(PL) Brentford - Manchester United (13-08-22)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14620
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23286
Liker mottatt: 19253

messilingard wrote: 13 Aug 2022, 20:35 Bortsett fra det så er selvsagt problemet på toppen. Mange av spillerne er ikke gode nok for Ten Hag sin stil, da hjelper det fint lite at Glazers nekter å støtte manageren de hentet for noen måneder siden. Ikker er jeg særlig imponert av John Murtough heller, det er han som har fått ansvaret og ting tar for lang tid.
Magafølelsen har aldri vært god ift Murtough...Det er ingen som får jobb i United uten at de er underlagt sine herrer...Vi må få vekk toppen, så begynner kanskje oppbyggingen.

Edit. skrivefeil
Last edited by Blodfink on 13 Aug 2022, 21:14, edited 1 time in total.
post liked by: Pwint, Pancho P, Can2, Pangaea
LUHG!
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2581
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13399
Liker mottatt: 8599

Heilt einig, @GBailey. Ten Hag har kanskje ikkje vore pragmatisk nok med taktikken, men uansett er det grove personlege feil som øydelegg kampen etter få minutt. Dessutan ser ikkje spelarane ut til å evne å spele noko som eingong minner om Ten Hag-fotball.

Vi må stikke fingeren i jorda eller ein annan passande plass og erkjenne at denne gjengen rett og slett er umogleg å fåtil å fungere. Hatar tanken på at Ten Hag skal kompromisse og må rette seg etter ei ubrukeleg sportsleg leiing, rekrutteringsavdeling og spelarar som klappar ihop ved den minste motgang. Snart dukkar det vel opp rapportar om misnøye med trening, meny og deodoranten til keepertrenaren...

La Ronaldo gå, la alle som ikkje har lyst til å bli, reise. Gir blaffen i om dei heiter Ronaldo, Rashford, Bruno eller Bailly. Er så møkk lei å bli skuffa av den gjengen her. Håpar all dritten kan føre til at Glazers forsvinn, men problemet ligg ikkje berre der. Spelargruppa er pill råtten og Ten Hag har ein helvetes jobb å gjere. Om De Jong vil komme no, må han vere litt av ein masochist...
post liked by: Elkey, Pwint, Can2, Pangaea
It's Squeaky Bum Time!

Deleted User 430

Pancho P wrote: 13 Aug 2022, 20:59 deodoranten til keepertrenaren
Hvorfor tror du ellers Henderson hadde så dårlig tid med å dra, liksom?!?
post liked by: Pancho P, Can2
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14620
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23286
Liker mottatt: 19253

Herlig av Neville post-game i dag synes jeg, se han på youtube litt seinere ;)
post liked by: Pancho P, Can2, Pangaea
LUHG!
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2581
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13399
Liker mottatt: 8599

Steinar Stenseth wrote: 13 Aug 2022, 21:07
Pancho P wrote: 13 Aug 2022, 20:59 deodoranten til keepertrenaren
Hvorfor tror du ellers Henderson hadde så dårlig tid med å dra, liksom?!?
Det ser ærleg talt ut som De Gea også har blitt påvirka av dunstene...
post liked by: Blodfink, Can2
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2895
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13464
Liker mottatt: 8635

Tenker det er viktig at Neville, scholes og gjengen legger alt fokus på eierskap og drift og bruker pondus til å drive ut gribbene.
post liked by: Can2, Pangaea, RedTrafford
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Deleted User 430

Sant det, @Pancho P. Ser vi bak resultatene er faktisk alt Richard Hartis sin feil. Bytt ut han med en som bruker noe annet enn "mum for men" og vi er brått tilbake i gullkampen 👏👏
post liked by: Pwint, Blodfink, Pancho P, Can2
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14620
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23286
Liker mottatt: 19253

