(PL) Manchester United - Liverpool 22-08-22

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2744
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2916

FigoFernandes wrote: 22 Aug 2022, 22:59 Forsvarsfireren er klar. Ferdig snakka. ette å ligne på noe. Neste kamp blir den store testen!
Ingen tvil om at de samme fire skal ha fornyet tillit neste match. Det er bare å krysse fingrene for at Varane fortsetter i samme spor og holder seg unna skader. Jeg gleder meg til å se mer av Martinez og Malacia også.

Neste helgs lagoppstilling: DDG; Dalot, Varane, Martinez, Malacia; Casemiro, Eriksen, Bruno; Sancho, Martial & Rashford.

100 %
post liked by: Buchan, Blodfink, Pangaea, Pwint, RedTrafford, Pink Final, FigoFernandes, Belfastboy
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Deilig...

Flere spilte bra, men for meg var De Gea best. Han rykket ut til riktig tid i enkelte situasjoner og hadde ett par feberredninger som gjør at United kunne sikre seieren i dag
post liked by: Pink Final, Can2, Blodfink, Pangaea, Pwint, RedTrafford, Buchan, Belfastboy
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 887
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 7862
Liker mottatt: 2600

Pangaea wrote: 22 Aug 2022, 23:02 Hadde kvelertak på Bruno etter kampen :joy:
😄 Jepp. Tror dog det var ledsaget av et lite smil. Har litt inntrykk av at Klopp kan bli veldig sint, men også bli fort ferdig med ting. (Men neppe 'Pool's sesongstart da.)
post liked by: Pangaea, Blodfink, Pwint, Buchan, RedTrafford, Pink Final, Belfastboy
Kong Eric Cantona
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3938
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17199
Liker mottatt: 10997

Dæven dette var deilig, endelig.
Ikke ett ord fra meg på forumet da øya var godt planta på tv` n hvert jevla sekund.
Må si det var fortjent også.
Martinez og Malacia som det nevnes :perf:
Noen må fortelle Bruno at VAR er innført, ellers må skryte av hele laget.
Som jeg skrev i pausa, håper ting faller litt mer på plass hvordan start elleveren skal se ut,
Så skal det bli godt å få nattesøvnen tilbake etter en kamp mot Pool :D

Liverpool by rocker tabellen ser jeg :-|
post liked by: Pink Final, Pwint, Pangaea, Elkey, Buchan, Can2, Blodfink, Schmeichel, Belfastboy
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7599
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27217
Liker mottatt: 17744

Nydelig seier, gutta kjempa alle mann.
Hadde stua full av kamerater - full jubel 🥳
post liked by: Pwint, Belfastboy, Pangaea, Elkey, Buchan, RedTrafford, Can2, Blodfink, red, Pancho P
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Uenig med viasat-ekspertene om at Bruno skulle hatt rødt for usportslig oppførsel. Han plukker opp ballen og går mot midtsirkelen. Hadde han gått en annen vei - ok, men det er ikke det han gjør. Så syntes dommeren gjorde riktig der. Burde vært gult til Liverpool om noe.
post liked by: Belfastboy, Pwint, Buchan, RedTrafford, Pink Final, Can2, Blodfink, Pangaea, Pancho P
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14614
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23262
Liker mottatt: 19224

Vi taper alle stats så det synger, men vinner den viktigste
post liked by: Elkey, RedTrafford, Belfastboy, Pink Final, Buchan
LUHG!
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1905
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13361
Liker mottatt: 5122

Er det lavest odds i England nå på Klopp som blir den første som får sparken denne sesongen? :hah:
post liked by: Pink Final, Can2, Pwint, RedTrafford, Buchan, Blodfink, Pancho P
User avatar

Pangaea
Posts: 2742
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3925
Liker mottatt: 5046

Elkey wrote: 22 Aug 2022, 23:13 Uenig med viasat-ekspertene om at Bruno skulle hatt rødt for usportslig oppførsel. Han plukker opp ballen og går mot midtsirkelen. Hadde han gått en annen vei - ok, men det er ikke det han gjør. Så syntes dommeren gjorde riktig der. Burde vært gult til Liverpool om noe.
Haha, Liverpool-biasen har blitt med over til ny TV-kanal forstår jeg.

