Lisandro Martínez

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

messilingard wrote: 24 Aug 2022, 20:04 . Salat
:joy: :joy:

Martinez ser råsterk ut for mine øyne. Men klart, han vil ganske sikkert slite mot store og sterke spisser i PL. Noe annet ville være litt rart egentlig. Har likevel troa på ham. Samme med Malacia. De har en innsats og "guts" som de pinglene vi har blitt vant til ikke er i nærheten av. Og i tillegg vet Martinez hvordan man håndterer en ball. Når (?) vi klarer å få mer kontroll på spillet og dominere ballinnehav mer, tror jeg vi får enda mer nytte av disse styrkene til Martinez.
post liked by: Pancho P, messilingard, Pink Final, RedTrafford, DonKvalheim, Can2
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8244

Han nøytraliserte også store, sterke Darwin Núñez i store deler av CL-oppgjera mot Benfica i fjor. Ein argentinsk kompis er full av lovord om Lisandro. Sjølv i argentinsk målestokk er han rekna for å vere knallhard og full av 'shithousery'. Eg trur vi har skote gullegget her.
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Pangaea, Can2, Blodfink
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

@Pangaea

Det er en sikkelig skummel autocorrect her inne. Vet ikke om det bare er meg, men finner stadig "retninger" av den spesielle sorten her.

Ellers så er jeg enig i at Martinez har hatt gode kamper, men vi så sist mot Toney og Brentford at han kan slite også. Uansett så er det noe tidlig å konkludere, han får i alle fall mer enn 3 kamper fra min side til å motbevise tvilen.
post liked by: Pangaea, Pancho P
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3803
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16318
Liker mottatt: 10525

Når Salah blir til salat og Rabiot blir til Rabiat, da tenker jeg at det er en viss intelligens på autokorrekturen :-|
post liked by: Pink Final, Pancho P, Can2, Blodfink
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26219
Liker mottatt: 16748

Morsomste autokorrekt her inne var da en i tippekonken hadde satt Henderson i mål.
Den ble til Hendelsen 😁.
Vedkommende fikk poeng for den 😅👌
post liked by: RedTrafford, Pangaea, Pancho P, Can2, Blodfink
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

messilingard wrote: 24 Aug 2022, 20:29 Det er en sikkelig skummel autocorrect her inne. Vet ikke om det bare er meg, men finner stadig "retninger" av den spesielle sorten her.
En av fordelene med å skrive på tastatur i stedet for mobil, er at jeg slipper å bruke 50% av tiden til å prøve å rette opp i finurligheter som mobilen "retter". Mye merkelig jeg både sender og får tilbake til tider. En gang hadde VG blitt til BH. Skiftet litt mening på setningen kan man si :joy:
post liked by: Pink Final, Pancho P, Can2, Blodfink
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Vil bare presisere at det ikke er forumet som gjør autocorrect her 🤣 Her er det nok folks egne telefoner som står for humoren.
post liked by: Pink Final, Pancho P, messilingard, RedTrafford, Can2, Blodfink

Deleted User 595

post liked by: Blodfink, red, Pancho P, DonKvalheim, Can2, RedTrafford
User avatar

DonKvalheim
Donor
Posts: 16
Joined: 30 May 2022, 12:07
Liker gitt: 23
Liker mottatt: 37

For en spiller :love:

Var forberedt på at han ville bruke lengre tid på å bli husvarm i Premier League, men det er utrolig hva innsats kan gjøre. En liten terrier som vi ikke har sett maken til siden Herrera og en råskap i forsvart som vi ikke har sett siden Vidic's tid. Blir spennende å se nivået når han stabiliserer seg og ikke minst når han skal opp mot Haaland :bomb:

Martínez mot Liverpool:


Martínez mot Southampton:
post liked by: Can2, Blodfink, Pangaea, RedTrafford
Green and Gold Until We Die Or Fold
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Herlig spiller ja, raskt blitt en publikumsfavoritt :love:
Og i motsetning til Vidic, så har han fått en "flying start" i United-drakten -- vertfall om vi ser bort fra Brentford, der hele laget var elendig.

Det kom ikke med i den videoen over, men noe jeg ikke likte så bra var når han latet som han var skadet i den duellen helt på slutten av den videoen. Ser så dumt ut når det ser ut som de får dødskrampe i overkroppen og hopper rundt der som en fisk på land. Men bortsett fra det, så har han rett type "shithousery", hvis det gir mening. Sikker i pasningsspillet også, og personlig tror jeg det var veldig viktig for hvorfor Ten Hag ville kjøpe ham. Vi trenger bedre ballbehandlere der bak, og det er definitivt Martinez. Lag vil sikkert prøve å legge mer press på ham slik at Varane/andre må slå gjennom ledd i stedet for Martinez, for han er den sikreste der bak nå. Men når vi får mer stell på ting, så bør ikke det være like lett heller, og jeg håper at på litt sikt så klarer vi å spille oss ut bakfra på en god måte, uten at vi får 180 i puls hver gang :yikes:
post liked by: Can2, RedTrafford, DonKvalheim
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Så at @StretfordEnd nevnte "Når vi har fått inn spillere som ikke greier å snakke om hvor godt de har det i Manchester uten å bli rørt til tårer", så måtte sjekke det ut selv. Regner med at du siktet til dette intervjuet:



For en spiller vi har fått inn i Martinez!
post liked by: Can2, Ryder, JørgenT, Pancho P, Blodfink, Belfastboy, Pink Final
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Nydelig spiller, nydelig fyr.
Setter standarden for alle rundt seg. Ikke noe bullshit, bare dyp konsentrasjon, lederegenskaper og knallhardt arbeid. Hadde ventet at han skulle bli noe av en favoritt, men har vært enda bedre enn jeg trodde han skulle være.
post liked by: Pancho P, Can2, Blodfink, Belfastboy, RedTrafford, Pink Final

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Det er slikt som gjer at gneisten held seg i livet for min del.
post liked by: Pancho P, Can2, red, Blodfink, Belfastboy, RedTrafford, Pink Final, Ryder
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 878
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 7700
Liker mottatt: 2546

Dere over her har sagt mye av det jeg også tenker.

For en fin fyr! Føler at han kan være den viktigste forsterkningen på lenge. I tillegg til å være en fantastisk midtstopper, så tilfører han en innsats og et humør som har vært savnet. Hans innføring av high fives mm. tror jeg er
positiv lagbygging og gir samhold og selvtillitt. Så er det andre spillere og Ten Hag, som vokser med oppgavene. Tenker på Martinez som en katalysator med stor betydning. Fremtidig kapteinsemne?

Jeg har de siste årene syntes det har vært greit med "bar rygg" på Unitedtrøya. Neste korsvei skal det helt klart stå "6 Martinez".
post liked by: RedTrafford, Pink Final, Blodfink, Pancho P
Kong Eric Cantona
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3803
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16318
Liker mottatt: 10525

Tenker akkurat det samme @Can2
👍🙂
post liked by: Pink Final, Can2, Blodfink, Pancho P
Post Reply