Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Håpløst er ordet ja@Blodfink
Har ment selv at jeg har kunnet reglene i over 40 år, og nå skjønner jeg plutselig ikke en dritt. Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.Håpløst er ordet ja@Blodfink
Har ment selv at jeg har kunnet reglene i over 40 år, og nå skjønner jeg plutselig ikke en dritt. Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.Faen, jeg begynner å se dobbelt
F(d)Jong innpå nå. Hard snuoperasjon han skal prøve på. Bayern ruller opp angrep etter angrep. Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.Pedri, for en sjanse!! Han burde ha scora to i kveld.
Lewandowski har jetlag? Var jo i NYC å så sin polske lands-venninne Swiatek vinne US Open i helga. Casper Ruud måtte gi tapt i en rå herrefinale... Alcaraz på 19 år ble for sterk. Den nye dominanten tipper jeg, men Ruud er god! Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.Blind!!! Header den utenfor...det var mulighet...Kom igjen Ajax! Slo over nå.
Porto hjemme mot Brugge, 0-3...
Innlegget er likt av: Pink Final, RedTrafford, Belfastboy
@RedTrafford: Ajax fullt på høyde i hele andreomgangen! Enorme sjanser for Ajax, og den største fra Blind. Helt åpent, men tipper det fort blir 1-1. Ajax er slitne nå.
Gigasjanse av Nunez der, svakt at han ikke scorer!
Fyrverkeri av en fotballkamp!
Sist redigert av Deleted User 595 den 13 sep 2022, 22:44, redigert 1 gang totalt.
Innlegget er likt av: Blodfink, Pink Final, RedTrafford