Bundesliga

Resten av verdens fotball diskuteres her, inkl norsk fotball.

Topic author
JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Pangaea wrote: 04 Sep 2022, 00:58 Artig å se at Leipzig ble gruset 4-0 av Frankfurt :perf:
Ja! Men Frankfurt må ikkje undervurderast. I motsetnad til rbl har dei faktisk sølvtøy å vise til (forutan ein cup tittel). Fint med poengtap for bm også. Me likar spenninga!
post liked by: Pink Final, Pangaea, Can2

Topic author
JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

På tide med nok eit "Der klassiker " i kveld, 1830. Bm i storform og Bvb på felgen. Blir fort stygt, men derby er derby. Bvb tek i det minste med seg ein meget sterk 4-1 siger over Sevilla i bagasjen. Ligaformen er desverre begredlig.
post liked by: Pink Final, Can2, Blodfink

Topic author
JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Aiaiai! 2-2 på overtid og kort drama i Dortmund. Kunne fort vore to utviste også mtp. Sabitzers skitne fot...
Digga det siste målet og Kahn som nesten sklei nedpå golvet i frå stolen. Anbefalte å finne eit klipp av det, for det var heilt ekstremt morosamt!
Adeyemi var god i dag, men framleis litt rusk bak.
post liked by: Blodfink, Can2
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18053

Røk greit på oddsen der ja..
LUHG!
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 878
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 7700
Liker mottatt: 2546

Jeg så mesteparten av kampen. Spennende kamp, selv om det tidvis virket som BM var litt bedre i alle ledd. Jeg tenkte når jeg satt meg ned med kampen, at det er moro å se en kamp hvor man er nøytral eller ikke har preferanser. Så ender jeg gjerne opp med et lag jeg heier mer på likevel. Jeg grep meg selv i og ikke reagere i det hele tatt når BM scoret sitt første mål, for dernest å si "ouff" når Neuer redder skudd fra BvB. So much for neutrality liksom.. :-| Ble sikkert litt mer fan enn jeg trodde, når jeg så de en del foregående sesong. Tidvis var det ganske tafatt angreps-spill fra BvB, men for en avslutning!

Tøffe tak, ja! Tenkte før kvarteret var gått at det kommer til å ende med at noen får rødt kort.

@JørgenT Du som følger denne ligaen litt tettere; er det sånn at Union Berlin (og Freiburg) har blitt virkelig gode, eller er det tilfeldigheter/kamp-program som gjør at de ligger på topp?
post liked by: JørgenT
Kong Eric Cantona

Topic author
JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Er ikkje heilt 100% inne med korleis dei har fått det til, men dei har nok ein fornuftig strategi bak drift og kultur tenker eg. Er imponert over at dei har etablert seg som stabile lag, spesielt union.
Veit ikkje om kamp program i seg sjølv er ei forklaring. I BL om dagen skjer det mykje rart kan du sei. Eine veka smadrar Bayern Leverkusen medan neste veke tapar dei mot Augsburg. Litt sånn at alle kan slå alle, slik me likar det. Men union er eg imponert over i sånn måte, dei er tru mot sitt prosjekt og verkar å ha "ærlege", hardt arbeidande og pragmatiske typar i stallen. Då kan ein få gjennomført sine prosjekt som klubb. Marknadsverdien på spelarane er svært låg, noko som tyder på at det sannsynlegvis er funne billige spelarar som passar nettopp deira prosjekt.

Freiburg er også eit spanande prosjekt. Dei har ei god stamme og verkar å ha nokon verkeleg luringar i si rekrutteringsavdeling. Mista ein av dei beste stopparane i Schlotterbech, men drog inn Ginter gratis, noko som jo er genialt. Gallionsfigurar som Petersen, og günther viser veg saman med stabile Flekken i mål som kulturberar for eit ungt og framadstormande lag.

Kan legge til at til no i BL er det ganske interessant.
BM ser ut til å lide meir enn eg først trudde mtp. at dei mista Lewandowski. Dei leverer finfin fotball med stort tempo, men det skal noko til for å erstatte han, og ikkje berre det, men han var godt innarbeida i laget. Til no, 8,9 rundar inn ligg dei ganske langt under pari mtp. kva ein skal kunne forvente av Tysklands "galacticos".
Den gamle storheita Werder Bremen gjer det sterkt. Reknar med at det "Der Rune" kosar seg godt når han ser ei gamal stoheit reise seg att, i alle fall delvis. Er nok meir hard jobb enn talent i den stallen, men Niklas Stark har bytta ut Berlin med Bremen og dei nyt nok godt av den og Hertha er ditto svekka. Det gamle talentet Oliver Burke gjer jobben på midten med sin høge arbeidskapasitet.
Det er jamnt i toppen, men at Frankfurt, fjordårssesongens vinnar av EL har 14 poeng på 9 kampar er nok ikkje heilt som dei såg føre seg. Men dei to ex BVB ringrevane Rode og Götze skal ta styringa og heve laget, det reknar eg med at ein håpar i Frankfurt i alle fall. Rafael Borre er ein av dei store profilane som skal gjere det framvoer, men då held det ikkje med eit mål på 9 kampar!
Frå 10-14 plass er det derimot lag som har skuffa stort, i alle fall mtp både ambisjonar og posisjon på tabellen. Det må understrekast at det er jamnt, men i Leipzig forventast det mykje betre enn dette. "Stakkars" Leverkusen lid nok enda av at Wirtz er longtidsskada...Kjem han nokon sinne tilbake som den spelaren han var, eller må han ta privattimar med Phil Jones?
Det kan også tekast at Gladbach lid meir av tapet av Ginter enn dei såg for seg, eller kanskje dei gjorde? Rutineret Elvedi kan ikkje ta heile skulda for det heller. Marcus Thuram verkar å vere eit lite lysglimt offansivt med 4 mål og 2 assists til no i sesongen.
post liked by: Pink Final, Can2
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 878
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 7700
Liker mottatt: 2546