Det er jo helt greit at spillerne får slakt i dag, men eierne fikk mest kritikk av Neville. Har ikke sett noen andre pundits. Scholes har ofte fokus på spillerne, jeg synes det er greit. Alle er ikke helt våkne når det kommer til "politikk"
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Neville kaller på protester, endelig et tryne på tv som tør.
post liked by: Pwint, Pancho P, Can2, Pangaea, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2895
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13464
Liker mottatt: 8635

Ser de Gea tar på seg skylden for tapet i dag, og det et flott det. Men vi var skikkelig shaky før målet også. Hadde forventet knallhard innsats fra start, men ble mye feilpasninger, tilbakespill og helt vanvittig manglende evne til å posisjonere seg og gjøre seg til mål for ballfører. Det ser mest ut som spillerne gjemmer seg og helst ikke vil ha ballen. Det er feigt, rett og slett.
post liked by: Pancho P, Can2, Pangaea
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Deleted User 430

Hvis det United.no skriver stemmer, om at de Gea selv ba om å få gjøre intervju etter kampen i dag syns jeg det fortjener stående applaus. Gir ihvertfall meg et litt håp for fremtiden at det finnes noen i troppen med litt baller og som ikke bare stikker hodet i sanden og sender ut en generert twitter-melding.
post liked by: Pwint, Belfastboy, Can2, Pancho P, Pangaea, Schmeichel
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4432
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2860
Liker mottatt: 9437

De Gea skal ha for at han tar ansvar. Sier det rett ut at det er hans skyld, og på de to første målene så var det både en tabbe og en elendig avgjørelse som var årsaken til baklengs.
post liked by: Belfastboy, Can2, Pancho P, Pangaea, Schmeichel
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Tragedie fra A til Å!

Hvis vi klarer å overbevise noen spillere om å komme til dette sirkuset så får vi si oss heldige. Kan ikke være kjipe på hva vi kan tilby i lønn her.

Inn med Dest. Rabiot og Morata i løpet av neste uke!
Last edited by Sir Alfie Rey on 13 Aug 2022, 21:42, edited 1 time in total.
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14620
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23286
Liker mottatt: 19253

Liverpool bør boikottes ja, 75 000 i ring rundt Old T. Skjer ikke...Skal noen her benke seg ned på Old T eller? Hehehe. Folk velger selv, men jeg håper flere snur og starter boikotten. Det er mange veier rundt kommersialisering ;)

Edit: Enda bedre blir det når Liverpool-fansen påstår at det er fordi vi er redd for å møte dem.

- En United-fan er aldri redd for å møte opp, hverken på stadion eller i bakgata.

Edit (igjen)...Fra nå av blir det bakgatene :D
Last edited by Blodfink on 13 Aug 2022, 21:45, edited 2 times in total.
post liked by: Can2, Pangaea
LUHG!
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Steinar Stenseth wrote: 13 Aug 2022, 21:35 Hvis det United.no skriver stemmer, om at de Gea selv ba om å få gjøre intervju etter kampen i dag syns jeg det fortjener stående applaus. Gir ihvertfall meg et litt håp for fremtiden at det finnes noen i troppen med litt baller og som ikke bare stikker hodet i sanden og sender ut en generert twitter-melding.
Det skulle bare mangle at han gjorde det når han dreit seg sånn ut og så ut som en redd juniorkeeper!

Så du mener vi skal glemme dette bare fordi han gjør det som er det minste man kan forvente etter en sånn prestasjon ?

De Gea er ferdig som toppkeeper!

Håper vi har tilbake klausul i kontrakten til Deano! Hent han tilbake ASAP!!!
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2895
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13464
Liker mottatt: 8635

Rolig nå Sir Alfie. 😂 Tenk på at vi er mange med forskjellige synspunkter her. Man kommer utrolig langt med å legge til en «Min mening er at» eller en «Jeg syns at» når man diskuterer her inne. :)
post liked by: Belfastboy, Sir Alfie Rey, Can2, RedTrafford
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
Post Reply