Hvem vil dere selge?

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2252
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 10298
Liker mottatt: 9208

Pwint wrote: 30 Apr 2024, 19:59 Noen som har hørt om Casemiro er åpen for å dra til Saudi Arabia, forresten?
For en brasse er det sikkert greit å slippe det fine været i Manchester. Eldre mennesker er jo generelt glad i litt varmere klima. Av spillere som ikke har noe utenomsportslig fjas på samvittigheten mener jeg Casemiro er den viktigste mannen å få solgt i sommer. No hard feelings, men han er først og fremst en Real Madrid-legende som ødelegger lønnsstrukturen. Håper det var det siste grelle eksempelet på rekruttering i sirkus-klassen 🤡
post liked by: Pwint, Jan Erik, Andtho01, Blodfink, RedTrafford, Ryder, Pink Final
Football, bloody hell!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3083
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 14476
Liker mottatt: 9391

Her er en artig video om dette temaet:




Her er det 11 spillere ut, mens de vil beholde 13. Er enig i endel her, men ikke alt.
post liked by: Andtho01, RedTrafford, Blodfink, Rød Pølse
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2252
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 10298
Liker mottatt: 9208

Jeg mener Casemiro, Eriksen, Lindelöf og Maguire bør stå øverst på listen over spillere som bør/må selges. De to første er ferdig på toppnivå, de to siste har ett år igjen av kontrakten og passer ikke inn i et lag som ønsker å presse og stå høyt.

I tillegg blir sannsynligvis Varane, Evans og Martial fristilt etter sesongen. Kjøpsopsjonen på Amrabat kan muligens fungere som toalettpapir på Carrington.

For meg er det ganske åpenbart hvilke posisjoner som må forsterkes. Vi kunne sikkert kjøpt spillere i alle posisjoner, men vi må nok gjøre noen tøffe prioriteringer i sommer.

For min egen del gikk den siste lufta ut av ballongen i går mtp entusiasme i ligainnspurten. Håper på et mirakel i FA-cupfinalen.
post liked by: RedTrafford, Pwint, Andtho01
Football, bloody hell!
User avatar

Andtho01
Posts: 1395
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 4537
Liker mottatt: 4509

Håper vi klarer å se selge Casemiro, Antony, Hannibal, Pellistri, Lindelof, Eriksen, Maguire og Wan-Bissaka. Varane, Martial og Evans står fritt til å velge klubb og Amrabat skal aldri kle seg i United drakt som spiller igjen makan til en skuffelse.
Hate Glazer love United
Post Reply