Premier League 22/23

Diskusjon om engelsk fotball
Post Reply

Deleted User 430

Inne på noe der, @Pancho P😂
Tror ikke det er tilfeldig at (50 shades of) Gray starter første kamp i disse draktene, heller... 🙄
post liked by: Pancho P, Pangaea, Can2, Belfastboy, Blodfink
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8245

Eg forventar uansett at Everton er meir potente enn i fjor 😉
post liked by: Pangaea, Can2, Belfastboy, Blodfink
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Enten det, eller så blir dassen på-tent
(morsomt uttrykk synes jeg :D)

Kan man forresten kjølhale en dass som brenner? :/
post liked by: Can2, Pancho P, Belfastboy, Blodfink

Deleted User 595

@Steinar Stenseth: Har sittet her og skrevet under kampen, og ikke fått sett 1-0 målet i reprise før nå.

Ved første øyekast live, så det ut som et skikkelig hardt skudd som var vanskelig å stoppe. Spesielt med telefonen fastlimt i hånda 🤣

Men, med monokkelen fastmontert, ser jeg nå at det er svakt av Henderson å ikke være i nærheten av å stoppe den. 🧐 Virker ikke påskrudd, reagerer litt seint, og viser ingen rekkevidde. Rett og slett ikke bra nok, bør kunne få en hånd på den! Ville ikke klassifisert verken den eller Allisons som tabber. Kommer vel an på øyet som ser.
Synes begge to er svakt keeperspill.

Takk for pekepinn 😎
post liked by: Pangaea, Pancho P, Pink Final, Blodfink
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 878
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 7700
Liker mottatt: 2546

Har ikke fulgt med kampene underveis, men her blir man ikke bare oppdatert, men svært underholdt også! 😄👍
Last edited by Can2 on 06 Aug 2022, 23:46, edited 1 time in total.
post liked by: Pangaea, Pancho P, Belfastboy, Blodfink
Kong Eric Cantona

Deleted User 430

Da er vi enige, @GBailey. Ser ut som han rett og slett "skrur av" av en eller annen grunn. Følger ballfører og deretter null reaksjon.
Bra det ikke bare var jeg som feiltolket😁👍

----

In other news;
Dele Alli må seriøst vurdere å bytte tilbake til etternavnet på drakta. Dele på ryggen og stake på fronten er ikke heldig... 😳
post liked by: Pancho P, Pangaea, Pink Final, RedTrafford, Blodfink
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8245

Du kan få sagt det, @Steinar Stenseth 😂 Er forresten skuffa over å høyre om korleis Nottingham Forest framsto i dag, @GBailey. Synest dei var offensive og tøffe i trynet dei gongane eg såg dei forrige sesong.
post liked by: Pangaea, Pink Final, RedTrafford, Blodfink
It's Squeaky Bum Time!

Deleted User 595

Pancho P wrote: 06 Aug 2022, 20:28 Du kan få sagt det, @Steinar Stenseth 😂 Er forresten skuffa over å høyre om korleis Nottingham Forest framsto i dag, @GBailey. Synest dei var offensive og tøffe i trynet dei gongane eg såg dei forrige sesong.
Ja, samme her! :/

De var en fryd å følge i fjor, spesielt etter Cooper kom inn. 😄

Men ser kaaanskje ut som steget opp er litt stort? Og det er tydelig at de savner både Garner og Spence. Håper det snur! Er jo gøy å ha de tilbake i selskapet.
post liked by: Pancho P, RedTrafford, Blodfink, Pangaea
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2596
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 11868
Liker mottatt: 7624

Forsøkte å finne ut av Spurs i dag, men slet med å se noe mønster eller plan. Så mer ut som en haug av gode spillere som spilte godt (mot et horribelt lag). Noen som vet hvilke filosofi Conte har?
post liked by: Pancho P, Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Deleted User 595

Pwint wrote: 06 Aug 2022, 21:56 Forsøkte å finne ut av Spurs i dag, men slet med å se noe mønster eller plan. Så mer ut som en haug av gode spillere som spilte godt (mot et horribelt lag). Noen som vet hvilke filosofi Conte har?
Så ikke kampen, men tradisjonelt har Conte fokus på defensiv struktur med tre stoppere, vingbacker og inverted wingers. Liker å suge til seg presset før de angriper langs vingene, gjerne med kombinasjonsspill frem til spiss. Kontrer og en del.

Hvis de sliter på midten, kan det fort se litt ut som Mourinho for min del. Bare med mer dynamiske kanter og mer kompakt i midtforsvaret.

Den største styrken er nok hvor god han er til å bygge vinnerlag, med vinnermentalitet og kvalitetsspillere.
Han er en god og streng motivator. Er veldig kravstor mtp fysisk utholdenhet. Lagene hans er gjerne bedre trent enn øvrige lag i ligaen. Kommer tidvis på kant med klubbledelsen om han ikke får inn de spillerne han ønsker.

Sikkert noen andre som tolker fotballen hans annerledes, så skyt gjerne inn 😄

Var det en kjedelig kamp?
Last edited by Deleted User 595 on 06 Aug 2022, 22:25, edited 1 time in total.
post liked by: Pwint, Pancho P, Pangaea

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Conteball er sånn eg ser det litt sånn ja.
Det som reddar han litt er at han har til rådigheit spelarar som kan utrette det heilt spesielle på eigenhand. Eg snakkar om trekløveret på topp. Den geniale og hardtarbeidande Son, talentet Kulusevski og Kane. I tillegg er Højbjerg ein som jobbar hardt begge vegar og er god til å involvere seg over store rom. Hadde svært lyst på både Kulusevski, Son og Hjøbjerg til United, men det vart jo ikkje tilfelle.
post liked by: Pwint, Pancho P, Pink Final, Blodfink
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2596
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 11868
Liker mottatt: 7624

Ikke direkte kjedelig men litt rotete og kaotisk syns jeg og ikke noe klart spillemønster, men veldig, veldig gode spillere på Spurs må jeg si.
post liked by: Pancho P, JørgenT, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18066

post liked by: RedTrafford, Pancho P, Belfastboy, Pink Final, Pangaea, Can2
LUHG!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16319
Liker mottatt: 10526

Det var jaggu tøft :D
post liked by: Blodfink, Pancho P, Belfastboy, Pink Final, Can2
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Tørr humor? :coat:

Registrerer at Brentford reddet uavgjort etter å ha ligget under 0-2. Skulle ønske vi gjorde det samme :(
post liked by: Pink Final, Can2, Blodfink
Post Reply