Synes det var litt tåpelig av Bruno, men gult for det der hadde jo vært sykt. Ille nok at Dalot fikk gult for en ren takling, og at Liverpool slapp unna med noen nedklippinger. Men jevnt over gjorde dommeren en god jobb. Var litt bekymret i starten av andre omgang, men det roet seg ned igjen.

Først og fremst en strålende kamp av hele United-laget, og når det er vanskelig å velge MoM så vet man at vi har gjort en god jobb. For min del står det mellom Varane, Malacia og Martinez, som kanskje er litt rart siden Liverpool ikke presset oss tilbake i 90 minutter, men synes bare de alle gjorde en strålende jobb.

Noe jeg ikke likte var at McTominay fortsatte med å drible med ball midt i banen og mistet den flere ganger, og dermed skapte farlige overganger, samt Brunos enda verre forsøk i første omgang. Heldigvis var ikke Liverpool like ivrige i presset, og klarte ikke å utnytte de feilene vi gjorde. Og skal huske på at vi var nærmere både et 3. og 4. mål enn Liverpool var nr 2. Ok, de hadde noen gode sjanser de også som DDG reddet, men jeg mener helt klart at vi hadde de største sjansene, og jeg hadde blitt veldig misfornøyd hvis vi ikke vant denne kampen gitt hvordan spillet var.
post liked by: Elkey, Pwint, RedTrafford, Pink Final, Buchan, Pancho P
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3938
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17199
Liker mottatt: 10997

Får håpe at ikke Glazers tror vi er plutselig verdens beste lag fordi vi slo Pool, og skrur igjen krana nå i kveld.
De folka der vet nok knapt hva offside er, så de er truende til hva som helst er jeg redd for.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Belfastboy wrote: 22 Aug 2022, 23:18 Er det lavest odds i England nå på Klopp som blir den første som får sparken denne sesongen? :hah:
Gratis tips: Ett meget godt spill på det ja :D
post liked by: Elkey, Pwint, Can2, Pink Final, Blodfink, Buchan, Belfastboy, Pancho P
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14614
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23262
Liker mottatt: 19224

Salah fikk seg en eye-poke au, UFC-øye. Det er juling å få på Old T
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Buchan, Belfastboy, Can2, Pancho P
LUHG!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3938
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17199
Liker mottatt: 10997

Håper at vi kan bygge videre på dette, løpe, løpe løpe og masse innsats må til uansett på dette nivået.
Fortsette den andre kampen imorgen, og ta med seg videre det fra idag til Soton neste helg.
post liked by: Can2, Buchan, Blodfink, Pink Final, Pangaea, Pancho P, Belfastboy
User avatar

red
Posts: 1530
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2275
Liker mottatt: 4150

Image
Varane vs Luiz Diaz
post liked by: RedTrafford, Elkey, Pink Final, messilingard, Torquemada, Can2, Blodfink, Buchan, Pangaea, Pancho P, Belfastboy
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3938
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17199
Liker mottatt: 10997

Mann mot gutt i kveld🤣
post liked by: Pink Final, Can2, Blodfink, Buchan
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

På SkySports gjentar Erik ten Hag at han gjorde byttene i forsvaret for å få tilbake kommunikasjon der. Han sa også at de satset på fart på topp, og at Ronaldo derfor måtte starte på benken. Han var full av lovord om Martínez, noe jeg skjønner godt. Den forsvarsrekka er noe av det bedre jeg har sett på lang tid hos United. Ten Hag snakket også om Casemiro, han ville ha flere tydelige ledertyper inn på laget som kunne vise vei.

Endelig en kamp å glede seg over, og ikke noe er bedre enn å slå Liverpool. Det blir deilig å dra på jobb i morra. Vi er nok 2-3 stk som har lyst til å snakke fotball, mens 6-7 andre ikke har så lyst.
post liked by: Can2, Blodfink, RedTrafford, Buchan, Pangaea, Pancho P, Belfastboy
Post Reply