[PL] Manchester United - Brentford

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.

Deleted User 480

@Pancho P Ja. Sant det. Håper han blir.
post liked by: Pancho P, Pink Final

Mr H
Posts: 466
Joined: 16 Mar 2022, 15:18
Liker gitt: 109
Liker mottatt: 1377

post liked by: Pink Final, Pancho P, Belfastboy, red, Pangaea

Deleted User 480

Underlige konklusjoner fra studio. De sier egentlig, til syvende og sist, at Ronaldo er problem de også. Jeg har sagt det før og, men jeg mener det er skivebom.
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2883
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13407
Liker mottatt: 8584

Takk for alle koselige kommentarer. Veldig god stemning og morsom kamp. Tilbake på bishop blaize nå med noen flere runder. Etter fire dager med øldrikking og moro så skal jeg innrømme at det blir godt å komme hjem igjen, men for en tur. 🎉
post liked by: Ryder, red, Pancho P, RaoulDuke, Pink Final, RedTrafford, Belfastboy, Blodfink, Pangaea
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Deleted User 480

@Pwint Så bra at du fikk en god opplevelse og fin seier!
post liked by: Pwint, Pink Final
User avatar

Ryder
Posts: 4690
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2611
Liker mottatt: 10653

Canto wrote: 02 May 2022, 23:26 Underlige konklusjoner fra studio. De sier egentlig, til syvende og sist, at Ronaldo er problem de også. Jeg har sagt det før og, men jeg mener det er skivebom.
Innser at det er et (stadig mer) upopulært standpunkt, men synes ikke det er noen no brainer at han MÅ være med videre.

På nyåret så Ronaldo helt ferdig ut. Snublet over ballen, sto som en saltstøtte og hadde måltørke. "Alle" ville benke ham. Slik han har spilt de siste kampene - både målpoengene og allround-innsatsen - er han åpenbart god nok til å forsvare en plass på laget neste år. Men jeg klarer ikke å se for meg at han kommer til å holde dette nivået over hele sesongen i sin alder.

Skal jeg tippe, spiller han i rødt også neste år (med mindre han identifiseres som garderobe-ødelegger). Men tror samtidig Ten Hag vil være ganske nådeløs med tanke på å benke ham dersom han er ute av form eller ødelegger fasongen og planen. Så får vi bare se hvordan det blir mottatt, og krysse fingre...
post liked by: red, Pancho P, Pink Final, Belfastboy, Pangaea, Blodfink
User avatar

red
Posts: 1530
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2275
Liker mottatt: 4150

@Canto synes egentlig de var mye mer nyanserte enn de pleier (til å være TV2 studio / uten Børrestad som programleder og Langli som «ekspert»). For samtidig som det Ronaldo leverer i en alder av 37 er helt vanvittig, tenker også jeg det ikke er noen tvil om at en så dominerende personlighet i laget vil kunne gjøre det vanskelig(ere) for ten Hag å gjennomføre de endringene han vil.
post liked by: Ryder, Pink Final

Deleted User 480

Jeg tenker at det bør være plass til en megstjerne som setter krav i et lag som United. Samtidig håper jeg han skjønner som snart 38 år gammel spiss, i perioder vil være et andre valg.
post liked by: red, Pink Final, Pangaea, Blodfink
User avatar

red
Posts: 1530
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2275
Liker mottatt: 4150

Hadde vært utrolig kult om vi fikk til begge deler. Det er jo ikke tvil om at Ronaldo har en vinnermentalitet som trengs å overføres til den spillergruppen som er her nå (og som skal komme inn og utvikles under ten Hag). Det er et kjennetegn ved United (i tillegg til utstrakt bruk av akademispillere) som det er svært viktig at ikke går tapt.
post liked by: Pink Final, Blodfink
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7600
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27219
Liker mottatt: 17744

Ryder wrote: 02 May 2022, 23:38 Men tror samtidig Ten Hag vil være ganske nådeløs med tanke på å benke ham dersom han er ute av form eller ødelegger fasongen og planen.
Håper ten Hag tør det.
Har vel vært et problem hos alle manager post Fergie minus Mourinho å ikke tørre vrake de største stjernene.