Takk for et omfattende, interessant og godt formulert svar! 😀👍 Artig med mer innsikt i en liga det skjer spennende ting, og som man ikke vet så mye om, @JørgenT.
post liked by: Pink Final, JørgenT
Kong Eric Cantona
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16748

Ikke Bundesliga, men tar det her.
Ser Hamburg - Kaiserslautern som oppvarming til United matchen.
2 Bundesliga.
HSV misset nettopp straffe og dermed 2-0.
FCK går rett opp og utligner til 1-1.
Kanon stemning på Volksparkstadion.
Må innrømme at jeg er litt misunnelig på den tyske stemingen (minus tromme Lars og alle hans likesinnede på tyske arenaer 😁).

Hamburg leder tabellen, gjestene er nummer 8.
HSV med 5 strake seiere.
Kaiserslautern med 5 strake U.
Hvem forlenger sin rekke?
Eller blir det B?
7 min tillagt tid.
post liked by: Can2, Blodfink
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Topic author
JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

@Can2 berre hyggjeleg. Er ikkje ekspert. Men ser det eg ser og prater om det.

@Pink Final Ja, me kan jo håpe på noko tysk motstand i Europa snart? Draumescenario er jo ein bortekamp på westfaelen eller kva så kunne jo ein tur til både Frankfurt eller Bremen vore fint.

Hsv og kaiserslautern er jo to gamle ringrevar me gjerne ser tilbake i 1.bl.
Men unnar jo dei som er der å vere der enn så lenge. (Med unntak av Leipzig laget).
Var tider då målsnikar som vår eigen Ruud var i hsv og gjorde det bra der, og kaiserslautern med toppmøller, klose og brehme!
post liked by: Pink Final, Can2, Blodfink

Topic author
JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Fascinerande dag i dag/går. Bm med nedsablong av eit Ellers solid Freiburg. Såg ikkje kampen, men siffera snakkar for seg sjølv. I motsett ende av landet leverte union ein sterk kamp med 2-0 over eit tafatt Dortmund. Den såg eg derimot og ein blanding av heiderleg innsats frå union og elendig Dortmund spel gjorde at dei aldri var i nærleiken. Sagt det før og seier det gjerne igjen, hummels er eit stort problem.
post liked by: Blodfink, Can2, Pink Final

Topic author
JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Defansiv katastrofe i gladbach.
4-2 siger over Dortmund som verkar å stadig finne nye måtar å sjekke seg sjølv utav tittelkampen, men det er liten tvil om at det var underhaldande.
Thuram var frisk, men var meir heile laget som leverte. Både elvedi og hummels delvis på bærtur, men det er liten tvil om at sistnemnde er godt over kurven no. Heilt riktig å utelate han frå landslaget og han bør finne noko betre å gjere enn å ta opp stopparplassen som süle kunne hatt.
Men det meinte eg då han returnerte til Dortmund også.
Som vanleg måtte reyna av med skade, og saknet etter reus er som alltid enormt. Bellingham var god, men kan ikkje både skape alt offansivt og forsvare laget bakover. Og juvelen moukoko som alltid sterk.
post liked by: Ryder, Can2, RedTrafford, Blodfink
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3803
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16310
Liker mottatt: 10525

JørgenT wrote: 17 Oct 2022, 04:43 Sagt det før og seier det gjerne igjen, hummels er eit stort problem.
Hva med å oppgradere med Maguire😬
post liked by: Can2, Blodfink

Topic author
JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

RedTrafford wrote: 13 Nov 2022, 13:30
JørgenT wrote: 17 Oct 2022, 04:43 Sagt det før og seier det gjerne igjen, hummels er eit stort problem.
Hva med å oppgradere med Maguire😬
Ja, han hadde vore mange gonger betre enn hummels pdd.
post liked by: RedTrafford
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18053

Er ikke så lenge siden Hummels fikk en haug skryt, men det var mot City i CL, men ja, han er på vei ned. Har hatt noen blundere i flere sesonger.
post liked by: JørgenT
LUHG!

Topic author
JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Anbefaler at dei som liker mykje fint angrepsspel (og litt mindre begeistrande forsvar?) Å sjå Dortmund- Augsburg.
Mange fine enkeltmannsprestasjonar, fart og spenning:)
post liked by: Pink Final, Blodfink
Post Reply