Bundesliga

Resten av verdens fotball diskuteres her, inkl norsk fotball.
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Det stammer fra Bundesrepublik antar jeg. Absolutt ingen reser i tysk, men tenkte jeg kunne kommentere det siden du skrev det mange ganger i det innlegget :)

For å peile tilbake til tysk fotball, ser jeg Stuttgart og Leipzig spilte 1-1 i dag. Nkunku, som jeg håper United er genuint interessert i, scoret Leipzigs mål.
post liked by: Pink Final, Pancho P, Blodfink

Topic author
JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Nkunku signerte vel ny longtidskontrakt så billig blir det sikkert ikkje. United klarer vel å betale meir enn city gjorde for Haaland om det blir aktuelt. Lekker assist frå Olmo og god posisjonering/reaksjon av Nkunku på målet. Står ikkje på kvalitet på Stuttgart sitt heller. Flott plassert markkryper.
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

JørgenT wrote: 07 Aug 2022, 18:34 Nkunku signerte vel ny longtidskontrakt så billig blir det sikkert ikkje. United klarer vel å betale meir enn city gjorde for Haaland om det blir aktuelt. Lekker assist frå Olmo og god posisjonering/reaksjon av Nkunku på målet. Står ikkje på kvalitet på Stuttgart sitt heller. Flott plassert markkryper.
Aner ikke om det stemmer, men husker jeg leste at det lå inne en klausul i kontrakten, lignende det Haaland hadde i Dortmund, som slo inn etter én sesong. Så det trenger ikke nødvendigvis bli veldig dyrt. Er nok uansett mange klubber som følger med på Nkunku denne sesongen, og særlig hvis den klausulen i kontrakten er riktig.

Topic author
JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Ja, det kan jo godt hende det var nettopp difor han reforhandla kontrakten, for å få betre løn OG ein klausul begge partane kan leve med. Må likevel sei at eg ikkje er heilt Nkunku frelst, er jo heilt kart ein meget god spelar, det er heva over ei kvar tvil, men ein kan også sjå mot spelarar som Schick og Silva om ein tenker gode spissar med ekstra dimensjonar.
post liked by: Pangaea

Topic author
JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Litt trist nytt også frå Germanien i dag. "Der Rune" (2 for ordens skuld) skal ha blitt suspendert av Hertha. Eg seier meg einig med viaplay kommentator Bisgaard Sunded om at det kan vitne om respektlaus og meiningslaus behandling av ein av klubbens mest trufaste tenarar gjennom mange år og ein (framleis) kaotisk periode. Sol om ikkje klubben er i fritt fall til å byrje med.
Kanskje ein finfin keeper for United? (Eller meir sannsynleg Odd). Om han vert løyst frå kontrakten.
post liked by: Can2, Blodfink
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Dortmund leder 2-0 inn i det 89. minutt og taper 2-3. Godt gjort.
post liked by: Pink Final, Can2

Topic author
JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Pangaea wrote: 20 Aug 2022, 18:44 Dortmund leder 2-0 inn i det 89. minutt og taper 2-3. Godt gjort.
Var heilt krise! Total svikt og to mål på overtid skal ikkje vere lov, men nok ein gong er det forsvaret (og midtbanen) som ikkje eig defansive fiber. Wolf er heilt på jordet i alle fall. Ganske krise på høgreback og gurrero er rett nok svært god framover, men ikkje akkurat fantastisk i forsvar heller.
post liked by: Pink Final
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

JørgenT wrote: 24 Aug 2022, 05:43 Total svikt og to mål på overtid skal ikkje vere lov
Skal ærlig innrømme jeg ikke er 100% nøytral her, men synes det var helt greit når et tysk lag slapp inn 2 mål på overtid en gang i mai 1999 :angel:
post liked by: Pink Final, Can2, JørgenT

Deleted User 595

Bundes betyr "føderalt/samlet/hjemlig/nasjonalt/folkelig", så det kommer rett og slett fra det: At det er en nasjonal liga.

Bund betyr for øvrig "forbund/samling/konfederasjon/organisasjon/hjem/nasjon/folk."

