[PL] Crystal Palace - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.

Deleted User 402

Da var heldigvis denne sesongen over. Så får vi se hva ten Hag får til og hvilke spillere som kommer inn/forsvinner.

Registrerer forøvrig at en åpenbart sint De Gea har noen tydelige meldinger til sine lagkamerater i et intervju. Kort fortalt: vil du ikke være her så stikk av.
post liked by: Pink Final, Pancho P, Pangaea, Belfastboy
User avatar

Topic author
Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8245

Neste sesong begynner no. Fint å sjå ten Hag ringside. Han er nok klar over kor monumentalt vanskeleg jobben hans blir. No har Wreck-it Ralph knust alt porselenet i butikken. På tide å bygge opp igjen.
post liked by: Pink Final, Pangaea, Belfastboy
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Noen hørt noe om hvorfor Henderson ikke var på benken i dag? Blitt skadet, eller har han klikket på trening igjen eller noe slikt?

Jaja, ganske sykt da. Vi hadde to uker til å forberede oss til en sesongavgjørende kamp (selv om det ikke gikk slik). Crystal Palace spilte en tøff kamp for 3 dager siden, som sikkert satt litt i beina. Men klarer vi å legge ned en siste innsats å slå et halvgåent lag på nedre halvdel av tabellen? Neida.

Neppe alle som liker å se slikt, men jeg er så pisslei av dette "laget" nå, og håper halvparten forsvinner ut i sommer. Driter i om det er aldri så usannsynlig, jeg ønsker full opprydding. Gjør som i CM for hundreogørten år siden når du taper en viktig kamp og spillerne gjør det elendig. To ukers lønnstrekk på alle som spilte, og transferlist halve laget :joy:
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Jan Anders wrote:22 May 2022, 19:28 Registrerer forøvrig at en åpenbart sint De Gea har noen tydelige meldinger til sine lagkamerater i et intervju. Kort fortalt: vil du ikke være her så stikk av.
Det var faktisk jævlig godt å høre. Elsker at vertfall NOEN bryr seg. Mata gikk ganske langt i et nylig intervju også. Må se om jeg finner dagens intervju med DDG...
post liked by: Pink Final, Buchan, Pancho P, RedTrafford

Deleted User 402

@pangea Var et tv-intervju tror jeg. Så det referert på twitter av flere seriøs kilder. Tror han er temmelig møkklei:-)

Edit: Det er også på United.no nå.

https://www.united.no/nyhetsarkiv/det-b ... n-er-over/
Last edited by Deleted User 402 on 22 May 2022, 19:39, edited 1 time in total.
post liked by: Pink Final, Buchan, Pancho P, Pangaea, Belfastboy
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16754

David de Gea virker som han bryr seg om klubben, og er ikke første gang han er sint etter match i vår.
For meg er han første mann på blokka på laget neste sesong.
post liked by: Buchan, Pangaea, Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Pangaea wrote: 22 May 2022, 19:34 Noen hørt noe om hvorfor Henderson ikke var på benken i dag? Blitt skadet, eller har han klikket på trening igjen eller noe slikt?
Jeg vet ikke noe for sikkert, men han er jo VELDIG sterkt linket til Newcastle. Tror de ønsker å låne, mens vi ønsker å selge..
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Pink Final wrote: 22 May 2022, 19:37 David de Gea virker som han bryr seg om klubben, og er ikke første gang han er sint etter match i vår.
For meg er han første mann på blokka på laget neste sesong.
Slik jeg ser det så er de Gea årets spiller! God sesong når man oppsummerer for hans del. Ikke feilfri, men absolutt vår beste denne sesongen. Ronaldo får en grei andreplass.

Resten har en jobb å gjøre.
post liked by: Pink Final, Buchan, Pancho P, Belfastboy
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

messilingard wrote:22 May 2022, 19:46 Slik jeg ser det så er de Gea årets spiller! God sesong når man oppsummerer for hans del. Ikke feilfri, men absolutt vår beste denne sesongen. Ronaldo får en grei andreplass.
Ganske så enig, men for min del tror jeg faktisk Ronaldo fortjener den enda mer. Vanskelig å vite hva man skal tro på av diverse 'rykter' som kommer ut om han i garderoben/trening, men på banen har han gjort en veldig sterk innsats i år. Det blir på en måte litt vanskelig å gi bestemannsprisen til keeper når vi har sluppet inn nesten 60 mål i serien. Det er for all del ikke DDG skyld og han har spilt veldig bra, men for min del tror jeg likevel jeg ville gitt den til Ronaldo.

Ingen andre er i nærheten, heller ikke Bruno. Og det sier jo det meste om hvor elendige vi har vært, og hvor mange spillere som ikke hører hjemme på Old Trafford av dagens stall.

Er klar over at Shaw er skadet, men med dagens par Dalot+Telles på backene, så må jo det være et av de svakeste parene i ligaen. Det mener jeg faktisk helt ærlig. Riktignok kan de av og til gjøre noe offensivt, men helhetlig så er det helt katastrofalt.
post liked by: Pancho P, RedTrafford, messilingard
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Pangaea wrote:22 May 2022, 19:55 Er klar over at Shaw er skadet, men med dagens par Dalot+Telles på backene, så må jo det være et av de svakeste parene i ligaen. Det mener jeg faktisk helt ærlig. Riktignok kan de av og til gjøre noe offensivt, men helhetlig så er det helt katastrofalt.
Dalot og Telles er ekstremt svake defensivt. OK offensivt til tider riktignok. Men ja helt enig, det er virkelig ikke bra nok. Det sagt så mener jeg at den sentrale midtbanen vår er vår svakeste lagdel. McTominay og Fred har noen gode øyeblikk. Og det er som regel bra med innsats der, men den komboen skremmer ikke et eneste lag i ligaen. Det er rett og slett for mange enkle feil hos begge to i løpet av en kamp.
post liked by: Pink Final, Pangaea, Belfastboy, Pancho P
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 480

Den jeg synes er på pluss-siden i dag, er Elanga. Ikke feilfri, men han har fart og vilje. Mangler Ronaldo i boks for å omsette potensielt målgivende pasning. Med de rette folkene rundt og rett trener, håper og tror jeg at han kan blomstre enda mer neste sesong. Ser Ronaldo ofte har en "vinge" over han i. Topp mentor, tror jeg!
post liked by: Pangaea, Pink Final, Belfastboy, Pancho P
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Same old, same old i dag. Orker ikke analysere, er bare glad sesongen er over og håper det tas mange tøffe valg i de neste tre månedene.
post liked by: Pancho P
Post Reply