Christian Eriksen

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8985

Et enormt tap for vår del. Spørsmålet nå blir for min del om Ten Hag velger a) mer rutinerte, mindre ballsikre spillere som Fred og McTominay eller om han velger b) mindre rutinerte, men mer ballsikre spillere i Mainoo og Iqbal. For min del så håper jeg på at de to sistnevnte får sjansen mot lag hvor vi forventer å ha mer ball enn motstander. Uansett, et stort tap og nå er Casemiro virkelig vår viktigste spiller.

Også er det vel greit å nevne hvor inkompetent dommer var når han ikke gjorde noe som helst ved den taklingen.
post liked by: Buchan, red, Ryder, RedTrafford, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Forbanna Carroll, aldri sett en så lite intelligent spiller som han.
post liked by: RedTrafford, Blodfink, JørgenT

Deleted User 430

Du har aldri sett Bailly spille, @offside? 😅

Fryktelig kjipt med Eriksen. Trodde det kun var snakk om en klassisk "smell", men den gang ei. Stort tap uavhengig av om vi får noen inn eller ikke..
post liked by: RedTrafford, offside
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3803
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16302
Liker mottatt: 10523

Veldig synd ja. Eller irriterende.
Vi greier nok å erstatte de tekniske ferdighetene han har. Men de fotball intelligente ferdighetene pluss det gode samarbeidet med Casemiro vil bli savnet.

Kan ikke skjønne at noen vil betale lønn for å ha Carroll i stallen heller jeg da.
Aldri vært god, kun dum.
post liked by: Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

"Andy Carroll, are U a man or a woman?" bl.a:



Spetakkelet har jo aldri vært helt rett i toppen. Sørgelig at han får kontrakter fortsatt. Paul Ince vet å hente de rette typene...
post liked by: RedTrafford, Pwint
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Ute en måned med kneskade godeste Eriksen...
post liked by: Rød Pølse, Pwint, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Rød Pølse
Posts: 1794
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 7493
Liker mottatt: 7085

Lov å håpe at det stemmer. Én mnd ute med kneskade indikerer at det ikke er særlig alvorlig. Uansett synd, Eriksen har vist at han er en viktig brikke for å skape flyt og sørge for kvalitet i pasningsspillet. Nå er muligheten for Mason Mount å gripe sjansen og sørge for at han får spille en større rolle i tiden som kommer.

Virker også som de fikk byttet Højlund på lørdag før krisen var et faktum. Et par uker ute er i så fall en relativt liten strekk..
post liked by: Blodfink, Pwint, RedTrafford
Football, bloody hell!
User avatar

Rød Pølse
Posts: 1794
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 7493
Liker mottatt: 7085

Hipp hurra for Christian Eriksen som fyller 32 år i dag 🎉

post liked by: Pwint, red, Jan Erik, RedTrafford, messilingard, 10Hag, Tringe, Andtho01
Football, bloody hell!
Post Reply