Matt Judge har fått fyken (eller trukket seg)

Diskusjon rundt nyhets hendelser som er mer dagsaktuelle enn det som diskuteres i Generelt forumet.
User avatar

Topic author
Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Ryder wrote: 30 Apr 2022, 14:10 Hørte sekvensen på nytt nå - Mitten sier strengt tatt først og fremst at Rangnick ikke hadde noe med avskjeden å gjøre. Og at det viktigste var et "legal perspective" hva nå det enn betyr. Han sier riktignok også at det var for å få inn nye ideer og strømlinjeforme prosessen - at det var for mange kokker og for mye søl, der fem ulike personer skulle være enstemmige før det ble kjøp.
Har hørt to av episodene her i de sene timer. og stiller meg bak det du skriver her ja. Han sa ikke noe i de to episodene vertfall om at det var kaotisk el.l., men at Rangnick ikke hadde noe med avgangene å gjøre. Det ga jo egentlig ikke så mye mening uansett, da dette er Murtoughs bord nå. Som med Judge så tolker jeg det slik at alle tre i realiteten har fått fyken, men man er diplomatiske i språket. Ikke nødvendigvis fordi de har gjort en dårlig jobb (Lawlor gjorde i mange år en meget god jobb), men fordi man ønsker noe annet, nye ideer, og et mer moderne apparat.

Mitten var jo faktisk inne på det her, at i dagens fotball så er speiding og rekruttering veldig databasert, ned til små detaljer. Ser ikke for meg at Lawlor var typen som analyserte store datamengder, men som heller jobbet i feltet.

Interessant å høre på de podcastene vertfall, og en del lærerikt der. Skulle ønske de skrudde helt av telefonene sine da. Det rant jo inn meldinger eller noe slikt nesten hvert sekund en stund der, ble ganske plagsomt å høre den duringen hele tiden.
post liked by: Pink Final
Post Reply