Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Har nok ikkje så mykje i kontantar, men eg kan spørre min gamle far om eg kan få låne sjekkheftet hans frå 80-talet og skrive ut ein sjekk på 50 mrd. kroner. Vi får håpe at Glazers ikkje har fått med seg at vi slutta med sjekkar her til lands for ca. 30 år sidan Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.Ooops. Eit kjapt Google-søk viser at sjekkar fortsatt blir brukte. Får sjekke kva eg har på postsparebankboka...
Innlegget er likt av: Pangaea, Pink Final, Can2, Blodfink
red skrev: ↑05 sep 2022, 15:50
Om 10 millioner Unitedfans betalte 4300 kroner hver så hadde vi akkuratt hatt råd…
United påstår de har 20,3 milliarder fans eller noe slikt. Eller var det 1 milliard? Da burde det være en smal sak. Jeg kan vertfall bidra. Da trenger vi "bare" ni millioner nihundreognittinitusen nihundreognittini fans til
Pancho P skrev: ↑05 sep 2022, 21:08
Eg vil ikkje ta seieren på forskudd, men jammen ser det ut til at Unitedforum kjem til å ta over Manchester United Spennande tider i vente!
Skal heller ikke ta seieren på forskudd. Men sånn for sikkerhets skyld, har noen erfaring med styreverv?