Carlos Henrique Casimiro (Casemiro)

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

Casemiro skadet, det ser ut som det litt typiske brasilianske nedfallet har startet. Real visste hva de gjorde...Casemiro har kontrakt i United denne sesongen, neste sesong og neste der igjen...Pluss denne 1 års forlengelses-opsjonen. Det kan vise seg å være 3 år for lenge...

Det ante meg at dette var et nytt litt dårlig kjøp...For all del, han spilte bra i fjor, ikke hele tiden, overhodet ikke. Og han mistet mange kamper.
Jeg håper jeg tar feil, men det ser ikke lyst ut på midtbanen vår.
post liked by: 10Hag, Cola2, Jan Erik, Pink Final, Vidar Dale Fjeld
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1945
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 822
Liker mottatt: 2570

Saudi i Januar har jo vært perfekt for Casimiro.
post liked by: Blodfink, 10Hag, Cola2, Jan Erik, RedTrafford
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2069
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9129
Liker mottatt: 8400

Da er det bekreftet at Casemiro er ute i flere uker med strekk i hamstringen. Snakker vel fort 6-8 uker på sidelinjen. Nå har han ikke akkurat imponert denne høsten, men likevel.. Marerittet vil ingen ende ta 😱
post liked by: Pwint, RedTrafford, Pink Final
Football, bloody hell!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

Nok en tvilsom overgang viser seg å være nettopp det, tvilsom. Enda godt han skal spille i 2-3 år til for oss...Blir nok en skikkelig suksesshistorie :ghost:

Nå sitter de i Madrid og ler vøtt :hah:
post liked by: RedTrafford, Pink Final
LUHG!
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2069
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9129
Liker mottatt: 8400

Mulig jeg er litt naiv, men jeg nekter å tro at en spiller som fyller 32 i februar er ferdig på toppnivå. Vi hentet en defensiv midtbanespiller og så har vi klart å gjøre han til en dysfunksjonell boks til boks-spiller. I høst har han vel til og med vært vår mest målfarlige spiller. Det er jo helt latterlig!

I et kompakt lag som henger sammen ser jeg for meg at Casemiro fortsatt kan levere der han er best, og der han har spilt i alle år for RM, enda i et par år. Nå henger vi ikke sammen for fem flate øre og da blir alle spillernes svakheter så jævlig synlige. Jeg forstår ikke hva EtH prøver å få til..🤔
post liked by: Ryder, Pink Final
Football, bloody hell!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

Rapporter om at utsagnet fra EtH om at grunnen for å plukke av Casemiro til pause mot Brentford var et ønske om "å spille mer fotball", har ikke falt i god jord visstnok. At prestasjonen til Casemiro var rævva tenker ikke spillerne på, de furter som vanlig.

Athletic som mld. dette.
post liked by: 10Hag, Rød Pølse, RedTrafford, Cola2
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

Kan til dels være enig i at Casemiro blir brukt litt feil, men jeg er veldig klar på at han ikke henger med tempomessig i PL, litt annerledes i Real, hvor han fikk en del bedre tid med ball...To forskjellige verdener egentlig.

Jeg tror han er ferdig på toppnivå i engelsk fotball, så kan alle minne meg på den setningen om han skulle komme seg opp på hesten igjen.
post liked by: 10Hag, Jan Erik, Tringe, RedTrafford, Cola2
LUHG!
User avatar

10Hag
Posts: 1501
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3610
Liker mottatt: 4889

@Blodfink: Ouch...

Hvis The Athletic melder dette, så er det nok hold i det.

MEN meldte og om spredt misnøye i garderoben for noen dager siden.

Casemiro er utvilsomt populær i enhver garderobe. Han er på mange måter en fotballegende. Samme med Varane, som og ble vraket til fordel for Evans.

Lett å se for seg at det er en betydelig neve spillere som støtter vennene og fotballidolene sine, fremfor Ten Hag.

Not good news.
post liked by: Blodfink, RedTrafford, Cola2
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

@10Hag , det er EtH out i løpet av et par kamper dette. Selv om det rapporteres at administrasjonen for en gangs skyld skal støtte manager. Me får sjå...
post liked by: 10Hag, RedTrafford, Cola2
LUHG!
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2069
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9129
Liker mottatt: 8400

Blodfink wrote: 03 Nov 2023, 13:32 Rapporter om at utsagnet fra EtH om at grunnen for å plukke av Casemiro til pause mot Brentford var et ønske om "å spille mer fotball", har ikke falt i god jord visstnok...
Det forundrer meg ikke. Det ble vel sagt som grunn for å sette inn Eriksen hvis jeg ikke husker feil, men det er selvsagt mulig å tolke det i verste mening og bli krenket. Hva skjer med at hele garderoben er full av snowflakes? Før så prøvde gutta å løpe av seg beinbrudd og de gikk i krigen for lagkameratene og manageren, nå tåler de ingen ting og trener heller med U-18 enn å beklage for en bagatell... Jeg gir opp snart 🙈🙊🙉
post liked by: Blodfink, Cola2
Football, bloody hell!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17267
Liker mottatt: 11026

Blodfink wrote: 03 Nov 2023, 13:41 det rapporteres at administrasjonen for en gangs skyld skal støtte manager.
Hvis klubben går ut og sier at Ten Hag sitter trygt, det betyr ofte at snart får du sparken.
post liked by: Rød Pølse, 10Hag, Blodfink, Tringe
User avatar

Vidar Dale Fjeld
Posts: 153
Joined: 04 Aug 2022, 07:53
Liker gitt: 132
Liker mottatt: 366

Hva er det som gjør at Manchester United på død og liv skal gi lange kontrakter til spillere som er passert 30. år? Er det for at de skal ha til salt i grøten, at de ikke kan selges, men sitte på ræven og ta opp plasser til unge sultne spillere...hva faen er det med denne klubben? Disney.................
post liked by: Blodfink, Rød Pølse, RedTrafford, Tringe, Pink Final, Cola2
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

Ja @RedTrafford, ofte dødskysset det.
post liked by: 10Hag, RedTrafford
LUHG!

Alf banan
Posts: 334
Joined: 17 Apr 2020, 12:43
Liker gitt: 27
Liker mottatt: 673

Casemiro ikke tilbake før jul sier ten Hag. Så er det nok en spiller som ble kastet alt for tidlig inn på laget igjen? Tror det medisinske apperatet i klubben bør ta seg selv i nakken
User avatar

Jan Erik
Posts: 2489
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7722
Liker mottatt: 8081

@Alf banan Var det ikke to forskjellige skader? Ankelskade og nå en hamstring?
post liked by: Pink Final, Pwint, Blodfink
Post Reply