Det norske ordet "bundet/sammenbundet" er avledet fra dette, og har samme etymologiske betydning 😄 Bundet/sammenbundet forespeiler språklig alle disse ordene: forbund/samling/konfederasjon/organisasjon/hjem/nasjon/folk.
Engelsk bruker "bind/bound", og har samme germanske opphav. Joda, over snittet interessert i slike ting 🤣

Sånn sett ett perfekt navn på ligaen. Bundesliga = Den tyske ligaen. Tyskerne har det med språklig korrekthet.

Bund har ellers blitt flittig brukt de siste 200 år i Tyskland.
Historisk eksempel for WW2-interesserte:
Bund Deutscher Mädel

Ekstremt kjedelig(?) sidenotis: Det latinske ordet fasces betyr det samme, og forklarer opphavet til ordet "fascisme". En fasce er sammenbundne kvister, som symboliserer en samling av statlige organer og folk/nasjon. Derav er ideologien nasjonalsosialisme nært beslektet med sine prinsipp. Logoen til fascismene under Mussolini var og nettopp en fasce.
post liked by: Can2, Pink Final, Pangaea, JørgenT

Topic author
JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Pangaea wrote: 24 Aug 2022, 12:40
JørgenT wrote: 24 Aug 2022, 05:43 Total svikt og to mål på overtid skal ikkje vere lov
Skal ærlig innrømme jeg ikke er 100% nøytral her, men synes det var helt greit når et tysk lag slapp inn 2 mål på overtid en gang i mai 1999 :angel:
Ja, men det laget som gjorde det i 99 likar me ikkje;)
post liked by: Can2

Topic author
JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Såg litt nærmare på Bochum og Bm. Var jo direkte nedsabling.
Med BM i toppform og farlegare enn nokon sinne er det vel nesten å dele ut medaljen med ein gong. Utruleg kjappe og effektive og verkar jo solide bak også. Det einaste som kan utfordre dominansen er eit nært perfekt løp av deira nærmaste utfordrarar, men dei har jo også avgitt meir enn nok poeng allereie.
Både bvb og rbl tapte (sistnemnte riktig nok ikkje spesielt sørgjeleg) gjer at parademarsjen berre fortsett.
Kan nemne at det var ein del fine mål også denne runden for dei som likar slikt så ta ein kikk på nokre høgdepunkt. Også mange strafferedningar.
post liked by: Can2, Pink Final
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Bayern i litt trøbbel? Lewandowski hadde vel scoret 4-5 mål i en slik enveiskamp.

Ser Nkunku netta 2 igjen. God start på han, selv om jeg egentlig ønsker at Leipzig taper hver eneste kamp 5-0.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Grr, har ikke før sagt det så scorer Bayern. Vinner vel 7-1 eller noe sykt til slutt likevel da. Sukk
post liked by: Can2, JørgenT
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26214
Liker mottatt: 16727

Lærte et nytt ord her på dansk tv.
Bundesliga hår 😆
Hockey sveis på norsk.
post liked by: RedTrafford, Can2, JørgenT
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Topic author
JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Pangaea wrote: 27 Aug 2022, 20:15 Bayern i litt trøbbel? Lewandowski hadde vel scoret 4-5 mål i en slik enveiskamp.

Ser Nkunku netta 2 igjen. God start på han, selv om jeg egentlig ønsker at Leipzig taper hver eneste kamp 5-0.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Grr, har ikke før sagt det så scorer Bayern. Vinner vel 7-1 eller noe sykt til slutt likevel da. Sukk
Ja, typisk Bayern. Dei har vist seg bunnsolide til no. Rbl kan godt slutte med fotball ja:)
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Pink Final wrote: 28 Aug 2022, 13:02 Lærte et nytt ord her på dansk tv.
Bundesliga hår 😆
Hockey sveis på norsk.
Stemmer for at me gjer det til vane i Noreg også!
post liked by: Can2, Pangaea, Pink Final
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Artig å se at Leipzig ble gruset 4-0 av Frankfurt :perf:
post liked by: JørgenT
Post Reply