Hvem vil dere kjøpe?

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3803
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16310
Liker mottatt: 10525

Skal innrømme at jeg ikke har sett haugevis av Napoli kamper, men har sett nok til å sette Victor Osimhen som pri 1.
Tror PL kan passe han godt. Hurtig og har ett enormt rykk. Stor arbeidskapasitet. God avslutter.
Håper United går for en langsiktig plan når det skal kjøpes spiss. For minst en spiss SKAL inn til sommeren.
post liked by: Belfastboy, Pink Final, Can2, JørgenT
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Ramos, Kane og Oshimen er på listene til innkjøpsavdelingen, tror det blir en av de, topp 4 er et must da...

Rice, Bellingham og FdJ er ønsket, håper det blir en av de.

Dumfries eller Frimpong inn, Dalot ut. Liker ryktet om byttehandel Dumfries/Dalot.

Så har vi jo stopper Kim i Napoli som ryktes inn.

Om det blir 4 inn (og de 4 er nevnt over) vil det være et bra vindu. :cash:
post liked by: RedTrafford
LUHG!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3803
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16310
Liker mottatt: 10525

Er spent på hva vi får av Eriksen når han kommer tilbake, etter at en uintelligent spiller prøvde å sende han på likhuset.
Han var jo en av våres beste spillere, men har jo ikke alderen på sin side når det kommer til sånne skader.

Må nok prioriteres noe i motordelen i laget også.
Rice eller FDJ er jeg helt enig.
Spent på om det kommer noen troverdige kilder som kan fortelle oss hva budsjettet for spillerkjøp blir.
post liked by: JørgenT, Blodfink

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Dei siste og mest profilerte namna på den av og til, litt treffsikre transfermarkt nemner Mac Alister og Abraham på midt og topp. Kan overgongane gje meining?
post liked by: RedTrafford

Deleted User 430

RedTrafford wrote: 08 Mar 2023, 18:08 Spent på om det kommer noen troverdige kilder som kan fortelle oss hva budsjettet for spillerkjøp blir.
Det har det aldri vært, og kommer heller aldri til å komme, så sant det ikke er Arnold/Murtough selv som uttaler det 😅
Alle sånne summer som nevnes rundt "budsjett/war chest" er bare tall som media finner på og har ingen relevans i forhold til hva det faktisk kan/vil handles for.
post liked by: RedTrafford
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Får håpe Arnold tar seg en ny pubrunde til sommeren da.
post liked by: RedTrafford
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

JørgenT wrote: 08 Mar 2023, 18:16 Dei siste og mest profilerte namna på den av og til, litt treffsikre transfermarkt nemner Mac Alister og Abraham på midt og topp. Kan overgongane gje meining?
Mac Allister er jeg veldig for, Abraham ønsker jeg ikke. Blir litt sånn Calwert-Lewin for min del. Men hadde valgt Abraham foran Everton-spissen.
post liked by: RedTrafford, JørgenT
LUHG!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3803
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16310
Liker mottatt: 10525

Generelt så er det vel slik ja. Arnold eller Murtough kan si noe, men tipper de sitter med kortene tett til brystet for at ikke selgende klubber skal gjøre som tidligere, nemlig dobble prisen på spillere som United er interessert i :D Men nå som klubben er ute for salg og det påstås jo at det er kommet bud. kanskje det blir annerledes dette året hvis det skjer noe på den fronten før vinduet stenger. Selvom budgivere lover og lover betyr det ikke at det blir slik for det.
Men noen spesifikk sum får vi nok aldri, men å kunne håpe på noe som kunne fortelle om vi kan ønske oss Osimhen eller om vi må rett og slett signere WW og håpe han plutselig begynner å score masse mål :D
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3803
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16310
Liker mottatt: 10525

Jeg er heller ikke overbevist om Abraham er helt den vi trenger.

Må si jeg ikke liker disse ryktene.
post liked by: Blodfink
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Regnskapene ligger jo der, så det er mulig å vite sånn omtrent hva klubben har å rutte med per i dag. I sommer brukte vel klubben en del «over evne», og måtte rett og slett dra kredittkortet.

Men så er det jo mange variabler som spiller inn - eventuelle salg, eventuelle investeringer fra eierne (haha), inntekter ut fra sportslig prestasjon vi ikke vet før i mai osv.

For vår del er jo det store spørsmålet om vi får nye eiere og i mindre grad hvem det blir. Blir det et skifte, vil nok vedkommende uansett prøve å gjøre et godt førsteinntrykk.

Blir Glazers værende, tror jeg ikke på noen ellevill sommer, vi er i alle fall avhengig av å selge flere for mere enn vanlig.
post liked by: RedTrafford, messilingard
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Får forresten håpe at jeg slipper å lese så mye om FdJ fra nå til september...Få inn Rice fort, og så håpe han slår til rett og slett. Bellingham vil vel ikke til United så vidt jeg har forstått, i likhet med FdJ...

Rykte: Kommer det en japaner igjen? Kamada, offensiv MB Eint. Frankfurt, muntlig enig med Dortmund, men PL-klubber vil kuppe ham, deriblant United? Har aldri sett ham i aksjon.

Mount-ryktene går ikke helt bort.

Maguire, Martial, Dalot ut? Dalot lettest å selge. Maguire og Martial må selges med store tap.
LUHG!

Deleted User 430

Blodfink wrote: 09 Mar 2023, 19:26 Maguire og Martial må selges med store tap.
Alt over ca £25mill, tror jeg det er, for Maguire vil føre til pluss i regnskapet, på samme måte som alt vi får for Martial vil være det. Det som er viktig mtp spillere inn 😅
post liked by: Blodfink, Pancho P
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Hadde vært bedre å fått 80 mill og 57 mill for dem
post liked by: Pancho P
LUHG!

Deleted User 430

Satser på at han sjeiken finner seg en annen klubb når Ineos tar over, @Blodfink, og virkelig viser at han er United-supporter. Da kan vi fort gå i pluss både i pund og regnskap..
post liked by: Can2, Pancho P
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

18-åringen Evan Ferguson scorer to nye mål for Brighton i dag. Tror han blir skikkelig god, verdt å ta en titt på.
post liked by: Pancho P, Blodfink
Post Reply