Bundesliga

Resten av verdens fotball diskuteres her, inkl norsk fotball.
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Trist, tysk fotball hadde virkelig hatt godt av at noen andre enn Bayern vinner ligaen.
post liked by: Pink Final, Can2, MektigeTHOR

Topic author
JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Då knyt det seg til. Det er duka for ein triller nesten utan like!
15.30 på laurdag skal slaget stå, djupt inni Vesttyskland. Den stolte, historiske byen Köln, der heimelaget tek i mot regjerande meister Bayern München som MÅ ta poeng om dei skal ha ein teoretisk sjans for å løfte meisterskjoldet nok ein gong, i det som må seiast å vere ein noko rotete, men ytterst spanande og dramatisk sesong. Berre ein drøy time lengre nord skal dei lojale falankssoldatane i den gule veggen feire at gullet endeleg er heime (der det bør). Her må Dortmund vinne om dei skal ha tittelkampen i eigen skjebne. Deira motstandar, Mainz kunne i teorien ikkje vore betre. Eit lag som ikkje har noko å spele for, kjem frå ei rekke med begredelege tap og som berre tapar og tapar mot Dortmund. Bayerns motstandar, Köln har like lite å spele for, men er i betrakteleg betre form, spesielt om me ser på poeng. Ti poeng på dei siste fem kampane er eit meir enn Bayern som er på ni, men om det er ein ting som er sikkert er det at Bayern må aldri undervurderast, og trass i at Dortmund knapt klarar å tape for Mainz skulle det ikkje forundre meg om denne ekstreme sesongen i Bundesliga har fleire dramatiske vendingar i bakhand.

Kven vert heltane, eller skurkane? Kan Kobel gjere opp for det som potensielt var ei heilt avgjerande flause (mot Bayern). Vil Cancelo vinne ligalull i to ligaer på same sesong? Kven av fotballverdas aller største talent kan feire? Tek Bellingham farvell med Signal Iduna park med jubel og bravur, eller vil medaljeskåpet til Musiala bli enda fullare? Kven av Tysk fotballs største legender i nyare tid, ringreven Müller og folkehelten Reus leiar sine unge lagkameratar opp podiet?

Heile Tyskland og verda venter i spenning. Det er DETTE som er ligafotball på sitt beste!
post liked by: pixma, Pancho P, Blodfink, Pink Final, Belfastboy, Can2, MektigeTHOR
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Det blir veldig spennende på lørdag. Jeg krysser fingrene for at Dortmund klarer dette. Men ja, Cancelo kan faktisk vinne seg et nytt ligagull hvis det går veien for Bayern. :dead:

Det spørs om Dortmund hadde toppet tabellen om Nagelsmann fortsatt hadde vært manager i Bayern. :hah:
post liked by: Pancho P, JørgenT, Pink Final, Belfastboy, MektigeTHOR
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2518
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12977
Liker mottatt: 8251

Flott engasjement, @JørgenT! Sjølv har eg ikkje noko forhold til BVB (eller andre tyske lag for den del), men ein sesong utan gull til Bayern er per definisjon ein opptur. Eg synest dessutan at "rotete" sesongar ofte er dei mest interessante😉
post liked by: JørgenT, Blodfink, Pink Final, Belfastboy, Can2, MektigeTHOR
It's Squeaky Bum Time!

Topic author
JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Jepp. No når PL på mange måtar er "over", serie A vart vunne på overbevisende vis, same med Spania. Då er det ekstra hyggjeleg og spanande at ein av verdas elite ligaer byd opp til ein høgdramarisk innspurt med potensielt neglebiting til siste minutt! Og ja, eg er stor Dortmund og bundesliga fan. Gjer litt vondt at dei deler same "fansong" som eit anna lag me kjenner til, men mi kjærleik for klubben er viktigare i sånn forstand.
post liked by: Blodfink, Pink Final, Belfastboy, Pancho P, Can2
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Kult at du holder oss litt oppdatert @JørgenT.
Jeg har ingen favoritt klubb i Tyskland, men ser gjerne at Borussia Dortmund tar ligaen.
Bayern har vunnet så mange strake nå, kjedelig når én klubb blir så dominant.

Jeg følger bittelitt med gamle storheter og kjente klubber.
Som Hamburg, Kaiserslautern, Hansa Rostock, Arminia Bielefeld, Fortuna Düsseldorf, Karlsruhe og øvrige klubber som har falt ut fra Bundesliga.

Håper du fortetter å informere oss her @JørgenT :thumb_up:
post liked by: JørgenT, Belfastboy, Pancho P, Can2, Blodfink, RedTrafford
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2518
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12977
Liker mottatt: 8251

Mal apropos. Kva skjedde med den gamle "storheita" Bayer Uerdingen? Har ikkje høyrt om dei på mange år.
post liked by: Pink Final
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Pancho P wrote: 25 May 2023, 13:26 Bayer Uerdingen
Åhh, de hadde jeg helt glemt!!

