Hvem vil dere kjøpe?

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

@Can2 ja, det var nok håpet her også, men ser ut som om høgresida forblir litt svak med mindre Anthony (eller liknande) kjem.
Har sjølv trua på at Rashford kan få ein betre sesong som "rein spiss ".
post liked by: Pink Final, Can2
User avatar

Schmeichel
Posts: 441
Joined: 23 May 2019, 11:40
Liker gitt: 693
Liker mottatt: 1091

Dersom Ronaldo ender opp med å forlate United, synes folk her inne vi skal kjøpe et uskrevet blad på topp eller burde vi vente til neste år da det sannsynligvis er flere og bedre alternativer? Om jeg fikk velge hadde jeg heller bladd opp for Antony i år eventuelt. Er vi heldige kan det fort hende det holder med et par signeringer til neste år.

Jeg holder en knapp på å vente, med mindre vi får et skikkelig bra tilbud. Da det ble klart at Haaland skulle til City var det liksom kun Nunez eller Nkunku det var seriøst snakk om. Sistnevnte skrev under ny kontrakt, som visstnok angir at han kan gå billigere til neste år, mens Nunez gikk til Liverpool.

Er helt åpen for å hente en solid bacup til røverkjøpspris, men jeg blir altså ikke skuffet om vi ikke henter noen, så lenge Ten Hag har en slagplan for hvordan vi skal spille uten en ren spiss. Kan jo også hende Martial eller Rashford finner tilbake til god gammel form under Ten Hag, hva tror dere?
post liked by: Pangaea

Deleted User 595

Antony er mer en tilrettelegger/ving enn målscorer/spydspiss. Det optimale ville vært Antony inn, med Ronaldo og Martial (hvis han er god nok, dømmer ikke ut i fra treningskamper) som rullerer på spissplass.
User avatar

Schmeichel
Posts: 441
Joined: 23 May 2019, 11:40
Liker gitt: 693
Liker mottatt: 1091

GBailey wrote: 12 Jul 2022, 20:37 Antony er mer en tilrettelegger/ving enn målscorer/spydspiss.
Ja, det var derfor jeg spesifiserte: "Om jeg fikk velge hadde jeg heller(...)" ettersom det er en veldig god ving/angriper, så kan man heller fokusere på spissposisjonen til neste år.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14246
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18044

Jeg tenker en spiss inn er veldig greit, med en manager som EtH, som jeg tror er en god utvikler, og assistentene hans, kan de få mye ut av f.eks Kalajdzic (se ryktetråd om han).
LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Schmeichel wrote: 12 Jul 2022, 20:34 Dersom Ronaldo ender opp med å forlate United, synes folk her inne vi skal kjøpe et uskrevet blad på topp eller burde vi vente til neste år da det sannsynligvis er flere og bedre alternativer?
Jeg heller mot å vente til neste år. Kan sikkert være fornuftig å kjøpe en billig spiss som kan overraske, men synes ikke vi bør bruke mye penger med mindre det er riktig spiller. For min del er det åpenbare valget Nkunku, særlig også fordi ifølge ryktene har han en helt kurant utkjøpsklausul neste sommer, så derfor håper jeg United er på ballen allerede. Ikke en tradisjonell 9er akkurat, men jeg klarer ikke å se så mange andre klokkeklare alternativer når Nunez gikk til scouserne og Haaland til fjukseklubben. Tror også Antony blir for dyr nå, Ajax har allerede økt prisen heftig på Martinez, og det virker som ETH er veldig keen på både Martinez og De Jong. Vet ikke hvor seriøst interesserte vi var i Nunez, men den båten har uansett seilt.

Forblir Antony i Ajax, håper jeg vi kan prøve oss neste sommer i stedet, og kanskje få mindre galematias-priskrav da. Han er uansett skadet for tiden, og virker ikke som han blir klar til sesongstart heller. Hvis vi får inn Malacia, Eriksen, De Jong og Martinez nå, pluss kanskje en billig backup spiss, så Antony og Nkunku/annen toppspiss neste sommer, så kan laget se markant bedre ut. Høyrebacken er også en utfordring, men for alt vi vet så er ETH mer positiv til Dalot enn vi selv er. Han er tross alt god framover, det er bakover det skorter en del på ferdighetene. Dalot+Wan-Bissaka hadde vært en god spiller :D
post liked by: Can2, Pink Final, Schmeichel
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14246
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18044

Enzo Fernandez, spennende rykter om ham fra journ. Andrade, ikke meg i mot om United skulle fått kloa i ham.

Eriksen/Casemiro blir ikke yngre, McT og Fred er hakket under, midtbanen må påfylles.

Håper ogs¨å Felix blir lånt, men der er Arsenal i førersetet ryktes det.

Gakpo er ingen favoritt for min del, men det er vel han som nærmer seg mest av alle ryktede.
post liked by: Can2
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Trodde Enzo Fernandes på det nærmeste var klar for Liverpool? Nå har jeg ikke fulgt spesielt godt med de siste ukene, det skal sies..
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14246
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18044

Det påstås at United er foran Liverpool i kampen om han i noen medier, håper det er sant...
post liked by: Ryder
LUHG!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3803
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16302
Liker mottatt: 10525

Har ikke så mange navn på blokka utenom de som er i ryktespaltene.
Men det må jobbes med å få inn en ren spiss, enten på lån ut sesongen eller en som kan bidra fra nå og for fremtiden.
Vet ikke om vi har bruk for Gakpo nå, men noe sier meg at det er nå eller aldri. Har såpass tro på denne karen at jeg håper vi slår til i Januar.
Utover det blir Januarvinduet ganske stille tror jeg.
Angående HB er det noe vi trenger sårt, men ikke nå. Kanskje AWB har fått noen magiske evner mens han har vært ute :D
Det så sånn ut mot Burnley.
post liked by: Blodfink, Pancho P, Can2
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Ivan Toney fortsetter å score og spille bra. Ikke den mest spektakulære spilleren, men bunnsolid og får jobben gjort. Bør vel ikke være mulig for Brentford å kreve blodpris for ham heller, da han knapt har landskamper.
post liked by: Pancho P, Blodfink
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8243

Eg ser lite ball utanom Premier League, men likevel trur eg det er få som ville ha gitt like mykje valuta for pengane som Ivan Toney. Telepatien mellom Eriksen og Toney var utsøkt forrige sesong og sistnemnde ville ha fått bøttevis med sjansar i United. Men vi har vel ikkje pengar på bok😔
post liked by: Blodfink, RedTrafford
It's Squeaky Bum Time!

Deleted User 661

Da slapp du å se Gakpo i United drakten @Blodfink
post liked by: Blodfink
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14246
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18044

Ja, er ikke så trist for at Gakpo ikke endte hos United @StretfordEnd , selv om det aner meg at han slår til i Liverpool...Men den som leve får sjå.
post liked by: Pancho P
LUHG!

Deleted User 430

Pancho P wrote: 26 Dec 2022, 15:48 få som ville ha gitt like mykje valuta for pengane som Ivan Toney
Hørt rykter om at han er rå på betting, ihvertfall 😏 Kunne tenkt med han til klubben selv, men kan være greit å vente til eventuell utestengelse er avgjort.
post liked by: Pancho P, Blodfink
Post Reply