(PL) Leicester City - Manchester United (01-09-22)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Schmeichel wrote: 02 Sep 2022, 00:20 Jeg har en klar teori om at McTominay og Fred spiller hverandre dårlige. (Man trenger kanskje ikke være rakettforsker for å identifisere akkurat det.) Uten at jeg helt vet hvorfor. Er det fordi begge hovedsaklig er gode på innsatsen, eller er det fordi de alt for sjelden har fått "input" fra virkelig klassespillere?
Det er vel fordi de ikke har komplementære ferdigheter, men stort sett er gode/dårlige på de samme tingene? Begge er gode duellspillere, men begge er suspekte/udisiplinerte i plasseringene og begge er slurvete med ball. På grunn av dette er nok begge et hakk bedre lenger fram i banen, men pga troppens sammensetning har de vært nødt til å spille DM.

I dag har McT en ballspiller ved siden av seg, deretter en disiplinert DM-spesialist. Da kan han gjøre det han er god til, bryte opp og lage litt kaos.
post liked by: Schmeichel, Mr H
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058



Post-match intervju med Ten Hag. Hører på stemmen hans at han har ropt greit mye under kampen... :hah:
post liked by: Pangaea, Can2, RedTrafford
User avatar

Pangaea
Posts: 2677
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4790

red wrote: 02 Sep 2022, 01:10 4Post-match intervju med Ten Hag. Hører på stemmen hans at han har ropt greit mye under kampen... :hah:
Lun humor på slutten der :joy:
post liked by: Can2
User avatar

Schmeichel
Posts: 441
Joined: 23 May 2019, 11:40
Liker gitt: 693
Liker mottatt: 1091

Mod Edit
Slettet innlegget du siterte @Schmeichel og 3 innlegg til fra samme nye bruker her,
Ren spamming av siden.
Takk for at dere øvrige medlemmer hjelper til. PF.
Lar svaret ditt stå.

@Schmeichel skrev;
Tenker du er på helt feil sted hvis du ønsker å scamme noen, de fleste her inne er relativt oppegående og lukter dessverre slik på lang avstand. Prøv heller kopforum.
post liked by: Can2
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 878
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 7700
Liker mottatt: 2546

Har visst vært et snev av "underholdning" her, som har gått meg hus forbi. Godt det taes tak i! 👍 Fint intervju med Ten Hag, virker som en trivelig fyr.

Jeg har jo vært McTominay-fan siden tidens McTominay-morgen eller noe sånt. Så har han fått en del rettmessig kritikk mot seg, og så er han sikkert ikke verdens beste i den posisjonen. Jeg har etterhvert anerkjent at det er tilfellet. Likevel synes jeg det har vært mye positivt fra Scott i det senere. Ten Hag gir han tillitt, får god omtale på enkelte spillebørser osv. Jeg sitter med en følelse om at han blir bedømt strengere enn nødvendig når han er god. Noen feil, ja, men det har alle. Digger det nye forsvaret vårt. Fantastisk bra, og Martinez virker å gjøre de rundt seg bedre. Mitt inntrykk ihvertfall. En og annen gang glipper det likevel, og da er Skottlands midtstopper gjerne på plass. Kjempebra squadplayer og ha. Tror også han takler bra å bli rullert.

Synes ikke Ronaldo virker spesielt gretten pr. nå. Han innser kanskje at han ikke kan spille 90 minutter 2 ganger i uka lenger. Noe av det jeg digger med Ten Hag, er at han våger å benke Ronaldo flere kamper på rad. Det gjorde verken Solskjær eller Rangnick. Ronaldo er ikke sjefen, det er det Ten Hag som er. 👏
Samtidig er det flott å se at Red Army bejubler Ronaldo, synes jeg.

Jeg er en type supporter som bruker 10 sekunder på "@%#€^" ved dårlige opptredener, og 30 sekunder på "jaaaaaa Saaaaanchooooooo". Vektlegger gode prestasjoner og framgang mer enn det motsatte. Synes det er mye som er bedre, så må alle de nye samspille og bli kjent. Tolmodighet kreves med ny manger og nye spillere.
post liked by: Pink Final, Pangaea, Ryder, RedTrafford
Kong Eric Cantona
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

En bruker hadde masse penger å gi bort til oss.@Can2.
Det var bare å ta kontakt 😆
post liked by: Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 878
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 7700
Liker mottatt: 2546

😁 Så herlig! @Pink Final Trenger litt ekstra nå i tider med høye renter og strømregninger. 😏
post liked by: Pink Final
Kong Eric Cantona
Post Reply