Premier League 22/23

Diskusjon om engelsk fotball

Deleted User 595

Må revurdere om jeg skal orke å følge Forest i årets sesong...

De har ikke hatt ballen den første halvtimen mot Newcastle. Parkerer nærmest bussen. Skikkelig traurig å se på.

Håper det er nerver, og at det ikke er toneangivende for sesongen.
post liked by: Blodfink, Pancho P
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Tja. Synes ikke United-fans har for vane å spille ofre i sånn ca 100 år. Men ellers er alle fotballfans litt like der, med at dommerne er ute etter oss osv. Men for å si det pent, så har ikke Liverpool fans hatt mye å skylde på der de siste årene.
post liked by: Can2, Pink Final, Pancho P

Deleted User 595

Har sett United-fans klage på dommeren til de ble gulgrønne i trynet. Eller, det var kanskje bare ansiktsmaling. 😅 Ikke få ganger. Både kompiser, folk på pub, på Old Trafford, eller på nett.

Vi har vel strengt tatt ikke hatt mye å klage på vi heller. Ikke lenge siden vi ble kalt VARchester United av øvrige fans, og ledet statistikken på antall tildelte straffespark med grei margin. Så kom LiVARpool 🤣

Som du sier, virker dette rimelig likt i de fleste fanskarer.
Last edited by Deleted User 595 on 06 Aug 2022, 16:48, edited 1 time in total.

Deleted User 595

Henderson har en godkjent 1. omgang. Virket litt smånervøs, som resten av Forest. Gav én unødig retur, men virket ufarlig og kontrollert.

Ellers vært helt grei, ikke satt på de store prøvene.
Godt feltarbeid og bra fotarbeid, helt til Forest gav opp og parkerte bussen. Da ble det lite frispilling bakfra.

Lingard har knapt sett noe til ballen.
Last edited by Deleted User 595 on 06 Aug 2022, 17:10, edited 1 time in total.
post liked by: Can2
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

GBailey wrote: 06 Aug 2022, 16:42 dommeren til de ble gulgrønne i trynet.
Sikkert bare drakten :angel:

Deleted User 595

God redning av Henderson 1v1, selv om han blir litt vel passiv der for min del.

Kjedelig kamp. Forest er ultradefensive, og Newcastle er helt ok. Ingen festfotball.

2-0 nå til Newcastle. Fint mål. Henderson kan ikke klandres for målene.

Forest skal fort få det blytungt i år.
post liked by: JørgenT
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12527
Liker mottatt: 4887

GBailey wrote: 06 Aug 2022, 16:29 Haha 😅

Forå være helt dønn ærlig, ser vi nøyaktig det samme når vi taper.

Antall klager på dommerfeil er ikke få blant oss United-fans, for å si det mildt 😄

Så akkurat der, synes jeg vi er like god som Liverpool-fansen!
Den oppfatninga deler jeg ikke med deg.
Jeg synes pool-bermen er hakket verre enn alle andre klubber - der er det "Always the victim" ved dommeravgjørelser som går i mot.
For å ta et eksempel:
For et par sesonger siden fikk vi et mål i mot mot Everton hvor en motspiller gikk inn i de Gea med albuer og hele pakka.
Liverpool-fansen mente at det var ikke noe, den var helt grei.
I dag mener de at TAA skulle hatt frispark og at Mitrovic trykte han ned med begge hender,

Ja, vi klager på det vi mener er dårlige avgjørelser av dommeren, men jeg synes ikke vi er likestilt med de. Heller tvert imot.
post liked by: Pancho P, Pangaea, Buchan, RedTrafford, Pink Final

Deleted User 595

@Belfastboy
Husker godt den de Gea-situasjonen. Helt enig med de som mener det ikke var frispark. Den var soft.
Mener og at TAA ikke skulle hatt frispark. Det hadde vært ultrasoft.

Ser anekdoten din. Man klager på X, og så på Y, som nuller ut X. Det gjør United-fansen også, like mye i min bok.

Så får vi være uenig om resten også 👌😄
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Jeg så ikke kampen, men ser at Klopp klager på at banen var veldig tørr 😊. Da forstår jeg mer av resultatet 😊
post liked by: RedTrafford, Pancho P, Can2, Blodfink, Belfastboy, Pink Final
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

GBailey wrote: 06 Aug 2022, 17:40 Forest skal fort få det blytungt i år.
Ikke sett kampen, bare statistikken, og den ser mørk ut. Virker som nesten total enveiskjør, og Newcastle er ikke en storkanon enda, så Nottingham Forest kan sikkert får det veldig tøft ja. Henderson får sikkert mye å henge fingrene i, men uheldig at han nok en gang er i et lag som henger på tauene og ikke er gode nok til å spille særlig mye selv. Får håpe det kommer seg litt, de har kjøpt mange spillere, så trenger tid til å spille seg sammen. Men Nottingham Forest var tross alt det dårligste laget som kom opp, via playoff, så det skal godt gjøres å overleve. Ikke så mange som kommer opp lenger som gjør det.

Vi får snart en pekepinn på hvordan Everton ligger an også. Tror de skal få det blytungt også. I store økonomiske problemer, har knapt handlet noen i sommer, og solgt sin viktigste spiller. Låter ikke godt.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Buchan wrote: 06 Aug 2022, 17:59 Jeg så ikke kampen, men ser at Klopp klager på at banen var veldig tørr 😊. Da forstår jeg mer av resultatet 😊
Var sikkert bare tørt på ene siden. Som skiftet ved pause...
post liked by: Pancho P, Buchan, Can2, Pink Final

Deleted User 430

GBailey wrote: 06 Aug 2022, 14:04 Veldig svakt av Allison som kommer i ubalanse og ikke makter å hoppe der.
GBailey wrote: 06 Aug 2022, 17:40 Henderson kan ikke klandres for målene.
Nysgjerrig på de forskjellige vurderingene der? Da mtp det første målet til Newcastle.
Mener ikke noen av dem er tabber, for å understreke det, men om det vurderes som veldig svakt av Allison er det vel ikke "ikke klanderverdig" av Henderson, heller?
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8243

@GBailey Forskjellen på oss og Liverpool-fans er at vi klager med sjarme, eit propert vokabular og sannsynlegvis med all rett på vår side😉
post liked by: Pangaea, Can2, Belfastboy, Pink Final
It's Squeaky Bum Time!

Deleted User 430

Må jo forresten bare elske hovedsponsoren til Everton. Er, til enhver tid, 11 blåkledde som burde trykke til i alle dueller og "viser at de er menn" når de løper rundt med "stake. com" på drakta...


Takk for meg🤦
post liked by: Pancho P, Pangaea, Can2, Belfastboy, Blodfink
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8243

😂😂😂, @Steinar Stenseth. Lurer på om Pickford kjenner ekstra på presset🙄
post liked by: Can2, Belfastboy, Blodfink
It's Squeaky Bum Time!

Deleted User 595

Steinar Stenseth wrote: 06 Aug 2022, 18:24
GBailey wrote: 06 Aug 2022, 14:04 Veldig svakt av Allison som kommer i ubalanse og ikke makter å hoppe der.
GBailey wrote: 06 Aug 2022, 17:40 Henderson kan ikke klandres for målene.
Nysgjerrig på de forskjellige vurderingene der? Da mtp det første målet til Newcastle.
Mener ikke noen av dem er tabber, for å understreke det, men om det vurderes som veldig svakt av Allison er det vel ikke "ikke klanderverdig" av Henderson, heller?
Jeg må se mål nr 1 igjen, før jeg kan gi et godt svar.
Kommer tilbake til den.
Post Reply