligere innlegg om fysiognomi, er det lov å si at det ikke er direkte overraskende dersom anklagene stemmer? Antony ser jo ikke direkte snill ut, dessverre...

Haha, det verste er at jeg også har tenkt nøyaktig det samme, Man føler seg liksom ikke overrasket. Men jeg vil si at både utseende og temperementet hans på banen er med på å forsterke disse fordommene. Litt fæl ting å si, men jeg tror det er mange som tenker slikt uten at de nødvendigvis tør å innrømme det. Selv ser jeg vel ganske normal ut, men det hadde jo vært litt ille å vite dersom mange bare syntes jeg "så" ut som en skurk, konemishandler eller det som verre er.
Har film kanskje litt av skylden for slike oppfatninger og stereotyper?
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
StretfordEnd wrote: 10 Sep 2023, 14:20 Det må jo I såfall komme en siktelse mot Antony. Blir det henlagt før en siktelse må han få fortsette i United. Kommer en siktelse må han bort. Umulig å gjøre forskjell på Antony og Greenwood da.
Jeg vil påstå at forskjellen er at man hadde mer konkrete greier enn bare "påstander" og "beskyldninger", altså disse lydklippene. Man kan selvsagt argumentere for at disse filene i seg selv var umulig å forankre som noe skråsikkert bevis for noe som helst, men det gjorde det kanskje mye mer konkret, mistenkelig og sannsynlig. Mulig det er litt urettferdig, dog.

EDIT: Rent prinsippielt mener jeg det er urimelig og urettferdig å sanksjonere noen bare på bakgrunn av beskyldninger/siktelse. Selv om det er lett å rettferdiggjøre både før og i ettertid, spesielt hvis de er sanne, som de sikkert er her.
Last edited by Schmeichel on 10 Sep 2023, 14:28, edited 1 time in total.
post liked by: Can2

Topic author
Deleted User 661

Litt rart United tar tak i dette så tidlig. Det er jo en spiller i nord-London som også er beskyldt for voldtekt. Der er ikke navnet blitt offentliggjort en gang. Ryktene sier at det er Partey.

Mr H
Posts: 468
Joined: 16 Mar 2022, 15:18
Liker gitt: 109
Liker mottatt: 1379

Har blitt litt club statements i det siste ja
Post Reply