Finansielle problemer tok de vel en del divisjoner ned. Bayer kutta sponsingen så nå heter de Krefelder Fusball-Club Uerdingen 05. De auksjonerte bort retten til å være manager i 1 kamp på ebay btw :D

De har hatt store problemer med økonomi siden de var i Bundesligaen på 90-tallet.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
De vant jo den tyske cupen i 1985 og gikk til semifinale i cupvinnercupen året etter. Måtte wiki-sjekke dette altså...Husket at de hadde litt suksess der, men ikke hva de vant, haha.
post liked by: Pink Final, Pancho P
LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Blodfink wrote: 25 May 2023, 18:34
Pancho P wrote: 25 May 2023, 13:26 Bayer Uerdingen
De vant jo den tyske cupen i 1985 og gikk til semifinale i cupvinnercupen året etter. Måtte wiki-sjekke dette altså...Husket at de hadde litt suksess der, men ikke hva de vant, haha.
Haha, hadde ikke blitt overraska om du huska det.
Vi er vel en gjeng med en viss nerdefaktor her inne?
#Påsegselvkjennermanandre si 😅
post liked by: Pancho P, Blodfink
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16322
Liker mottatt: 10526

Har ikke så mye å bidra med jeg heller.
Liker som i alle andre ligaer å følge med på resultater, så er stort sett oppdatert hver dag.

I ungdomsårene husker jeg likte Køln og Kaiserslautern på en tid.
Husker ikke hvorfor akkurat de da :D

Uerdingen som nevnt, husker jeg godt.

Som flere her liker jeg ikke dominansen til BM, så håper jo på Dortmund til helga.
På en annen side må BM ha gjort mye riktig, så er vel ikke ufortjent. ( så sant de ikke har brukt samme regnskapsfører som City da)

Når man så de beste årgangene til BM og det tyske landslaget, selvom man ikke likte de så særlig, så ble i hvert fall jeg mektig imponert over det maskineriet.
post liked by: Pink Final, JørgenT, Pancho P, Blodfink
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2518
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12977
Liker mottatt: 8251

Blodfink wrote: 25 May 2023, 18:34 De auksjonerte bort retten til å være manager i 1 kamp på ebay btw :D
Vi snakkar vel topp 5 tidenes klubbgrøftekøyring her 😅
post liked by: RedTrafford, Pink Final
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Pink Final wrote: 25 May 2023, 18:47 Haha, hadde ikke blitt overraska om du huska det.
Hehe, mye unyttig informasjon som sitter, og så glemmer man de viktige tingene :hah:
post liked by: Pancho P, Pink Final, RedTrafford
LUHG!

Deleted User 430

JørgenT wrote: 24 May 2023, 22:03 Gjer litt vondt at dei deler same "fansong" som eit anna lag me kjenner til
Syns faktisk Celtic gjør ære på låta, jeg 😉

Ellers artig å stoppe innom og lese engasjementet ditt for Bundesliga her inne. Falt "litt" av lasset selv etter at vi signerte Sancho, men interessant å lese det du skriver👏
post liked by: Blodfink, Pancho P, Pink Final

MektigeTHOR
Posts: 403
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 733
Liker mottatt: 1063

Mange supportere i Norge sutret i åresvis over at Rbk støvsugde det Norske markedet i åresvis.
Bayern i Tyskland gjør MYE mer enn bare det for å si det mildt!

De få sesonger man kan få noen andre lag til å vinne Bundesliga så burde man 😁 fra øre til øre.
Håper så inderlig Dortmund vinner siste kamp i ligaen.
post liked by: Pink Final, Blodfink, RedTrafford

Topic author
JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Steinar Stenseth wrote: 25 May 2023, 22:09
JørgenT wrote: 24 May 2023, 22:03 Gjer litt vondt at dei deler same "fansong" som eit anna lag me kjenner til
Syns faktisk Celtic gjør ære på låta, jeg 😉

Ellers artig å stoppe innom og lese engasjementet ditt for Bundesliga her inne. Falt "litt" av lasset selv etter at vi signerte Sancho, men interessant å lese det du skriver👏
Ja, altså isolert sett er det jo ein veldig fin song så eg vel å fokusere på det sjølv om norske (og sikkert alle andre) supportarar av Merseysideklubben elskar å nemne den.
MektigeTHOR wrote: 25 May 2023, 23:17 Mange supportere i Norge sutret i åresvis over at Rbk støvsugde det Norske markedet i åresvis.
Bayern i Tyskland gjør MYE mer enn bare det for å si det mildt!

De få sesonger man kan få noen andre lag til å vinne Bundesliga så burde man 😁 fra øre til øre.
Håper så inderlig Dortmund vinner siste kamp i ligaen.
Ja. Utan å bli FOR partisk (går det an i denne samanheng?) så trur eg det er ekstremt viktig for konkurransedyktigheita til sjølve ligaen og også engasjementet at det ikkje blit fulstendig hegemoni. Ønsker alle (utanom RBL) velkommen til å konkurrere i toppen! Jo fleire som hevdar seg og lukkar gapet opp, jo betre blir kvaliteten! Er gledeleg i år at Union har vist seg såpass sterke, og det med begrensa økonomiske midlar. Håper berre det ikkje blir eit eingongstilfelle.
Har jo i min entusiasme nesten gløymt ein minst like viktig kamp, den om fjerdeplassen mellom Union, som kan sikre seg CL plass, og kanskje Freiburg. To av sesonegens gledelege overraskingar. Freiburg var vel sånn sett ikkje noko sjokk sidan dei har vist over fleire sesongar at dei har ei god spelargruppe, men CL plass er likevel sterkt MTP at Bayern, Dortmund og RBL er alltid venta 1,2 og 3.
Keeper Flekken er jo rykta til England (meiner eg) og ex gul, Ginter styrer skuta saman med kreative Grifo.

Men tilbake til støvsuging så var det nok litt verre før. Då kunne berre Bayern hente rubbel og bit, noko dei forsåvdidt til dels gjer enda, men me håper trenden snur. Det har vel til dels vist seg at ingen tre veks inni himmelen, ei heller det bayerske.
post liked by: MektigeTHOR, Pancho P
Post Reply