Andy Goram har fått kreft

Diskusjon rundt nyhets hendelser som er mer dagsaktuelle enn det som diskuteres i Generelt forumet.
Post Reply
User avatar

Topic author
Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Fryktelig trist beskjed å få :cry:
Artikkel på united.no: https://www.united.no/nyhetsarkiv/har-f ... lig-kreft/
Kreften hadde spredt seg til både lever, den ene lungen og til ribbeina.

Goram har fått vite at kreften han har fått påvist er uhelbredelig, og har takket nei til cellegiftbehandling.

– Jeg kunne fått tre ekstra måneder å leve, men til hvilken pris? Det ville vært null livskvalitet. Legen har bedt meg om å leve så normalt som mulig og lindre smertene med medisiner, forklarer Goram.
Helt grusomt. Kan ikke fatte hva han og familien går gjennom nå. Dødsdom som lyn fra klar himmel som 58-åring. Og ingenting kan gjøres heller. Eneste positive er at familien vertfall kan få ta et skikkelig farvel, og kan forberede seg litt. Men de går et helvete i møte framover. En grusom sykdom på alle måter :(
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Cola2

Deleted User 595

Tragisk. Husker meget godt når han kom på lån for å hjelpe til under keeperkrisen, til tross for at det kun ble ett par kamper.

Håper han får en best mulig tid med sin familie.
Last edited by Deleted User 595 on 30 May 2022, 16:58, edited 1 time in total.
post liked by: Pink Final, Cola2

Deleted User 108

Andy Goram hadde også en mild form for schizofreni. Derfor sang Rangers fansen There's only two Andy Goram i sin supportersang til han.
post liked by: Pink Final, Cola2
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2592
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 11864
Liker mottatt: 7616

Stakkars fyr. Har gått gjennom nøyaktig det samme med et familiemedlem. Grusom beskjed å få. Jeg tror det er er veldig riktig å bruke den tiden man har igjen på noe annet enn å være på sykehus og få knallhard behandling, bare for å få et par måneder ekstra.
post liked by: Pink Final, Pangaea, RedTrafford, Cola2
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16744

Leit å lese om din familie @Pwint
Og leit å lese dette om Andy Goram 😐
post liked by: Pwint, RedTrafford, Cola2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Topic author
Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Trist å høre @Pwint. Vår familie har gått gjennom det også. Min mormor døde ganske raskt pga kreft det i realiteten ikke var mulig å gjøre noe med. Når det sprer seg slik det gjorde med henne og tydeligvis Goram, så er det game over :(
post liked by: Pwint, Pink Final, RedTrafford, Cola2

Deleted User 595

Da gikk Andy Goram bort.

Tankene går til hans familie, og hans tid mellom stengene i diverse klubber.

Kom nok som lyn fra klar himmel for de fleste når Fergie hentet ham på nødlån. Kom på tampen av en sesong med skader på Barthez og Carroll, så det ble kun to kamper. Men jeg husker å ha fått et positivt inntrykk av "leiesoldaten", som Canal Digital kalte ham. Ble altså titulert ligamester, med disse to kampene, noe som er få forunt.

Hvil i fred.
post liked by: Pancho P, Can2, Pink Final, Cola2, Pangaea, Blodfink
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8244

Trasige greier😢 Ser på minnesidene til BBC at han også hadde landskampar i cricket. Allsidig herremann. Rart at supportarklubben ikkje har nemnt dødsfallet. Dei pleier å vere flinke på nyheiter.
post liked by: Can2, Pink Final, Cola2
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Topic author
Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Fryktelig triste nyheter :( Ikke en gammel mann heller. Kreft er grufullt!
post liked by: Pink Final, Pancho P, Cola2, Can2
Post Reply