Pre-Season 2022

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14621
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23292
Liker mottatt: 19254

Jepp, de du nevner spilte helt greit synes jeg @Buchan.Men det drar veldig ned for Maguire at han ikke treffer mål fra noen få meter upressa med hodet sitt. Det er sånne ting jeg blir så eitrende lei.
post liked by: Buchan, Pink Final, RedTrafford, Belfastboy
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2041
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7549
Liker mottatt: 4314

Enig i det @Blodfink, burde absolutt truffet mål på den. Hadde det vært på landslaget så hadde han nok scoret 😊
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Blodfink, Belfastboy
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7605
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27247
Liker mottatt: 17766

Så ikke situasjonen.
Synes å huske at vi har skrevet tidligere om irritasjon over at Maguire header med oversiden av hodet, og ikke panna.
Vet ikke om det var tilfelle i dag @Blodfink ?
post liked by: Blodfink, Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14621
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23292
Liker mottatt: 19254

"Sklei" av panna i dag @Pink Final
post liked by: Belfastboy, Pink Final
LUHG!

Deleted User 430

Blodfink wrote: 30 Jul 2022, 21:08 Nå er det jo et stort håp at Martinez lykkes, så har man 1 stopper med skikkelig fart i beina.
Godt mulig jeg har sett helt feil type kamper med han, men "skikkelig fart i beina" er ganske langt unna det jeg har sett😳
Han har en meget god posisjoneringsevne som riktignok veier opp for mye av det, men er vel markant tregere enn Varane, f.eks..?
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Pink Final wrote: 30 Jul 2022, 21:33 Maguire header med oversiden av hodet, og ikke panna.
Greit å heade med den flateste delen av hodet, da... 🙈
post liked by: Pink Final
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14621
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23292
Liker mottatt: 19254

Da vurderer vi han ulikt @Steinar Stenseth , av det jeg har sett så er han en god del hurtigere enn de to jeg sammenlignet han med? Og smartere/plasserer seg bedre som du sier. Varane har fart ja og kan sikkert være raskere. Men han var da ikke med i sammenligningen...
LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 2747
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3930
Liker mottatt: 5069

Enig i at Maguire hadde en god kamp. Bare en liten detalj jeg la merke til, som egentlig var ganske stor pga potensielle konsekvenser. Atletico kom på en overgang, og det ble driblet / løpt mot Maguire. Han leser hvor ballen kommer til å bli spilt, og får brutt like før Atletico i realiteten hadde vært alene mot De Gea. Veldig god forsvarsjobb av Maguire der. Han kunne raskt stått med et mål i egen protokoll også.

Godt å høre han fikk støtte på stadion. Ble flau av det som skjedde i Australia...

Én ting som har vært en positiv overraskelse for meg, er at det ser ut som at De Gea håndterer sin nye mer spillende rolle bedre enn jeg hadde forventet. Blir veldig spennende å se hvordan dette går når det blir full pupp i PL, men hittil synes jeg han har gjort det bra :clap:
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Can2

Deleted User 430

Vet at Varane ikke var med i sammenligningen din,@Blodfink, men dro frem han som et eksempel på hva jeg anser "skikkelig fart i beina" er😊

Håper dog du har rett i det du har sett av han. Bare gull med høyt tempo bak der 👌
post liked by: Blodfink
User avatar

Pangaea
Posts: 2747
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3930
Liker mottatt: 5069

Han er kanskje ikke super-rask av typen Rio på sitt beste, men han er heller ikke treig.
post liked by: Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14621
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23292
Liker mottatt: 19254

Ang. fart. Martinez holdt greit følge med Nunez og Haaland i CL i hvert fall.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Han klarer å løpe opp folk, det klarer ikke de to vi hadde på banen i dag.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Jeg ønsker jo Varane/Martinez som stoppere sammen. Men Varane er jo kjeks, aldri 100 prosent liksom.
post liked by: RedTrafford, Pangaea
LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7605
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27247
Liker mottatt: 17766

Pangaea wrote: 30 Jul 2022, 21:45
Én ting som har vært en positiv overraskelse for meg, er at det ser ut som at De Gea håndterer sin nye mer spillende rolle bedre enn jeg hadde forventet. Blir veldig spennende å se hvordan dette går når det blir full pupp i PL, men hittil synes jeg han har gjort det bra :clap:
Jeg er ikke helt objektiv når det gjelder David de Gea.
Jeg er svak for ham.
Men jeg tror han er litt undervurdert med ball i beina.
Også fint å lese at han står høyere/rykker ut.
Mer offensiv altså.

Jeg har hele tiden ment at den virkelig svake siden hans er feltarbeidet på høye innlegg.
Der er han svak.
post liked by: Buchan, Belfastboy, Blodfink, Can2, Pancho P, red, RedTrafford, Pangaea
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 888
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 7924
Liker mottatt: 2607

Pangaea wrote: 30 Jul 2022, 21:45
Godt å høre han fikk støtte på stadion. Ble flau av det som skjedde i Australia...
Ja. Enig. Jeg opplevde at det var godt å
være norsk supporter på Ullevål. -I den
forstand at det var god stemning, og
ingen buing eller mishagsytringer (ihvertfall av hørbar karakter. Det burde være en selvfølge, men dessverre ikke over alt som @Pangaea nevner.) Tvert imot så var det støtte til laget og gutta. Nei, det var definitivt ikke Stretford End, og singing section var litt laber, men det merktes av det var 26 000 av 26 129 røde der. Eriksen fikk en mottakelse en majestet verdig -fikk absolutt inntrykk av at han ble litt rørt - det tror jeg gjaldt flere av oss. 👏
post liked by: Pancho P, Blodfink, Pink Final, RedTrafford, Pangaea
Kong Eric Cantona

Deleted User 595

Ronaldo, Martinez og Eriksen starter.
Resten av laget er ikke offentliggjort.
Edit: Laget er visst klart, se @messilingard sin post under.

Tipper det blir en litt rotete kamp med mindre finspill da vi sannsynligvis spiller med et lite innøvd lag.
Last edited by Deleted User 595 on 31 Jul 2022, 15:53, edited 2 times in total.
post liked by: Blodfink, Pink Final, messilingard
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4432
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2862
Liker mottatt: 9442

@GBailey

post liked by: Pink Final
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 430

En av Hanson-brothers på benken...?
post liked by: Blodfink, Can2, Pink Final
Post Reply