Bortebilletter

Et norsk forum for diskusjon om alt Manchester United.
Post Reply

Topic author
Mario8p
Posts: 2
Joined: 11 Aug 2022, 21:46

Jeg og tre andre venner har lyst til og ta turen over for og se bortekampen mot Chelsea 23 oktober.
Vet ikke helt hvordan det fungerer med bortebilletter, hvordan får man tak i billetter i borteseksjonen?
Noen som kan hjelpe? Setter pris på svar

Deleted User 595

Mario8p wrote: 11 Aug 2022, 21:49 Jeg og tre andre venner har lyst til og ta turen over for og se bortekampen mot Chelsea 23 oktober.
Vet ikke helt hvordan det fungerer med bortebilletter, hvordan får man tak i billetter i borteseksjonen?
Noen som kan hjelpe? Setter pris på svar
https://www.google.com/search?q=away ti ... ter united

Et kjapt Google-søk er nok den beste plassen å starte.
Kanskje har noen andre her inne gode kilder.
post liked by: Blodfink
User avatar

Pangaea
Posts: 2677
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4790

Om jeg husker riktig har dette blitt mye vanskeligere det siste året fordi billetter blir prioritert til fans som jevnlig går på bortekamper fra før, har sesongkort osv. Men du kan prøve å ta kontakt med supporterklubben, mulig de kan hjelpe med noen tips i det minste.

Mener supporterklubben solgte bortebilletter også tidligere, men måtte altså slutte med det pga disse regelendringene.

Edit: Fant igjen infoen her: https://www.united.no/travel/bortekampe ... billetter/
post liked by: Pink Final, Blodfink
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Kan ikke hjelpe så mye.
På mine første borteturer var det bare å betale i telleapperatet. Pay at the gate.
Litt vanskeligere nå ja.
Kona mi overrasket meg med Arsenal - United via et av Norges mest kjente reisebyråer.
Kostet skjorta, og var ikke med bortefansen.
Er det i det hele tatt mulig å få bortebilleter utenom på stadioner som Fulham (nøytral sone), Blackburn og slike steder?

Håper det lykkes for deg/dere 🙏😊
post liked by: Blodfink
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 595

Hørte med en kamerat som reiser på bortekampene til City stadig vekk.

Han sier at det beste er å forhøre seg med supporterklubbene til hjemmelaget, evt. kjøpe plassen til sesongkortholdere hos hjemmelager på "svartebørsen", gjerne på nett. Er slik han skaffer seg billetter. I enkelte tilfeller kan man og kjøpe billetter direkte fra hjemmelagets sider, men det er visstnok enklere lenger ned i divisjonene. Du må sannsynligvis uansett belage deg på å sitte blant hjemmefansen.

Å få billetter blant bortesupportere er visstnok vanskelig. Det er begrensede antall billetter, og det er en dedikert gruppe engelske United-fans som er tidlig ute og kjøper de opp. Tror og en betydelig del av disse billettene er reservert medlemmer i lokale supportergrupper.

Topic author
Mario8p
Posts: 2
Joined: 11 Aug 2022, 21:46

Tusen takk for svar,

Var litt det jeg fryktet, at det nesten er umulig å få tak i eller man må sitte med hjemmefansen, skal høre med supporterklubben ja.
Post Reply