(PL) Brentford - Manchester United (13-08-22)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.

Deleted User 430

Ble 0-0 i 2. omgang, da. Massiv bedring på bare 45 minutter. Dette blir bra! 👏👏 😏
post liked by: Pwint, Elkey, Can2, Pancho P, Pangaea
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14529
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22962
Liker mottatt: 18940

Lingard wrote: 13 Aug 2022, 20:27 Mot Liverpool, i en kamp hvor vi sikkert ikke kommer til å ha ballen særlig mye, så ser jeg gjerne at de Gea vokter buret.
Kanskje, men jeg mener han bør benkes. Ikke at det bygger selvtillit i en som ikke har selvtillit fra før. Han virker bare litt ferdig, kan ikke stoles på lenger.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14529
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22962
Liker mottatt: 18940

Can2 wrote: 13 Aug 2022, 20:26 Er ikke så ofte vi diskuterer med oss selv og er uenige
:hah: :hah: :hah:
post liked by: RedTrafford
LUHG!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2743
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2911

Kanskje Martinez får sjansen på midtbanen mot Liverpool? Varane må utvilsomt inn i forsvaret og Martinez er ikke kjøpt inn for å være reserve. Og kan egentlig gjøre det dårligere enn Fred & McTominay?
Men ja, jeg vet at Fred og McTominay fungerer greit i kamper hvor vi ikke har ballen mye.
post liked by: Can2, Schmeichel
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2809
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 12953
Liker mottatt: 8318

Tenker det er like greit å la være å dømme laget (og ten Hag) nord og ned etter to kamper. Vi har omtrent det samme laget som i fjor og vi trenger sårt forsterkninger på midtbane ++ og ten Hag får ikke banket inn prinsippene sine uten å få tid (tydeligvis). Men det jeg frykter mer enn noe annet er at denne starten vil gjøre det vanskeligere å få inn spillere.
post liked by: Pangaea
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2743
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2911

Blodfink wrote: 13 Aug 2022, 20:29
Lingard wrote: 13 Aug 2022, 20:27 Mot Liverpool, i en kamp hvor vi sikkert ikke kommer til å ha ballen særlig mye, så ser jeg gjerne at de Gea vokter buret.
Han virker bare litt ferdig, kan ikke stoles på lenger.
Sant nok. Det første baklengsmålet i dag står til stryk og skal ikke skje på dette nivået.. men det har skjedd og ikke bare 1 gang med spanjolen vår.
post liked by: Blodfink, Pancho P
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14529
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22962
Liker mottatt: 18940

Lingard wrote: 13 Aug 2022, 20:31 Kanskje Martinez får sjansen på midtbanen mot Liverpool?
Håper det.
post liked by: Can2, Pancho P
LUHG!
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2566
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13309
Liker mottatt: 8511

Problemet slik eg ser det no, er at ein kjem til å hente inn 14 spelarar berre for å gjere noko utan at dei nødvendigvis er gode nok på sikt. Dermed kjem gjenoppbygginga skeivt ut allereie i det første transfervindauget. Men det seier seg sjølv at Murtough og Arnold ikkje kan sitte stille i båten.
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4387
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2784
Liker mottatt: 9231

GBailey wrote: 13 Aug 2022, 20:27 Skal ikke gjøre dette til en Ronaldo-tråd.

Men at han vil vekk, og at vi sliter med å tiltrekke oss gode spillere, er så forståelig som det får blitt.

Håper Rangnick får litt mer respekt for at han var så brutalt ærlig som han var. Han sa det som sant var, og nå ser man virkelig at det ikke var noen overdrivelse.

Man kan nesten ikke kritisere Rangnick som manager heller, i lys av dette. Vi spiller nøyaktig like dårlig under EtH.

Det er ikke managerne som er problemet. Det er spillerne.
(Og styret pluss eiere).
Blir ikke lettere å tiltrekke seg spillere i alle fall. Enda et argument for at det lønner seg å få overganger på plass før ting går i dass.

Ellers så er jeg enig i at Rangnick sa mye riktig. Jeg ønsker riktignok ikke å frikjenne han helt heller, han fant på mye rart. Blant annet å ha en person i Moskva til å drive taktisk analyse under kampene. Hente inn en fyr uten peiling i Armas. De fleste husker vel den artikkelen fra The Athletic og det var mye rart som skjedde under Rangnick. Men ja, jeg erkjenner at han sa en del fornuftig i media.

Bortsett fra det så er selvsagt problemet på toppen. Mange av spillerne er ikke gode nok for Ten Hag sin stil, da hjelper det fint lite at Glazers nekter å støtte manageren de hentet for noen måneder siden. Ikker er jeg særlig imponert av John Murtough heller, det er han som har fått ansvaret og ting tar for lang tid.
post liked by: Pancho P
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pangaea
Posts: 2713
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3857
Liker mottatt: 4926

red wrote: 13 Aug 2022, 20:26 Synd at Lindelof og Varane er/har vært skadet, for det har blitt en litt vel brutal start på Unitedkarrieren til Martinez.
Helt klart. Hadde hjulpet mye å få inn Martinez (og de andre signeringene) tidligere, slik at han hadde fått noen treningskamper samt trent mer med laget. Nå ble han egentlig kastet rett ut på dypt vann uten badering. Samspillet med Maguire har vært elendig hittil, men jeg er egentlig mer bekymret for kvaliteten til Maguire enn for Martinez. Det sagt, som jeg sa før han ble signert, så kommer høyden til å bli et problem. Det er bare slik det er i PL. Heldigvis virker han å være solid bygd og jeg håper han takler overgangen (til PL) når han har fått litt tid på seg, men det er klart han kommer til å bli "angrepet" på spesielt dødballer av fysisk sterke og store spillere.

Hvis vi klarer å etablere bedre og tryggere ballinnehav også bak, så kommer Martinez mye mer til sin rett, for han har en veldig god pasningsfot. Jeg gir definitivt ikke opp på han etter bare to kamper, han kommer til å trenge tid.
post liked by: Pancho P, red, Can2
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2809
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 12953
Liker mottatt: 8318

Men folkens … uansett hvor kjipt dette er og hvor uenige vi kan være så er vi nok enig i en ting: Glazers out! De har ødelagt klubben. (Men jeg tror ten Hag får det bedre til etterhvert)
post liked by: Pangaea, Can2
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Deleted User 595

Går rykter om at resten av United-kampene fremover sendes på kristenkanalen Visjon Norge.

Der vil alle som tror at dette blir en grei sesong kunne møte likesinnede, og be til Gud om hjelp.

(Ikke min vits, bare deler) 🤣
post liked by: Pangaea, Pancho P, Schmeichel
User avatar

Pangaea
Posts: 2713
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3857
Liker mottatt: 4926

Det positive er at nå kan det bare gå én vei 8-)


Screenshot from 2022-08-13 20-42-45.png
Screenshot from 2022-08-13 20-42-45.png (7.35 KiB) Viewed 553 times
post liked by: Pwint, Can2, Pancho P
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2809
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 12953
Liker mottatt: 8318

Og så er det bare å holde seg unna fotballnyheter en uke til …
post liked by: Pangaea
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Deleted User 595

Klandrer ikke ten Hag ett sekund for dette.

Han har rett og slett ikke en stall som er kompetitiv nok.
post liked by: Pancho P, Pwint
Post Reply