Ronaldo som i går har vi god bruk for.
Håper han blir, men håper ikke han er tiltenkt en fast plass.
Det er kroppen for gammel til.
Det så vi i vinter som du skriver.
post liked by: Belfastboy, Pangaea, RedTrafford, Blodfink
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pangaea
Posts: 2742
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3925
Liker mottatt: 5046

Ser Lingard har vært ute i media via broren sin og klaget på United og Rangnick. Igjen. Drit og dra sier jeg bare. Jeg gler meg så vilt til å se ryggen til både Pogba og Lingard. Og som en storfan av akademiet, sier det jævlig mye. Kan ikke fordra trynet til noen av dem lenger. Sorry, men jeg må bare være ærlig på akkurat det. Jones og Mata fortjener en verdig avsending og adjø 1000x ganger mer enn Lingard og Pogba. Lojalitet er en toveisgate. Og uverdig oppførsel (er snill her) har av og til konsekvenser.
post liked by: red, Pwint, RedTrafford
User avatar

red
Posts: 1530
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2275
Liker mottatt: 4150

Her er uttalelsen fra broren (indirekte fra Lingard?) det snakkes om:
Image Bra at familien støtter han da. Kan forstå at Lingard synes det er trist (eller i hvert fall respektløst) å ikke få en ordentlig avskjed.

Men ja, enig. Det er endel som tyder på at mye av lekkasjene kommer fra han (og Rashford, mulig også Henderson. De tilhører samme «gjeng»). Og det er helt tydelig at Rangnick ga opp å få laget til å spille slik han ønsket, så antakelig har han blitt motarbeidet av deler av spillergruppen. Håper Rangnick åpner opp når han om noen år er ferdig som konsulent for klubben. For det er ikke tilfeldig at Cavani ble byttet inn i stedet for Lingard i denne siste hjemmekampen.
post liked by: Pangaea, Pwint, Pink Final

Mr H
Posts: 466
Joined: 16 Mar 2022, 15:18
Liker gitt: 109
Liker mottatt: 1377

Kommenterte følgende på United.no for rundt et år siden:

"Nydelig å se Lingard i kjempeform om dagen. Og ja, jeg må si at tanken på at han har snudd karrieren og kan komme tilbake og bidra i laget vårt kan være fristende. Det kan han jo også, han er tross alt en god fotballspiller. Men jeg tror nok det beste for klubbdriften vår er å ikke bli romantiske, men å selge han i sommer. Hva er sjansene for at han opprettholder dette enorme nivået, spesielt med mindre rom og i møte mot mer lavtliggende lag? Har han noen dårlige kamper, returnerer plutselig all kritikken igjen (både fra fans og media). Grunnet alder og prestasjoner vil han heller aldri være verdt mer enn i sommer. Et salg kan nok rett og slett være en veldig gunstig løsning for alle tre parter."

Det som kunne vært en ryddig avskjed i fjor hvor alle ble fornøyde, har nå blitt en litt lei situasjon. Klubben burde nok vært mer nådeløse og kanskje justert prisen ned fra 30 til 20 mill. Lingard selv burde nok også pushet mer for å dra. Det virket som han ombestemte seg når han fikk sjansen til å spille med Ronaldo, og valgte heller dette enn å tenke på hva som var best for egen karriere. Å blokkere en overgang i vinter ga for så vidt mening ettersom det da begynte å bli veldig tynt i angrepsrekka. Men m.t.p. hvor lite han har spilt siden den gang ville nok en januarovergang også vært bedre enn å bli helt til nå.
post liked by: red, Pwint, Pink Final, Pangaea
User avatar

red
Posts: 1530
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2275
Liker mottatt: 4150

Mr H wrote: 02 May 2022, 23:10
Image Det han derimot sa var - "Come on, finish", antakelig pga lei av at kameramannen gikk frem og tilbake foran han.



Så dermed gjenstår det å se om han er ferdig eller ikke :P
post liked by: Pink Final, Pangaea, Belfastboy
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2883
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13407
Liker mottatt: 8584

Ble en lang reise med mange forsinkelser, men ble i alle fall sittende rett bak Jaap Stam hele veien fra Manchester til Amsterdam 😂
post liked by: red, Pink Final, Belfastboy, RedTrafford, Pangaea, Pancho P, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
Post Reply